زیبایی صورت

8 لایه بردار فوری صورت برای داشتن پوستی خیره کننده ❤️❤️❤️

لایه بردارهای پوست صورت می‌توانند تقریباً هر مشکل پوستی را حل کنند. آن‌ها سلول‌های مرده پوست را پاک می‌کنند و راه منافذ پوست را باز می‌کنند.

لایه بردارها همچنین پوست را روشن و شفاف کرده، لکه‌ها را کمرنگ می‌کنند، فرورفتگی‌ها و آثار بجای مانده از جوش را کاهش داده و در نهایت ظاهر کلی پوست را هموار و یکنواخت می‌کنند.

اما همانطور که می‌دانید همه‌ی لایه برداها کیفیت خوبی نداشته و شما کارایی مد نظرتان را از آن‌ها نخواهید دید.

به همین دلیل ما دست به کار شدیم و لیستی از بهترین لایه بردارهای فوری و موثر پوست صورت را برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 7 لایه بردار فوری صورت با عملکرد عالی!

در ادامه لیستی از بهترین لایه بردارهای باکیفیت و فوری را به شما معرفی خواهیم کرد. در این لیست هم لایه بردارهای باکیفیت خارجی قرار دارند و هم محصولات ایرانی.

سرم لایه بردار پیلینگ قرمز اوردینری

سرم لایه بردار پیلینگ قرمز اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

سرم پیلینگ اوردینری که به دلیل رنگ قرمز آن، آن را با نام سرم قرمز اوردینری نیز می‌شناسند یکی از بهترین لایه بردارهای فوری صورت است که تقریباً همه کسانیکه آن را خریداری کرده‌اند راضی بوده‌اند.

سرم پیلینگ اوردینری جزو سه لایه بردار برتر در تمام دنیا است و به دلیل محبوبیت بالایی که دارد پیدا کردن نسخه اصل آن کار دشواری است.

پیلینگ لایه بردار اوردینری یک لایه بردار قوی است که پوست را به وضوح روشن کرده، لکه‌ها را کمرنگ می‌کند و به صورت کلی بافت پوست را صاف و یکدست می‌کند.

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST

مشاهده قیمت و خرید

ژل لایه بردار پوست پرودرما مدل REJUVEST از بهترین لایه بردارهای ایرانی است که قیمت مقرون بصرفه‌ای داشته و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

این ژل با لایه برداری موثر پوست صورت سلول‌های مرده پوست را پاکسازی می‌کند و در کاهش تیرگی‌ها و لکه‌های پوست خوب عمل می‌کند. از ویژگی‌های خوب این لایه بردار می‌توان به خاصیت مرطوب کنندگی آن اشاره کرد.

لاکتیک اسید اوردینری

لاکتیک اسید اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

لاکتیک اسید اوردینری یا سرم لایه بردار ملایم اوردینری با اینکه یک لایه بردار ملایم است، اما میزان تاثیرگذاری آن شما را شگفت زده می‌کند!

سرم لاکتیک اسید دی اوردینری برای روشن کردن پوست و از بین بردن تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی فوق‌العاده عمل می‌کند، مخصوصاً اگر در کنار این لایه بردار از سرم آلفا آربوتین اوردینری نیز استفاده کنید.

این لایه بردار فاقد ترکیبات مضر و آسیب زننده است و در جوانسازی و کاهش علائم پیری پوست نیز عملکرد خوبی دارد.

اسکراب لایه بردار پوست سی گل مدل 1×2

اسکراب لایه بردار پوست سی گل مدل 1×2

مشاهده قیمت و خرید

اسکراب لایه بردار پوست سی گل مدل 1×2 از پرفروش‌ترین لایه بردارهای سریع و فوری ایرانی است که همانند سرم پیلینگ اوردینری در ترکیبات خود AHA دارد.

این لایه بردار فوری برای انواع پوست مناسب بوده و با پاکسازی پوست، پوست را روشن‌تر و شفاف‌تر از گذشته می‌کند. از مزیت‌های رقابتی لایه بردارهای سی گل می‌توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد.

اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean

اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال لایه برداری باکیفیت برای پاکسازی سریع لایه‌های مرده پوست خود هستید، اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل perfect clean می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این لایه بردار حاوی روغن درخت چای و AHA است که منافذ پوست را پاکسازی کرده و پوست را درخشان، باطراوت و نرم می‌کند. از دیگر خواص ویژه این لایه بردار تاثیر آن روی کاهش و کنترل جوش صورت است.

کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 20% NIGHT CREAM

کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 20% NIGHT CREAM

مشاهده قیمت و خرید

کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 20% NIGHT CREAM از دیگر لایه بردارهای فوری خارجی معرفی شده در این لیست است که PH پوست را نتظیم کرده و در کاهش چین و چروک نیز موثر است.

لایه بردار شب ام کیو دارای ترکیباتی است که تولید کلاژن در پوست را تحریک کرده و از طریق از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند. این لایه بردار دارای ترکیبات آبرسان بوده و برای کسانیکه که به دنبال داشتن پوستی شفاف و روشن هستند نیز مناسب است.

کرم لایه بردار ایمجز مدل شیر گاو

کرم لایه بردار ایمجز مدل شیر گاو

مشاهده قیمت و خرید

با کرم لایه بردار ایمجز مدل شیر گاو می‌توانید چربی‌ها، سلول‌های مرده و سایر آلودگی‌های سطح پوست‌تان را در کمترین زمان ممکن و در ایمن‌ترین حالت از بین ببرید و جان دوباره‌ای به پوست‌تان بدهید.

این کرم با انواع پوست سازگار بوده و برای لایه برداری پوست بدن و صورت مناسب است. داشتن ترکیبات مرطوب کننده، باعث می‌شود که بعد از لایه برداری به وضوح نرم شدن پوست‌تان را حس کنید. لایه بردار ایمجز در کاهش آکنه و کمرنگ کردن لک نیز خوب عمل می‌کند.

کرم لایه بردار پوست بایومارین مدل جلبک دریایی

کرم لایه بردار پوست بایومارین مدل جلبک دریایی

مشاهده قیمت و خرید

آخرین محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک لایه بردار باکیفیت است که امتیاز بسیار بالایی از خریداران قبلی خود گرفته و بسیار موثر است.

کرم لایه بردار پوست بایومارین مدل جلبک دریایی دارای انبوهی از ترکیبات بسیار موثر همانند سالیسیلیک اسید، گلیسرین، لاکتیک اسید، گلیکولیک اسید و غیره است که به نحوه احسن پوست را لایه بردار کرده و انتظارات شما را برآورده می‌کند.

جمع‌بندی: در این مقال با برخی از بهترین لایه بردارهای فوری پوست اشنا شدیم. لایه بردارهایی خارجی و ایرانی موثر که پوست را روشن و شفاف می‌کنند و با پاکسازی آلودگی‌های منافذ پوست، به سلامت پوست شما کمک می‌کنند. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا