زیبایی صورت

10 مدل بهترین ضد آفتاب فرانسوی [حرفه‌ای و ارزان] + خرید❤️❤️❤️

با بالا رفتن قیمت ارز به خصوص دلار بسیاری از برندهای خارجی حوزه زیبایی فعال در ایران به دلیل کم شدن قدرت خرید، بازار خود را از دادند، اما برندهای فرانسوی همچنان با قدرت به حضور خود در ایران ادامه می‌دهند و مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.

برندهای فرانسوی محصولات با کیفیتی جهانی و قیمتی مقرون بصرفه روانه بازار ایران کرده‌اند که توانسته مشتریان را راضی نگه دارد.

و بخاطر همین کیفیت بالا، مردم ایران تقریباً برای هر محصولی در حوزه آرایش به دنبال نسخه فرانسوی آن می‌گردنند، از کرم ضد لک فرانسوی گرفته تا ضد چروک‌های فرانسوی و غیره.

اما یکی از پر جستجوترین محصولات فرانسوی، ضد آفتاب‌های فرانسوی است. ضد آفتاب‌های فرانسوی با فرمولاسیونی پیشرفته و ترکیبات مرغوب محافظی تمام عیار برای پوست صورت در برابر اشعه‌های مضر خورشید هستند و اجازه آسیب به پوست را نمی‌دهند.

حال اگر شما مشتاق به خرید یک کرم ضد آفتاب فرانسوی هستید، جای درستی آمده‌اید، چرا که ما با تحقیق و بررسی فراوان لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین ضد آفتاب‌های فرانسوی را جمع آوری کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 10 مدل بهترین ضد آفتاب فرانسوی باکیفیت و عالی

در ادامه شما با بهترین ضد آفتاب‌های فرانسوی موجود در بازار ایران آشنا می‌شوید، شما با هر نوع پوست و میزان بودجه‌ای می‌توانید یک محصول مناسب برای خود از میان ضد آفتاب‌های معرفی شده پیدا کنید.

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection

مشاهده قیمت و خرید

الارو یکی از قدیمی‌ترین برندهای فرانسوی فعال در ایران است که تقریباً تمام طرفداران زیبایی در ایران آن را می‌شناسند. ضد آفتاب کرم پودری الارو فاقد چربی بوده و دارای SPF30 است.

این ضد آفتاب همانطور که از نامش مشخص است دارای خاصیت کرم پودری است که پوششی طبیعی و یکدست به پوست می‌دهد و پوست را صاف و یکنواخت می‌کند. این محصول برای انواع پوست مخصوصاً پوست چرب مناسب است.

کرم ضدآفتاب درموبای مدل SPF65

کرم ضدآفتاب درموبای مدل SPF65

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضدآفتاب درموبای مدل SPF65 یکی از بهترین ضد آفتاب‌های فرانسوی در بازار ایران است که دارای فاکتور محافظتی SPF 65 است! با داشتن SPF 60 دیگر نیازی نیست هیچ گونه نگرانی در مورد آسیب‌های اشعه‌های خورشید داشته باشید.

ضد آفتاب درموبای با انواع مختلف پوست سازگار بوده و فاقد هر گونه عصاره است. این ضد آفتاب همچنین بافتی بسیار سبک داشته و از کیفیت و جلوه رنگ مناسبی نیز برخوردار است.

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES

مشاهده قیمت و خرید

ام کیو از برندهای فرانسوی پرفروش در ایران است که ضد آفتاب‌های مختلفی در بازار موجود دارد که از پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES دارای SPF 50 که آن را تبدیل به یک ضد آفتاب با قدرت محافظتی بالا می‌کند. از ویژگی‌های خوب این ضد آفتاب این است که دارای ترکیبات مرطوب کننده‌ی خوبی است که پوست را تسکین داده و مانع از خشک شدن آن می‌شوند.

کرم ضد آفتاب الارو مدل Teinte Fonce

کرم ضد آفتاب الارو مدل Teinte Fonce

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب الارو مدل Teinte Fonce یکی دیگر از بهترین ضد آفتاب‌های الارو در ایران است که از قیمت مقرون‌بصرفه‌ای برخوردار بوده و دارای یک رنگ بژ طبیعی است.

این کرم ضد آفتاب فرانسوی به SPF 50 مجهز شده و فاقد پارابن و عصاره است. از ویژگی‌های متمایز کننده این کرم می‌توان به استفاده از ماترکیسل در آن اشاره کرد که این کرم را تبدیل به یک کرم ضد آفتاب و ضد چروک کرده است.

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل INVISIBLE

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل INVISIBLE

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک ضد آفتاب فرانسوی مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه هستید، کرم ضد آفتاب ام کیو مدل INVISIBLE بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

این کرم ضد آفتاب دارای SPF 50 است و از ایجاد جوش روی پوست جلوگیری می‌کند. کرم ضد آفتاب ام کیو مدل INVISIBLE بافتی سبک داشته و در نرگ‌های بژ طبیعی، بژ روشن و بدون رنگ عرضه شده که به دلخواه می‌توانید یکی را خریداری کنید.

فلوئید ضدآفتاب پریم مدل C-Prime Fusion Water SPF 50

فلوئید ضدآفتاب پریم مدل C-Prime Fusion Water SPF 50

مشاهده قیمت و خرید

فلوئید ضدآفتاب پریم مدل C-Prime Fusion Water SPF 50 در ترکیبات خود مقادیر زیادی ویتامین سی دارد که باعث می‌شود برخی از افراد از این محصول با عنوان بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست یاد کنند.

این کرم علاوه بر اینکه یک ضد آفتاب قدرتمند است، دارای خاصیت روشن کنندگی و ضد چروک است که این محصول را بسیار خاص و پر طرفدار می‌کند.

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal

مشاهده قیمت و خرید

اگر می‌خواهید ضد آفتاب شما کار آبرسان‌تان را نیز انجام دهد، کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal را حتماً در گزینه‌های خود قرار دهید.

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal حاوی ترکیبات مرطوب کننده‌ی قدرتمندی است که پوست را هیدارته کرده و مانع از خشک شدن پوست می‌شود. این کرم بافتی سبک داشته و رنگ باکیفیت آن جلوه‌ای خاص به پوست شما می‌دهد.

کرم ضد آفتاب درماگور مدل 3 در 1

کرم ضد آفتاب درماگور مدل 3 در 1

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب درماگور یکی دیگر از کرم‌های ضد آفتبا فرانسوی باکیفیت و فاقد چربی است که دارای SPF 50 است و در ترکیبات خود چربی ندارد.

کرم ضد آفتاب درماگور برای پوست‌های چرب و مختلط ساخته شده و جلوه‌ای مات به پوست می‌دهد. این ضد آفتاب پوششی عالی روی پوست ایجاد می‌کند و در برابر تعریق و آب مقاوم است.

کرم ضد آفتاب لوسل مدل آبرسان و ضد چروک

کرم ضد آفتاب لوسل مدل آبرسان و ضد چروک

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب لوسل مدل آبرسان و ضد چروک یک کرم ضد آفتاب فرانسوی چند کار است که هم از پوست در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش خورشید محافظت می‌کند، هم رطوب مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و هم در کاهش نشانه‌های پیری پوست موثر است.

این کرم پوشانندگی خوبی داشته و می‌تواند همانند یک کرم پودر سطح پوست را صاف کند و نواقص را بپوشاند. از دیگر ویژگی‌های این ضد آفتاب می‌توان به خاصیت لک، بافت سبک، جذب سریع و ضد آب بودن این محصول اشاره کرد.

کرم ضدآفتاب لانسون مدل مالتی اکشن

کرم ضدآفتاب لانسون مدل مالتی اکشن

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضدآفتاب لانسون مدل مالتی اکشن فرمولاسیونی فاقد چربی و بافتی سبک دارد و از ایجاد جوش و آکنه روی پوست‌های چرب و مستعد آکنه جلوگیری می‌کند.

این کرم دارای SPF 50 است و از کاور و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به: رنگ باکیفیت و جلوه مات آن روی پوست اشاره کرد.

سوالات متداول در مورد کرم‌های ضد آفتاب فرانسوی

در این قسمت به برخی از سوالات رایج مردم در مورد کرم‌های ضد آفتاب فرانسوی پاسخ خواهیم داد.

ضد آفتاب‌های فرانسوی کیفیت خوبی دارند؟

بله، کرم‌های ضد آفتاب فرانسوی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و تمام استاندارهای لازم یک ضد آفتاب عالی و باکیفیت را دارند.

قیمت ضد آفتاب‌های فرانسوی چقدر است؟

قیمت ضد آفتاب‌های فرانسوی با توجه به ویژگی‌های محصول مورد نظر، حجم، برند تولید کننده و بسیاری عوامل دیگر مشخص می‌شود. اما به صورت میانگین قیمت کرم‌های ضد‌ آفتاب فرانسوی تقریباً بین 200 تا 500 هزارتومان است.

آیا ضد آفتاب‌های فرانسوی باعث ایجاد جوش می‌شوند؟

خیر، اگر پوستی چرب و مستعد آکنه دارید باید از یک ضد آفتاب فرانسوی فاقد چربی و مخصوص پوست خود استفاده کنید که برخی از بهترین آن‌ها را در این مقاله به شما معرفی کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا