زیبایی صورت

8 بهترین کرم پودر گریم عروس با پوشانندگی و ماندگاری بینظیر!

همانطور که میدانید برای گریم کردن عروس نمی‌توانید از هر کرم پودری استفاده کنید و باید به دنبال یک کرم پودر باکیفیت و با قدرت پوشانندگی و جلوه رنگ زیبا باشید.

کرم پودر عروس همچنین باید ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و نیاز به تمدید مستمر نداشته باشد. اما بهترین کرم پودرهای عروس کدامند؟ چگونه بهترین کرم پودرهای عروس را پیدا کنیم؟

یافتن کرم پودری واقعاً باکیفیت برای گریم عروس کاری زمانبر و دشوار است. به همین دلیل ما اینکار را بجای شما انجام داده‌ایم و امروز لیستی از بهترین کرم پودرهای گریم عروس را برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 8 مدل بهترین کرم پودر گریم عروس

در ادامه بهترین کرم پودرهای گریم عروس پرفروش و محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد که از قیمت مقرون‌بصرفه‌ای نیز برخوردار بوده و تقریباً تمام افراد می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر لاکچری کوین یکی از بهترین کرم پودرها برای عروس است که علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های یک کرم پودر حرفه‌ای، دارای یکسری ویژگی خاص است که او را از رقبای خود جدا می‌کند.

این کرم پودر پوشانندگی و ماندگاری فوق‌العاده‌ای داشته و فرمولاسیون آن فاقد الکل است. ویژگی متمایز کننده این کرم پودر این است که پوست شما را آبرسانی کرده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Rose Ivory

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Rose Ivory

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Rose Ivory یکی از بهترین کرم پودرها از نظر پوشانندگی است که توسط برند مشهور فرانسوی بورژوآ تولید شده است.

کرم پودر بورژوا برای پوشاندن انواع نقاط تیره، لکه‌ها، جای جوش و غیره مناسب بوده و زیر سازی عالی برای آرایش می‌سازد. این محصول همچنین ماندگاری بالایی داشته و دارای فیلترهای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UV خورشید است.

کرم پودر کاتریس مدل HD

کرم پودر کاتریس مدل HD

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر کاتریس مدل HD یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی برای گریم عروس است که جلوه نهایی مات و طبیعی و زیبا به پوست می‌دهد.

این محصول در دسته کرم پودرهای 24 ساعته بوده و پوشانندگی آن شما را شگفت زده می‌کند. کرم پودر اچ دی کاتریس فاقد الکل، چربی، گلوتن و سایر ترکیبات مضر بوده و کاملاً وگان و بدون تست حیوانی است.

پنکیک چرب نوت سری luminoussilk

پنکیک چرب نوت سری luminoussilk

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک زیر ساز عالی برای آرایش عروس هستید که در عین حال که پوشانندگی خوبی داشته باشد، روی پوست سنگینی نکند، پنکیک چرب نوت سری luminoussilk می‌تواند شما را راضی کند.

پنکیک چرب نوت سری luminoussilk در ترکیبات خود ویتامین B، A و F داشته و علاوه بر کاور بالا، از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. از این محصول می‌توانید به عنوان یک کرم پودر برای مجالس نیز استفاده کنید.

کرم پودر این لی مدل Marble 100

کرم پودر این لی مدل Marble 100

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر این لی مدل Marble 100 یکی از ارزانترین محصولات معرفی شده در این لیست است و نکته‌ی جالب توجه در مورد این کرم پودر این است که دارای SPF 40 بوده که آن را تبدیل به یک ضد آفتاب کرم پودری می‌کند!

کرم پودر این لی مدل Marble 100 پوششی یکدست و مات روی پوست ایجاد کرده و به بهترین شکل ممکن لکه‌ها و سایر مشکلات پوستی را می‌پوشاند. این کرم پوشانندگی بالایی داشته و سازگاری فوق‌العاده‌ای با پوست چرب دارد.

کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h

کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h یکی از کرم پودرهایی است که می‌توان گفت از لحاظ پوشانندگی و کاور جزو برترین‌های دنیا قرار دارد.

ماندگاری این کرم پودر نیز همانطور که از نامش پیداست 32 ساعت است که برای گریم عروس بسیار ایده‌آل است. این کرم پودر به خوبی روی پوست می‌نشیند و پوسته پوسته نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر می‌توان به خاصیت آبرسانی آن اشاره کرد.

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان یک کرم پودر ایرانی مناسب برای گریم عروس است که فاقد چربی بوده و دارای خواص آبرسانی و جوانسازی پوست است.

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان شماره t05 کاور مناسبی داشته و بافتی بسیار سبک دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کیفیت رنگ بالا و جلوه مات آن روی پوست اشاره کرد.

کرم پودر لاکچری کربن

کرم پودر لاکچری کربن

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر لاکچری کربن برای کسانی که به کرم پودرهای مخملی با پوشانندگی بالا علاقه دارند بسیار مناسب است.

این کرم پودر بافتی سبک داشته و بعد از استفاده پوسته پوسته نمی‌شود. کرم پودر لاکچری کربن ضد آب بوده و در ترکیبات خود ویتامین E و SPF دارد که قابل تحسین است.

سوالات متداول در مورد کرم پودرهای گریم عروس

در این بخش به برخی از سوالات پر تکرار در مورد کرم پودرهای گریم عروس پاسخ خواهیم داد.

ماندگاری کرم پودرهای گریم عروس چقدر است؟

کرم پودرهای مناسب برای گریم عروس باید از ماندگاری بالایی برخوردار باشند، کرم پودرهایی با ماندگاری 16 ساعت به بالا برای گریم عروس مناسب‌اند.

پوشانندگی کرم پودرهای گریم عروس چقدر است؟

کرم پودرهایی که برای گریم عروس ساخته شده‌اند از قدرت پوشش بالایی برخوردار بوده و به خوبی لکه‌ها، جای جوش و سایر نواقص پوست را می‌پوشانند و سطحی یکدست و صاف روی پوست ایجاد می‌کنند.

قیمت کرم پودرهای گریم عروس چقدر است؟

قیمت کرم پودرهای گریم عروس به نسبت کرم پودرهای سبک برای مصرف روزانه و کرم پودرهای عادی کمی بیشتر است. بسته به مدل و برند، قیمت این کرم پودرها بصورت میانگین بین 500 تا 3 میلیون است.

آیا کرم پودرهای گریم عروس برای پوست چرب نیز مناسب‌اند؟

کرم پودرهای گریم عروس برای انواع مختلف پوست تولید می‌شوند. بنابراین اگر پوستی چرب دارید، باید یک کرم فاقد چربی و سازگار با پوست چرب انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا