زیبایی صورت

معرفی 6 کرم پودر ضد چروک فوق‌العاده قوی ❤️❤️❤️

تقریباً می‌توان گفت کرم پودر بعد از رژ لب یکی از پر استفاده‌ترین لوازم در دنیای آرایش است. به همین دلیل چه بهتر که از یک کرم پودر با خواص ضد پیری استفاده کنیم تا پوستی سالم‌تر و زیباتر داشته باشیم.

کرم پودرهای ضد چروک همانطور روند پیری پوست را کند می‌کنند و در جوانسازی پوست و کاهش علائمی همانند: چین و چروک و خطوط ریز پوست موثرند.

برخی از کرم پودرهای ضد چروک دارای ترکیبات آبرسان و ویتامین‌های مفیدی نیز هستند که علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست، پوست را تغذیه و تقویت می‌‌کنند.

حال اگر تصمیم به خرید یک کرم پودر با خاصیت ضد چروک گرفته‌اید، جای درستی آمده‌اید، چرا که در ادامه این مقاله با بهترین کرم پودرهای ضد پیری و جوانساز پوست آشنا خواهید شد.

معرفی 6 مدل کرم پودر ضد چروک حرفه‌ای!

محصولاتی که در ادامه به شما معرفی می‌شوند، همگی از کیفیت خوبی برخوردار بوده و قیمت مقرون‌بصرفه‌ای دارند.

کرم پودر جویل مدل چای سبز

کرم پودر لاکچری کوین

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر جویل مدل چای سبز یکی از بهترین کرم پودرهای ضد چروک است. این کرم پودر با ترکیبات گیاهی و ارگانیک ساخته شده، فاقد چربی بوده، پوشانندگی بالایی داشته و تا 12 ساعت ماندگاری دارد.

این کرم پودر در ترکیبات خود ویتامین E داشته که خاصیت کشسانی پوست را بهبود داده و در کاهش چین و چروک‌ها موثر عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر می‌توان به خاصیت آنتی اکسیدانی و بافت سبک آن اشاره کرد.

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty پروفروش‌ترین کرم بی بی موجود در ایران است که به عقیده بسیاری از صاحب نظران حوزه زیبایی لقب بهترین بی بی کرم شایسته این محصول است.

این کرم پودر همه‌ی ویژگی‌های یک کرم پودر عالی را داشته و علاوه بر آن تقریباً همه کار برای پوست شما می‌کند.

این کرم تولید کلاژن را پوست افزایش می‌دهد، حاوی ویتامین E است، خواص آنتی اکسیدانی دارد، دارای نیاسینامید است و بسیاری ترکیبات دیگر که آن به بهترین شکل ممکن نشانه‌های پیری پوست را کاهش می‌دهد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

کرم پودر BB فارماسی

کرم پودر BB فارماسی

مشاهده قیمت و خرید

بی بی کرم فارماسی محصولی عالی از برند ترکیه‌ای فارماسی است که رقیب اصلی بی بی کرم گارنیر در ایران به حساب می‌آید.

بی بی کرم فارماسی پوششی طبیعی و سبک به شما می‌دهد. این کرم دارای SPF15 بوده و دارای خواص ضد پیری و آبرسانی است.

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان از دیگر کرم پودرهایی است که علاوه بر دارا بودن تمام فاکتورهای یک کرم پودر خوب، به عنوان یک کرم پودر آبرسان و ضد پیری موثر نیز شناخته می‌شود.

کرم پودر روغن آرگان آموتیا بدون چربی بوده و مواد نگه دارنده بوده و تا 12 ساعت ماندگاری دارد. کیفیت رنگ بالای این کرم پودر و پوشانندگی خوب آن این محصول را بسیار ایده‌آل کرده است. از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر می‌توان به داشتن ویتامین E در ترکیبات خود اشاره کرد.

کرم پودر و کانسیلر آی فیس

کرم پودر و کانسیلر آی فیس

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر و کانسیلر آی فیس محصولی دیگر از برندهای ترکیه‌ای در بازار ایران است که تقریباً هر کسی از آن استفاده کرده از انتخاب خود رضایت کامل داشته است.

این کرم پودر در ترکیبات خود موادی دارد که روند پیری پوست را کند کرده و به کاهش علائم پیری پوست کمک می‌کند. از دیگر دلایل محبوبیت این کرم پودر می‌توان به بافت بسیار سبک آن و پوشانندگی بالای آن اشاره کرد.

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup یکی از پرفروش‌ترین کرم پودرهای ایرانی بازار ایران است که بدون چربی بوده و جلوه نهایی مات و طبیعی به پوست می‌دهد.

کرم پودر بلک دایموند مای دارای SPF 15 بوده و همچنین ترکیبات استفاده شده برای جوانسازی پوست موثر عمل می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های بارز این کرم قدرت پوشانندگی خیره کننده آن است.

 

جمع‌بندی: در این مقاله لیستی از بهترین کرم پودرهای بازار ایران که دارای خواص ضد پیری و جوانسازی پوست هستند را به شما معرفی کردیم. محصولات معرفی شده توسط هزاران نفر خریداری شده‌اند و از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا