زیبایی صورت

12 کرم لایه بردار قوی برای لک صورت با تاثیر فوری❤️❤️❤️

استفاده از لایه بردارهای قوی یکی از بهترین راه حل‌ها برای کمرنگ کردن و از بین بردن کامل لکه‌های پوست است.

اما کدام لایه بردارها واقعاً موثراند؟ همانطور که میدانید، لایه بردارهای زیادی در بازار وجود دارند که همگی ادعای بهترین بودن می‌کنند، اما اگر بخواهیم صادق باشیم، همه‌ی آن‌ها خوب و باکیفیت نیستند.

به همین دلیل یافتن یک لایه بردار باکیفیت با ترکیبات قوی که روی لکه‌های صورت تاثیر خوبی داشته باشد کمی دشوار است.

پیرو همین موضوع، ما تحقیق، مقایسه و بررسی نظرات خریداران قبلی برترین لایه بردارهای بازار، لیستی از بهترین لایه برداری‌های قوی برای لک صورت را جمع آوردی کرده‌ایم، که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 12 کرم لایه بردار قوی برای لک صورت

محصولاتی که در ادامه به شما معرفی خواهند شد در بازه‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند و سعی شده موثرترین‌ها به شما معرفی شود.

سرم لایه بردار لاکتیک اسید اوردینری

سرم لایه بردار لاکتیک اسید اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

لاکتیک اسید اوردینری یکی از بهترین محصولات اوردینری است که به عنوان لایه برداری ملایم اما فوق‌العاده موثر برای از بین بردن لک و انواع تیرگی شناخته می‌شود.

این سرم همانطور که از نامش مشخص است دارای لاکتیک اسید است که با لایه بردار بسیار عالی، سلول‌های مرده پوست را از بین برده و پوست را به تولید سلول‌های تازه و جدید تحریک می‌کند.

سرم لاکتیک اسید دی اوردینری برای روشن کردن پوست و افزایش استحکام پوست و همچنین کاهش علائم پیری پوست نیز خوب عمل می‌کند.

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 15

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 15

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 15 یکی از بهترین لایه بردارهای بازار ایران است که قیمت مناسبی داشته و حاوی دریایی از ترکیبات موثر است.

این لایه بردار ایرانی حاوی لاکتیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و سایر ترکیبات لایه برداری است که در کنار هم بهترین عملکرد را در کمرنگ کردن لک از خود نشان می‌دهند.

این کرم لایه بردار با تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست، باعث جوانسازی و کاهش چین و چروک‌های پوست شده و شادابی و طراوت خاصی به پوست می‌دهد.

سرم پیلینگ لایه بردار اوردینری

سرم پیلینگ لایه بردار اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

سرم پیلینگ اوردینری یکی از بهترین لایه بردارهای فوری و فوق‌العاده قوی برای لک صورت است که به دلیل قدرت بالای آن، شما تنها می‌توانید یک روز در هفته از آن استفاده کنید.

ماده اصلی استفاده شده در این سرم AHA یا همان آلفا هیدروکسی اسید است که در کنار سایر ترکیبات موثر بکار رفته در این سرم و فناوری‌های روز برند دی اوردینری، به گونه‌ای شگفت انگیز به از بین بردن لک و تیرگی کمک می‌کند.

سرم پیلینگ اوردینری تنها برای لک و تیرگی کاربرد نداشته و در یکدست سازی بافت پوست، از بین بردن جای جوش و جوانسازی پوست نیز بسیار موثر است.

کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 10% NIGHT CREAM

کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 10% NIGHT CREAM

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 10% NIGHT CREAM یک لایه بردار شب است که حاوی 10 درصد آلفا هیدروکسی اسید و عصاره لیمو است.

این لایه بردار فرانسوی باکیفیت، با لایه بردار خوب از سطح پوست، سلول‌های مرده را از بین برده و لکه‌ها کمرنگ می‌کند و همچنین رنگ کلی پوست را یکدست می‌کند.

سرم لایه بردار ماندلیک اسید اوردینری

سرم لایه بردار ماندلیک اسید اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

ماندلیک اسید اوردینری یک دیگر از لایه بردارهای نرم و سبک اوردینری است که برای استفاده انواع پوست مناسب است.

این لایه بردار حاوی 10 درصد ماندلیک اسید و مقداری هیالورونیک اسید است که ماده اول وظیفه لایه بردار و رفع لکه‌ها را به عهده داشته و هیالورونیک اسید از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و رطوبت پوست را تامین می‌کند.

سرم ماندلیک اسید دی اوردینری علاوه بر اینکه ضد لکی موثر است، بصورت کلی ظاهر پوست را روشن کرده و در کاهش آکنه و صاف کردن بافت پوست نیز موثر است.

اسکراب لایه بردار پوست سی گل

اسکراب لایه بردار پوست سی گل

مشاهده قیمت و خرید

اسکراب لایه بردار پوست سی گل جزو پرطرفدارترین لایه بردارهای ایرانی است که همانند برترین لایه بردارهای دنیا در ترکیبات خود آلفا هیدروکسی اسید دارد.

این لایه بردار به گونه‌ای خاص پوست را پاکسازی کرده و طراوت و شادابی کم‌نظیری به پوست می‌دهد. تاثیر اسکراب لایه بردار پوست سی گل در کمرنگ کردن لک نیز خوب بوده و می‌تواند شما را شگفت زده کند.

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST

مشاهده قیمت و خرید

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST از لایه بردارهای فوق ارزان اما باکیفیتی است که فرمولاسیون بسیار قوی داشته و در ساخت آن از مواد مرغوبی استفاده شده است.

این ژل حاوی 15 درصد گلیکولیک اسید است که کار اصلی لایه برداری و رفع لکه‌های پوست را به عهده دارد. این لایه بردار دارای آلوئه ورا و گلوکونات است که پوست را مرطوب نگه داشته و بافت آن را ترمیم می‌کنند.

ژل لایه بردار پوست ایمجز مدل شیر

ژل لایه بردار پوست ایمجز مدل شیر

مشاهده قیمت و خرید

ژل لایه بردار پوست ایمجز مدل شیر یک دیگر از بهترین گزینه‌های برای کاهش و کمرنگ کردن لکه‌های صورت است که برای استفاده انواع پوست فرموله شده است.

ژل لایه بردار پوست ایمجز مدل شیر تقریباً یک محصول همه کاره است. به این معنی که علاوه بر خاصیت ضد لک، دارای خواص ضد پیری، ضد جوش، ضد چروک، روشن کنندگی است، که در نوع خود کم سابقه است.

اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean

اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک لایه بردار عالی هستند که سلول‌های پوست شما را از بین برده و به بهترین شکل ممکن پوست‌تان را پاکسازی کند، اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

این اسکراب لایه بردار حاوی گلیکولیک اسید و همینطور AHA است که آن را تبدیل به یک لایه بردار قوی می‌کنند. لایه بردار دکتر ژیلا علاوه بر پاکسازی بی‌نقص پوست، در کاهش لک و تیرگی و افزایش شفافیت پوست نیز عملکردی عالی داشته و همچنین در کاهش جوش‌های سر سیاه نیز موثر است.

کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift

کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift

مشاهده قیمت و خرید

درمالیفت از برندهای مطرح ایرانی است که بیشتر بخاطر محصول پر سر و صدای خود یعنی کرم سفید کننده صورت شناخته می‌شود.

اما درمالیفت یک لایه بردار قوی برای لک صورت نیز دارد که با نام کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift شناخته می‌شود.

این لایه بردار برای انواع پوست مناسب بوده و برای از بین بردن لک‌های پوست و همینطور جای جوش استفاده می‌شود.

کرم لایه بردار پوست مدیلن مدل AHA15

کرم لایه بردار پوست مدیلن مدل AHA15

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار پوست مدیلن همانطور که احتمالاً از اسم آن حدس می‌زنید، حاوی 15 درصد آلفا هیدروکسی اسید بوده که به عنوان یکی از موثرترین مواد لایه بردار در دنیا شناخته می‌شود.

این کرم لایه بردار پاک کننده‌ای عالی برای پوست صورت بوده که در کاهش لک و آکنه نیز خوب عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به توانایی خاص آن در افزایش شفافیت و درخشندگی پوست اشاره کرد.

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10 محصولی است که توسط برند مشهور ایرانی یعنی سینره تولید شده و دارای آلفا هیدروکسی اسید با غلظت 10% است.

لایه بردار سینره با اینکه برای از بین بردن و کاهش انواع لکه‌های ایجاد شده روی پوست عالی عمل می‌کند، اما در عین حال خاصیت کشسانی پوست را نیز بهبود داده و پوست را جوان و شاداب می‌کند.

سوالات متداول در مورد لایه بردارهای قوی برای لک صورت

در ادامه برخی از سوالات رایج پرسیده شده در مورد ضد لک‌های قوی برای لک صورت را پاسخ خواهیم داد.

مدت زمان تاثیرگذاری لایه بردارهای ضد لک چقدر است؟

نمی‌توان زمان دقیقی برای دیدن نتایج استفاده از لایه برداهای ضد لک مشخص کرد. چون تاثیر گذاری این محصولات به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اما به صورت کلی شما باید بصورت مستمر و طبق دستور مصرف هر محصول، حداقل تا 6 ماه از آن محصول استفاده کنید تا کم کم تغییرات را مشاهده کنید.

آیا لایه بردارهای قوی برای لک صورت عوارض دارند؟

به صورت کلی خیر، اما اگر پوستی بشدت حساس دارید، به گونه‌ای که احتمال می‌دهید نسبت به ترکیبات فعال واکنش نشان دهد، حتماً قبل از استفاد پچ تست یا همان تست حساسیت را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا