زیبایی صورت

9 کرم لایه بردار [فوق‌العاده قوی] برای جای جوش❤️❤️❤️

آثار بجای مانده از جوش روی جلوه‌ی بدی به پوست داده و برخی از آن‌ها را حتی با کرم پودرهای سنگین نیز نمی‌توان پوشاند.

به همین دلیل تلاش برای رفع آثار جوش و آکنه گزینه‌ی بهتری است و لایه بردارها شاید موثرترین گزینه برای از بین بردن و یا حداقل کاهش جای جوش باشند.

اما کدام لایه بردارها برای رفع جای جوش و یکدست سازی پوست مناسب هستند؟ قطعاً تمام لایه بردارها این قابلیت را نداشته و شما باید از لایه بردارهایی استفاده کنید که برای اینکار ساخته شده‌اند.

ما با بررسی و تحقیق زیاد لیستی از بهترین و موثرترین لایه بردارها برای محو کردن جای جوش و همینطور یکدست سازی پوست صورت برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 9 مدل کرم لایه بردار قوی برای جای جوش

ما سعی کرده‌ایم لایه برداهایی با قیمت‌هایی مختلف و ترکیبی از محصولات ایرانی و خارجی را انتخاب کنیم که تقریباً تمام مردم توانایی خرید آن‌ها را داشته باشند.

سرم لایه بردار پیلینگ قرمز اوردینری

سرم پیلینگ لایه بردار اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

سرم پیلینگ اوردینری یا سرم قرمز اوردینری در دسته قوی‌ترین لایه بردارهای دنیا قرار دارد که حاوی 30% الفا هیدروکسی اسید و 2% بتا هیدورکسی اسید که لایه برداری بی‌نقصی روی پوست انجام می‌دهد.

این سرم لایه بردار قوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هموارسازی بافت پوست و از بین بردن جای جوش است. این سرم همچنین به عنوان یک لایه بردار قوی برای لک صورت نیز شناخته می‌شود و در کاهش تیرگی‌ها و افزایش شفافیت پوست نیز موثر است.

ژل لایه بردار پوست آردن ریجنکس مدل AHA %15

ژل لایه بردار پوست آردن ریجنکس مدل AHA %15

مشاهده قیمت و خرید

ژل لایه بردار پوست آردن ریجنکس مدل AHA %15 گزینه‌ای مقرون بصرفه و موثر است که برای از بین بردن جای جوش بسیار پیشنهاد می‌شود.

این لایه بردار ایرانی حاوی 15% آلفا هیدروکسی اسید و مقداری گلیکولیک اسید است که هر دور ماده لایه بردارهایی فوق‌العاده موثر به حساب می‌آیند. از ویژگی‌های خوب این ژل می‌توان به فرمولاسیون فاقد چربی آن اشاره کرد.

تونر لایه بردار گلیکولیک اسید اوردینری

تونر لایه بردار گلیکولیک اسید اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

تونر اوردینری یا تونر گلیکولیک اسید اوردینری یکی از محبوب‌ترین محصولات اوردینری در سراسر دنیاست که علاوه بر تاثیر گذاری مطلوب در صاف کردن پوست و از بین بردن جای جوش، می‌توان پوست شما را فوق‌العاده روشن کند.

تونر گلیکولیک اسید اوردینری همانطور که از نامش پیداست حاوی گلیکولیک اسید است. این تونر در کاهش علائم پیری پوست، کوچک کردن منافذ، رفع تیرگی‌ها و یکدست سازی رنگدانه‌های پوست نیز موثر است.

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 15

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 15

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 15 حاوی قوی‌ترین ترکیبات لایه بردار همانند گلیکولیک اسید، سالیسیلیک اسید، لاکتیک اسید و غیره است که آن را تبدیل به یکی از بهترین لایه بردارهای ایرانی برای جای جوش کرده است.

کرم لایه بردار فیس دوکس مدل Alphasome 15 برای استفاده انواع پوست مناسب بوده و برای لایه بردار پوست بدن و صورت مناسب است. این کرم همچنین باعث تحریک ساخت کلاژن در پوست شده و از همین طریق پوست را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کند.

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST

مشاهده قیمت و خرید

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST لایه بردار مقرون بصرفه و موثر است که فاقد ترکیبات مضری همچون پارابن بوده و در ساخت آن از آلفا هیدروکسی اسید با غلظت 15% استفاده شده است.

این محصول با لایه برداری مطلوب به کاهش جای جوش و هموارسازی پوست کمک می‌کند. همچنین وجود زینک یا همان روی در ترکیبات این ژل سرعت ساخت پروتئین‌های اصلی پوست همانند کلاژن، کراتین و الاستین را افزایش می‌دهد که باعث ایجاد لایه‌های پوستی سالم‌تر و زیباتر می‌شود.

کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift

کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift یک محصول فاقد عصاره است و برای استفاده انواع پوست فرموله شده است.

این لایه بردار سلول‌های مرده پوست را به خوبی پاکسازی کرده و با تحریک پروسه ساخت سلول‌های پوستی جدید، به کاهش و از بین بردن جای جوش و تیرگی‌های ایجاد شده در اثر جوش کمک می‌کند.

کرم لایه بردار پوست مدیلن مدل AHA15

کرم لایه بردار پوست مدیلن مدل AHA15

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار پوست مدیلن مدل AHA15 از دیگر محصولاتی است که می‌تواند برای کاهش آثار باقی مانده از جوش به شما کمک کند.

این کرم در دو مدل با غلظت 10 و 15 درصد آلفا هیدروکسی اسید ساخته شده که هر دو مدل برای کاهش جای جوش موثر عمل می‌کنند. این لایه بردار همچنین پوست را شفاف، روشن و درخشان می‌کند و در کاهش لک نیز عملکرد مناسبی دارد.

ژل لایه بردار پوست ایمجز مدل شیر

ژل لایه بردار پوست ایمجز مدل شیر

مشاهده قیمت و خرید

ژل لایه بردار پوست ایمجز مدل شیر محصولی خارجی اما مقرون بصرفه است که توانسته امتیاز خوبی از خریداران قبلی خود دریافت کند.

این محصول با لایه بردار موثر چربی‌ها و سایر آلودگی‌های پوست را از بین برده و روی کاهش لک، تیرگی، جوش و جای جوش نیز خوب عمل می‌کند. این لایه بردار همچنین با کنترل چربی پوست، از ایجاد جوش‌های جدید نیز جلوگیری می‌کند.

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10 با لایه برداری خوب و پاکسازی منافذ پوست، از ایجاد جوش‌های سر سیاه و سر سفید جلوگیری می‌کند و پوست را روشن و شفاف می‌کند.

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10 حاوی 10% آلفا هیدورکسی اسید بوده که نقش اصلی لایه بردار را در این محصول بازی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به بافت سبک و جذب سریع آن اشاره کرد.

سوالات متداول در مورد بهترین لایه بردارهای برای جای جوش

در این بخش برخی از سوالات پر تکرار در مورد لایه بردارهای مناسب برای جای جوش را پاسخ خواهیم داد.

مدت زمان تاثیر گذاری لایه بردارهای جای جوش چقدر است؟

به صورت کلی نمی‌توان زمان دقیقی را برای مشاهده نتایج مشخص کرد. چرا زمان تاثیر گذاری به عوامل زیادی بستگی دارد. اما به صورت کلی شما باید به صورت مستمر از این محصولات استفاده کنید تا کم کم تغییرات را مشاهده کنید.

آیا همه افراد می‌توانند از لایه بردارهای جای جوش استفاده کنند؟

بله، محصولاتی که در این مقاله به شما معرفی شدند اکثراً با انواع مختلف پوست سازگار بوده و برای همه افراد مناسب هستند. اما اگر پوستی به شدت حساس دارید، بهتر است قبل از استفاده از هر لایه بردار و یا محصولی که حاوی مواد فعال است، تست حساسیت انجام دهید تا از سازگاری آن محصول با پوست خو مطمئن شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا