زیبایی صورت

خرید 10 مدل بهترین کرم ضد لک آمریکایی [فوق‌العاده‌قوی]❤️❤️

لک یکی از آزار دهنده‌ترین مشکلات پوستی است که به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و به قابل توجهی از زیبایی، جذابیت و اعتماد بنفس ما می‌کاهد.

راه‌حل‌های مختلفی برای از بین بردن لک مطرح می‌شود اما اگر بخواهیم صادق باشیم همه‌ی آن‌ها موثر نبوده و حتی خیلی اوقات وضع را بدتر نیز می‌کنند.

با این تفاسیر برای از بین بردن لک‌های خود چه کار کنیم؟ چطور ظاهر لکه‌های خود را کمرنگ کرده و در نهایت از شر آن‌ها خلاص شویم؟ استفاده از ضد لک‌های خارجی قوی ساخته شده توسط برندهای آمریکایی، کانادایی و فرانسوی.

ما در این مقاله ضد لک‌های فوق‌العاده قوی از برترین برندهای آمریکایی و کانادایی و سایر کشورها به شما معرفی خواهیم کرد که در تمام دنیا زبانزد بوده و می‌توانند به صورت جادویی لک‌های شما را کاهش داده و از بین ببرند.

معرفی بهترین کرم های ضد لک آمریکایی و کانادایی

 

1. سرم آلفا آربوتین دی اوردینری The Ordinary

سرم آلفا آربوتین دی اوردینری The Ordinary

مشاهده قیمت و خرید

احتمالاً شما نیز نام دی اوردینری را شنیده‌اید، برندی که هم اکنون جزو موثرترین برند‌های تولید کننده محصولات مراقبت از پوست در دنیا به حساب می‌آید و محصولات آن از هر نظر فوق‌العاده هستند.

سرم آلفا آربوتین اوردینری فوق‌تخصص از بین بردن لک‌های صورت است و اوردینری این محصول را دقیقاً به همین هدف تولید کرده است. بعد از استفاده از این سرم به وضوح شاهد کمرنگ شدن و از بین رفتن لکه‌های تیره خود خواهید بود و پوست‌تان به گونه‌ای ویژه روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود.

2. سرم ویتامین سی گارنیر Garnier

روشن کننده فوق قوی ویتامین سی گارنیر

مشاهده قیمت و خرید

اگر یک تحقیق کوچک در مورد ضد لک‌های خارجی کرده باشید، محال است نام ویتامین سی گارنیر به گوشتان نخورده باشد.

سرم ویتامین سی گارنیر در حال حاضر پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ضد لک خارجی است که دارای یک نوع ویتامین خاص است که قدرتی 30 برابر بیشتر از سایر محصولات ویتامین سی دارد.

این سرم تنها 3 روز زمان نیاز دارد تا روی پوست شما تاثیر گذاشته و تغییرات را ایجاد کند. سرم ویتامین C کارنیر برای انواع پوست مناسب بوده و فاقد چربی است.

3. ژل ضد لک و روشن کننده ام کیو مدل Whitening

ژل ضد لک و روشن کننده ام کیو مدل Whitening

مشاهده قیمت و خرید

ژل ضد لک و روشن کننده ام کیو مدل Whitening یک ضد لک باکیفیت است که توسط برند فرانسوی ام کیو تولید شده است.

این ژل باکیفیت توانایی کاهش و کمرنگ کردن انواع لکه‌های تیره پوست ایجاد شده در اثر عوامل مختلف را دارد و می‌تواند ظاهر رنگدانه‌های پوست را ترمیم کند.

4. سرم سالیسیلیک اسید دی اوردینری The Ordinary

سرم سالیسیلیک اسید دی اوردینری The Ordinary

مشاهده قیمت و خرید

اگر همزمان با لکه‌های تیره، جوش‌ها نیز شما را آزاد می‌دهند، این سرم می‌تواند هر دو مشکل را همزمان برای شما حل کند.

سالیسیلیک اسید اوردینری تونایی از بین بردن انواع جوش و جای جوش را داشته و به طور خاصی لک‌های پوست را محو می‌کند و با پاکسازی موثر منافذ، ظاهر منافذ را کوچک کرده و جلوه‌ای فوق‌العاده به پوست می‌دهد.

5. کرم ضد لک الکسیس مدل ویتامین سی

کرم ضد لک الکسیس مدل ویتامین سی

مشاهده قیمت و خرید

ویتامین سی ماده‌ای جادویی است که همه کار برای پوست شما می‌کند که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها کمرنگ کردن لکه‌های ایجاد شده روی پوست و جوانسازی پوست است.

این محصول علاوه بر کاهش ظاهر لک‌های تیره، پوست را روشن کرده و شفافیت خاصی به پوست می‌بخشد.

6. سرم پیلینگ دی اوردینری The Ordinary

سرم پیلینگ دی اوردینری The Ordinary

مشاهده قیمت و خرید

اگر از هر کدام از متخصصان زیبایی سوال کنید که ۳ مورد از بهترین لایه‌بردارهای دنیا را معرفی کند، قطعاً سرم پیلینگ لایه بردار اوردینری یا همان سرم اوردینری قرمز یکی از آن‌ها است.

این سرم با لایه برداری فوق‌العاده لک‌ها را از روی پوست محو کرده و بصورت جادویی بافت‌های ناهموار و آسیب دیده پوست و جای جوش را اصلاح می‌کند و به صورت کلی پوست را یکدست و یکنواخت می‌کند.

7. کرم ضد لک دوتینی مدل هیدروکینون

کرم ضد لک دوتینی مدل هیدروکینون

مشاهده قیمت و خرید

این کرم همانطور که از نامش پیداست حاوی هیدروکینون است که به عنوان یکی از معروف‌ترین ترکیبات ضد لک شناخته می‌شود.

کرم ضد لک دوتینی با داشتن هیدروکینون سنتز ملانین را در پسوت کاهش می‌دهد که باعث از بین رفتن تدریجی لکه‌های تیره پوست می‌شود. این کرم همچنین حاوی ترکیبات لایه بردار موثر است که پوست را یکدست می‌کنند.

8. ویتامین سی دی اوردینری The Ordinary

ویتامین سی دی اوردینری The Ordinary

مشاهده قیمت و خرید

اوردینری تقریباً برای تمام مشکلات یک محصول عالی و موثر دارد و ویتامین سی اوردینری به جهت از بین بردن تیرگی‌ها و لکه‌های پوست و جوانسازی پوست تولید شده است.

سوسپانسیون ویتامین سی اوردینری در دو مدل 23 و 30 درصد تولید شده است که این درصدها نشان دهنده میزان ویتامین سی در آن محصول است. با این محصول علاوه بر کاهش علائم پیری پوست می‌توانید به وضوح پوست‌تان را روشن‌تر کنید.

9. کرم ضد لک دلانو

کرم ضد لک دلانو

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک ضد لک مقرون بصرفه و موثر هستید که به تدریج لکه‌های پوست را کمرنگ کرده و پوست را روشن کند، کرم ضد لک دلانو می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد.

این کرم در حجم 30 میلی‌لیتری تولید شده و حاوی عصاره پرتقال و همچنین ویتامین سی است. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به استفاده از رتینول در آن اشاره کرد که خاصیت ضد چروک دارد.

10. کرم ضد لک سانیورا مدل سانیدرم

کرم ضد لک سانیورا مدل سانیدرم

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد لک سانیورا مدل سانیدرم یکی دیگر از بهترین محصولات برای کمرنگ کردن لکه‌های پوست است که مشتریان راضی بسیاری دارد و از قیمت مقرون بصرفه‌ای نیز برخوردار است.

این محصول حاوی ویتامین سی است که پوست را روشن کرده و لکه‌های آن را کمرنگ می‌کند و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. این محصول به دلیل داشتن مواد موثر آبرسان، از خشکی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

 

جمع‌بندی: در این مقاله از آرایش ایده‌آل لیستی از موثرترین و بهترین ضدلک‌های آمریکایی کانادایی و فرانسوی را به شما معرفی کردیم که همگی جزو بهترین‌های دنیا بوده و می‌توانند ظاهر لکه‌های شما را به گونه‌ای خاص کمرنگ کرده و پوست‌تان را شفاف و روشن کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا