زیبایی صورت

معرفی 8 کرم پودر آبرسان با پوشانندگی بالا و سبک❤️❤️❤️

کرم پودرهای آبرسان همزمان که پوست شما را می‌پوشانند و بافت سبک دارند، به سلامت پوست شما نیز کمک کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

با داشتن کرم پودرهایی با خاصیت آبرسان دیگر نیاز نیست نگران خشک شدن پوست‌تان باشید، چرا که این کرم پودرهای آبرسان به خوبی پوست را هیدراته می‌کنند.

اما موضوعی که وجود دارد این است که پیدا کردن کرم پودرهایی چند کاره که هم پوشانندگی خوبی داشته باشند و هم وظیفه آبرسانی به پوست را انجام دهند، کمی دشوار است.

به همین دلیل و برای راحتی شما عزیزان، ما امروز لیستی از بهترین کرم پودرهای آبرسان را برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 8 کرم پودر آبرسان با پوشانندگی و ماندگاری عالی!

در ادامه بهترین و پرفروش‌ترین کرم پودرهای آبرسان را به شما معرفی خواهیم کرد که بافت سبکی داشته و از نظر قیمتی بسیار مقرون بصرفه هستند.

کرم پودر میستار مدل Classic Touch

کرم پودر میستار مدل Classic Touch

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر میستار مدل Classic Touch یکی از بهترین کرم پودرهای آبرسان است که پوشانندگی بسیار بالایی داشته و دارای SPF 20 است.

این کرم پودر باکیفیت دارای ترکیبات آبرسان است که پوست را نرم و مرطوب نگه می‌دارد. از ویژگی‌های خوب این محصول ماندگاری 24 ساعته آن است که آن را تبدیل به یک کرم پودر 24 ساعته کرده است.

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty یکی از پرفروش‌ترین کرم پودرهای بازار ایران است که خیلی از افراد آن را به عنوان بهترین بی بی کرم نیز می‌شناسند.

این کرم فاقد چربی بوده و علاوه بر اینکه آبرسانی باکیفیت است، دارای فاکتورهای محافظت از پوست در برابر نور خورشید و خواص ضد پیری است. از دیگر ویژگی‌های بی بی کرم ساین اسکین می‌توان به خاصیت آنتی اکسیدانی، ترمیم کنندگی، ضد جوش و روشن کنندگی اشاره کرد.

کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال کرم پودری مناسب برای مجالس یا کرم پودری برای گریم عروس هستید که خاصیت آبرسانی نیز داشته باشد، کرم پودر لاکچری کوین یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

این کرم پودر کاور بی‌نقصی دارد و سطح پوست را یکدست و کاملاً یکنواخت می‌کند. کرم پودر لاکچری کوین حاوی ویتامین E بوده و همچنین بافتی بسیار سبک دارد.

کرم پودر BB فارماسی

کرم پودر BB فارماسی

مشاهده قیمت و خرید

بی بی کرم فارماسی در کنار بی بی کرم گارنیر یکی از پرفروش‌ترین bb کرم‌های خارجی بازار ایران است که از قیمت مقرون بصرفه‌ای نیز برخوردار است.

کرم پودر BB فارماسی دارای SPF 15 است و پوست را نرم، مرطوب و شاداب می‌کند. این کرم به دلیل داشتن ویتامین B3 پوست را درخشان و کرده و ظاهر کلی پوست را بهبود می‌بخشد.

کرم پودر روشن کننده سینره مدل Medium

کرم پودر روشن کننده سینره مدل Medium

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر روشن کننده سینره مدل Medium محصولی است که تنها کافی است یکبار آن را خریداری کنید تا برای همیشه عاشق آن شوید.

این کرم پودر حاوی مواد مرطوب کننده قوی است که از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری کرده و نرم و طراوت را به پوست شما هدیه می‌دهد. کرم پودر روشن کننده سینره به خوبی روی پوست فیکس می‌شود و پوشانندگی فوق‌العاده بالایی دارد.

کرم پودر BB کالیستا بیوتی

کرم پودر BB کالیستا بیوتی

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک کرم پودر آبرسان با ماندگاری 24 ساعته و بافت سبک هستید، کرم پودر BB کالیستا بیوتی را حتما در گزینه‌های خود قرار دهید.

این کرم پودر از فرمولاسیونی طبیعی و گیاهی پیروی می‌کند و در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است. کرم پودر بی بی کالیستا یک آبرسان خوب است و پوششی نچرال به پوست می‌دهد.

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان یکی از کرم پودرهای آبرسان ایران است که در کلاس جهانی تولید شده و مواد و ترکیبات آن از بهترین‌های دنیا هستند.

این کرم پودر پوشانندگی بالایی داشته و پوست را صاف و یکنواخت می‌کند. کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان یک آبرسان عالی نیز است و همچنین در کاهش نشانه‌های پیری پوست نیز موثر عمل می‌کند.

کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt oil free

کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt oil free

مشاهده قیمت و خرید

اگر علاقه‌مند به کرم پودرهایی سبک با جلوه طبیعی و مخملی هستید، کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt oil free دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

کرم پودر ایزادورا کاور بسیار بالایی داشته که به خوبی خطوط، چین و چروک‌ها، لکه‌ها و سایر مشکلات پوستی را می‌پوشاند. این کرم پودر یک مرطوب کننده قوی نیز بوده که از خشک شدن پوست جلوگیر می‌کند و همچنین در ترکیبات خود چربی نیز ندارد.

سوالات متداول در مورد کرم پودرهای آبرسان

در این بخش برخی از پر تکرارترین سوالات مطرح شده در مورد کرم پودرهای آبرسان را پاسخ خواهیم داد.

آیا کرم پودرهای آبرسان ماندگاری خوبی دارند؟

بله، کرم پودرهای آبرسان از ماندگاری بالایی برخوردارند. برای مثال برخی از محصولات معرفی شده در این مقاله دارای ماندگاری 24 ساعته هستند.

آیا کرم پودرهای آبرسان پوشانندگی مناسبی دارند؟

بله، کرم پودرهای آبرسان با اینکه سلامت محور هستند و اکثر داری خواص آبرسان، ضد پیری و ضد آفتاب هستند، اما پوشانندگی و کاور قابل قبولی نیز داشته و جلوه‌ای زیبا به پوست می‌دهند.

آیا کرم پودرهای آبرسان واقعاً پوست را آبرسانی و مرطوب می‌کنند؟

بله، این کرم پودرها حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان قوی هستند که پوست را مرطوب نگه داشته و به خوبی آبرسانی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا