زیبایی صورت

8 ضد آفتاب ضد لک و ضد چروک شگفت انگیز و قوی❤️❤️❤️

از هر چیزی بتوانید چشم پوشی کنید، نمی‌توانید ضد آفتاب را نادیده بگیرید، ضد آفتاب ضروری‌ترین محصولی است که باید در برنامه مراقبت از پوست خود داشته باشید.

و چه بهتر که ضد آفتاب‌هایی با خواص مختلف داشته باشیم و همزمان سایر مشکلات همانند لکه و چین و چروک را نیز درمان کنیم.

شاید پیدا کردن یک ضد آفتاب ضد چروک و یا ضد آفتاب ضد لک کار چندان دشواری نباشد، اما پیدا کردن یک ضد آفتاب با خاصیت ضد لک و ضد چروک کمی دشوار است.

به همین دلیل ما دست به کار شدیم و با جستجوی فراوان ضد آفتاب‌هایی باکیفیت را پیدا کردیم که هم ضد لک هستند و هم دارای خواص جوانسازی و ضد چروک.

ضد آفتاب‌های ضد لک و ضد چروک در واقع با یک تیر 3 نشان می‌زنند! و کار شما را بسیار ساده‌تر می‌کنند. حال اگر می‌خواهید با بهترین ضد آفتاب‌های ضد لک و ضد چروک آشنا شوید، پا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی 8 ضد آفتاب ضد لک و ضد چروک فوق‌العاده

در ادامه با بهترین کرم‌های ضد آفتاب آشنا خواهید شد که برای کاهش لک و از بین بردن نشانه‌های پیری پوست نیز موثر عمل می‌کنند. محصولات معرفی شده از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در عین حال قیمت مقرون‌بصرفه‌ای نیز دارند.

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 30

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 30

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 30 یکی از بهترین ضد آفتاب‌های ضد لک و ضد چروک است که به صورت اختصاصی برای پوست‌های چرب فرموله شده است.

این کرم دارای SPF 30 است که استاندارهای یک ضد آفتاب خوب را داشته و با ترکیبات و مواد موثر خود به کاهش چین و چروک‌ها و کمرنگ شدن لکه‌ها کمک می‌کند.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف

کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف از دیگر بهترین ضد آفتاب‌های ضد چروک و ضد لک است که مجهز به قوی‌ترین فاکتورهای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف حاوی دسته‌ای از ترکیبات نظیر: کلاژن، کیوتن و پپتاید است که در کاهش علائم پیری بسیار خوب عمل می‌کنند. وجود ویتامین C در این محصول نیز پوست را روشن کرده و لکه‌ها را کاهش می‌دهد.

کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium

کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک ضد آفتاب، ضد لک و ضد چروک رنگی هستید، کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این کرم مخصوص بانوان و پوست‌های چرب بوده و در ترکیبات خود از قوی‌ترین مواد ضد لک استفاده می‌کند و همچنین در جلوگیری از پیری پوست نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 یک ضد آفتاب قوی است که با داشتن SPF 50 راهی برای نفوذ اشعه‌های UV خورشید به پوست باقی نمی‌گذارد.

این کرم فوق‌العاده رنک باکیفیتی داشته که جلوه‌ای زیبا به پوست می‌دهد. داشتن خواص آنتی اکسیدانی این محصول را گزینه‌ای ایده‌آل برای کاهش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک کرده است. این محصول همچنین از بروز لکه‌های تیره نیز جلوگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Colorless SPF 50

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Colorless SPF 50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Colorless SPF 50 محصولی است که علاوه بر اینکه یک ضد آفتاب باکیفیت است، یک ضد لک و ضد چین و چروک عالی نیز به حساب می‌آید.

این کرم دارای خواص شبه بوتاکس و شبه رتینوئیدی است که چین و چروک‌ها را پر کرده و ظاهر نقاط تیره یا همان لکه‌ها را کمرنگ می‌کند. از دیگر ویژگی‌های خوب این کرم می‌توان به وجود ویتامین E در ترکیبات آن اشاره کرد.

ژل ضد آفتاب پریم مدل C-Prime SPF 50

ژل ضد آفتاب پریم مدل C-Prime SPF 50

مشاهده قیمت و خرید

ژل ضد آفتاب پریم مدل C-Prime SPF 50 یکی از پرطرفدارترین ضد آفتاب‌های بازار ایران است که با محافظت از DNA سلولی در برابر رادیکال‌های آزاد باعث جوانسازی پوست شده و مانع از ایجاد لکه‌های پیری و غیره می‌شود.

این کرم ضد آفتاب به SPF 50 مجهز شده و به واسطه فرمولاسیون خاص خود، از بافت پوست در برابر عوامل مختلف محافظت می‌کند و به طور کلی وضعیت سلامت پوست را پایدار نگه می‌دارد.

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid

مشاهده قیمت و خرید

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid یک محصول خاص است که علاوه بر این که ضد آفتابی قوی به حساب می‌آید، دارای هیالورونیک اسید است پوست را روشن و شفاف می‌کند و لکه‌ها را کمرنگ.

البته هیالورونیک اسید یک آبرسان عالی نیز بوده که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. این ضد آفتاب همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که آن را تبدیل به انتخابی مناسب برای کسانی کرده است که به دنبال جلوگیری و کاهش علائم پیری همانند چین و چروک در پوست هستند.

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective Invisible SPF50

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective Invisible SPF50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective Invisible SPF50 یکی دیگر از بهترین تولیدات برند ایرانی نئودرم است که از کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است.

این ضد آفتاب دارای قوی‌ترین فاکتورهای محافظت از پوست است که با عملکرد فوق‌العاده خود مانع از ظهور علائم پیری در پوست شده و همچنین از ایجاد لکه‌های جدید جلوگیری می‌کند.

جمع‌بندی: در این مقاله در مورد ضد آفتاب‌هایی صبحت کردیم که دارای خواص ضد لک و ضد چروک هستند و همزمان ۳ کار برای شما انجام می‌دهند. محصولاتی را به شما معرفی کردیم که همگی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و می‌توانند علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، به کاهش چین و چروک‌ها و لکه‌های تیره و قهوه‌ای شما نیز کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا