زیبایی صورت

12 ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی فوق‌العاده ❤️❤️❤️

اگر به دنبال یک محصول دوکار هستید که هم محافظی برای پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید باشد و هم کار کرم پودر را بکند و لکه‌ها، تیرگی‌ها و سایر نواقص پوست را بپوشاند، ضد آفتاب‌های کرم پودری بهترین گزینه برای شما هستند.

ضد آفتاب‌های کرم پودری جلوه و کیفیت رنگ مناسبی داشته و بافتی سبک دارند که به شما اجازه می‌دهند بتوانید بصورت روزانه و مستمر نیز از آن‌ها استفاده کنید.

این ضد آفتاب‌ها برای انواع پوست ساخته شده‌اند و تا انتهای این مقاله شما با لیستی از پرفروش‌ترین آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 12 ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا و بافت سبک

در ادامه ما لیستی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب کرم پودری برای شما آماده کرده‌ایم که همگی از قیمت و کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند.

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection یک ضد آفتاب فرانسوی با خاصیتی همانند کرم پودر است که پوششی عالی با ماندگاری خوب روی پوست ایجاد می‌کند.

این کرم دارای SPF 30 است که آن را تبدیل به ضد آفتابی استاندارد می‌کند. از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به عدم استفاده از پارابن و چربی در ترکیبات آن اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب رنگی سان سیف مدل N15

کرم ضد آفتاب رنگی سان سیف مدل N15

مشاهده قیمت و خرید

اگر طرفدار کرم پودرهایی با جلوه مات هستید، کرم ضد آفتاب رنگی سان سیف مدل N15 دقیقاً برای شما ساخته شده است.

این محصول علاوه بر اینکه یک ضد آفتاب قوی و ایده‌آل است، پوششی مات و با ماندگاری 12 ساعته روی پوست شما ایجاد می‌کند که شما عاشق آن می‌شوید.

کرم ضد آفتاب لانسون مدل مولتی اکشن

کرم ضد آفتاب لانسون مدل مولتی اکشن

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب لانسون مدل مولتی اکشن یک ضد آفتاب خارجی با قیمت مناسب است که تمام خریداران قبلی آن از قدرت پوشانندگی بالای این کرم شگفت زده شده‌اند.

ضد آفتاب لانسون دارای SPF 50 است که به بهترین شکل ممکن از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ضد آفتاب کرم پودری می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex Tinted SPF 60

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex Tinted SPF 60

مشاهده قیمت و خرید

اگر پوست چربی دارید و به دنبال یک ضد آفتاب کرم پودری سازگار با پوست خود هستید، کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex Tinted SPF 60 را حتماً در گزینه‌های خود قرار دهید.

این کرم ضد آفتاب به صورت اختصاصی برای پوست چرب فرموله شده و به دلیل کاور مناسبی که دارد می‌توانید با آن لکه‌ها، جای جوش و تیرگی‌های پوست را پوشاند و پوست‌تان را صاف و یکنواخت کنید.

کرم ضد آفتاب رنگی مای

کرم ضد آفتاب رنگی مای

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب رنگی مای یکی دیگر از بهترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی است که می‌تواند کار کرم پودر را نیز برای شما انجام دهد.

این محصول که به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب آبرسان نیز شناخته می‌شود، علاوه بر اینکه ضد آفتابی کرم پودری سبک و فاقد چربی است، از خشک شدن پوست نیز جلوگیری کرده و رطوبت مورد نیاز پوست‌تان را تامین می‌کند.

کرم ضد آفتاب پیکسل مدل Oily Acne-Prone Skin

کرم ضد آفتاب پیکسل مدل Oily Acne-Prone Skin

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب پیکسل مدل Oily Acne-Prone Skin یکی دیگر از بهترین کرم‌های ضد آفتاب کرم پودری است که برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه فرموله شده است.

این کرم دارای SPF 50 و جلوه‌ی نهایی مات و طبیعی بدون هیچ رد سفیدی به پوست می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های خوب این ضد آفتاب می‌توان به پوشانندگی بالا و سبک بودن آن اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل محصولی بسیار باکیفیت از سی گل است که بخاطر خواص ضد پیری خود آن را بعنوان بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک نیز می‌شناسند.

کرم ضد آفتاب سی گل از کیفیت رنگ بسیار بالایی برخوردار بوده و به خوبی روی پوست می‌نشیند. بافت سبک این کرم و خاصیت آبرسانی آن به شما اجازه می‌دهد بتوانید بصورت روزانه و مستمر از این ضد آفتاب کرم پودری استفاده کنید.

کرم ضدآفتاب رنگی پریم مدل Matex Tinted Rejuvinating SPF 50

کرم ضدآفتاب رنگی پریم مدل Matex Tinted Rejuvinating SPF 50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضدآفتاب رنگی پریم مدل Matex Tinted Rejuvinating  محصولی خاص است که به دلیل داشتن ترکیبات موثر در کاهش لکه، می‌توان نام آن را یک ضد آفتاب ضد لک گذاشت.

این کرم دارای SPF 50 است، و این یعنی پوست شما را در برابر اشعه‌های UVA، UVB و IR مصون نگه می‌دارد. این ضد آفتاب همانند یک کرم پودر حرفه‌ای زیرسازی عالی برای آرایش شما ایجاد می‌کند.

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES یکی دیگر از بهترین ضد آفتاب‌های خارجی موجود در بازار ایران است که در کاهش تیرگی‌ها و لکه‌های ایجاد شده در اثر عواملی همانند، لیزر، بارداری، جای جوش و غیره موثر عمل می‌کند.

این کرم ضد آفتاب رنگی، پوششی یکدست به پوست می‌دهد و باعث ایجاد جوش در پوست‌های مستعد آکنه نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بافت سبک و جلوه طبیعی آن روی پوست اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50

کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50 محصولی است که هم قدرت پوشانندگی خوبی دارد و هم دارای فاکتورهایی است که به سلامت و مراقبت از پوست کمک می‌کند.

این محصول علاوه بر اینکه یک ضد آفتاب کاملاً استاندارد است، حاوی مرطوب کننده بوده و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول این است که فاقد پارابن بوده و می‌تواند پوست شما تسکین دهد.

کرم ضد آفتاب سینره

کرم ضد آفتاب سینره

مشاهده قیمت و خرید

احتمالاً شما نیز همانند من بارها و بارها نام سینره را شنیده‌اید، برندی ایرانی محبوبی که محصولات آن زبانزد است. ضد آفتاب سینره جزو آن دسته ضد آفتاب‌هایی است که جلوه‌ی نهایی ماتی به پوست می‌دهد.

این کرم ضد آفتاب با دارا بودن SPF 50 هیچ راه نفوذی برای اشعه‌های ماوراء بنفش خورشید باقی نمی‌گذارد و به شکلی ایده‌آل از پوست شما محافظت می‌کند. ضد آفتاب سینره پوشش خوبی به پوست می‌دهد و جلوه رنگ آن می‌تواند شما را شگفت زده کند.

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 آخرین ضد آفتاب کرم پودری لیست ما است که دارای فاکتور محافظتی SPF 50 بوده و در ترکیباتی فاقد پارابن دارد.

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 کاور خوبی روی پوست ایجاد می‌کند و به خوبی روی پوست فیکس می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به بافت بسیار نرم و سبک آن اشاره کرد.

سوالات متداول در مورد ضد آفتاب‌های کرم پودری

در این قسمت برخی از رایج‌ترین سوالات مطرح شده در مورد کرم‌های ضد آفتاب کرم پودری را پاسخ خواهیم داد.

آیا ضد آفتاب کرم پودری جای کرم پودر را پر می‌کند؟

کرم‌های ضد آفتاب با خاصیت کرم پودری می‌توانند به خوبی تیرگی‌ها، لکه‌ها، جای جوش و غیره را پوشانده و سطحی صاف و یکدست روی پوست‌تان ایجاد کنند.

اما اگر فکر می‌کنید که این کرم‌ها می‌توانند می‌توانند جای کرم پودرهایی با پوشانندگی بسیار بالا و یا کرم پودرهای گریم را بگیرند، باید به شما بگوییم که اشتباه می‌کنید.

عوارض کرم‌های ضد آفتاب کرم پودری چیست؟

ضد آفتاب‌های کرم پودری محصولاتی سلامت محور هستند که اگر یکی از آن‌ها که با نوع پوست شما سازگار است را انتخاب کنید، می‌تواند به سلامت شما بسیار کمک کند.

آیا می‌توانم هر روز از کرم ضد آفتاب کرم پودری استفاده کنم؟

بله، کرم‌های ضد آفتاب با خاصیت کرم پودری بافتی سبک داشته و اکثر دارای ترکیبات آبرسان هستند که آن‌ها را گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزانه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا