زیبایی صورت

8 مدل بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان [حرفه‌ای و باکیفیت]❤️❤️❤️

از آنجایی که ضد آفتاب بخش ثابت هر روتین پوستی است، شما می‌توانید ضد آفتاب‌هایی را انتخاب کنید که چند کاره بوده و یک نیاز دیگر از پوست شما را نیز برطرف کنند.

برای مثال اگر پوستی دارید که دارای چین و چروک و خطوط ریز است می‌توانید از ضد آفتاب ضد چروک استفاده کنید، یا اگر با لکه‌های پوستی دست و پنجه نرم می‌کنید می‌توانید از ضد آفتاب‌های ضد لک بهره ببرید و یا با استفاده از یک ضد آفتاب سفید کننده، تیرگی‌های پوست‌تان را از بین ببرید.

اما در این میان یک نوع ضد آفتاب دیگر نیز هست که همزمان با محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش خورشید، پوست را مرطوب نگه می‌دارد و وظیفه آبرسان و رفع خشکی پوست را نیز برای شما انجام می‌دهد.

ضد آفتاب و آبرسان دو قدم مهم در مراقبت از پوست به حساب می‌آیند که با داشتن یک کرم ضد آفتاب و آبرسان می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و هر دوی آن‌ها را در یک محصول داشته باشید.

با توجه به اهمیت این موضوع ما امروز لیستی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب آبرسان و مرطوب کننده باکیفیت و پرفروش را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 8 مدل بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان

در این شما با بهترین کرم‌های ضد آفتاب و آبرسان در بازار آشنا خواهید شد. محصولات معرفی شده امتیازات بالایی از خریداران قبلی خود دریافت کرده‌اند و از قیمت مقرون بصرفه‌ای نیز برخوردارند.

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid

مشاهده قیمت و خرید

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب و آبرسان است که دارای SPF 50 بوده و در ترکیبات یکی از قوی‌ترین آبرسان‌ها دنیا یعنی هیالورونیک اسید را دارد.

این ضد‌ آفتاب برای استفاده انواع پوست مناسب بوده و بافتی فاقد چربی و سبک دارد که آن تبدیل به انتخابی ایده‌آل کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود ویتامین E در ترکیبات این محصول اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل یکی از بهترین ضد‌آفتاب‌های رنگی در بازار ایران است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

این کرم ضد آفتاب ایرانی مجهز به SPF60 شده که به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این کرم در ترکیبات خود موادی دارد که از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و به جوانسازی پوست نیز کمک می‌کند.

کرم ضد آفتاب رنگی مای

کرم ضد آفتاب رنگی مای

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب رنگی مای محصولی پرفروش از برند محبوب مای است که علاوه بر اینکه محافظی تمام عیار در برابر اشعه‌های UV خورشید است، حاوی ترکیبات آبرسانی موثری است که پوست را هیدراته نگه می‌دارد.

این کرم فرمولاسیونی بسیار سبک و نرم داشته و برای استفاده انواع پوست مناسب است. کرم ضد آفتاب رنگی مای فاقد چربی بوده و از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Colorless SPF 50

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Colorless SPF 50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم یک ضد آفتاب با ویژگی‌های خاص و کاربردی است که نه تنها پوست را مرطوب نگه می‌دارد، بلکه در کاهش علائم پیری پوست و جوانسازی پوست نیز موثر است.

این کرم همانند سرم رتینول اوردینری حاوی ترکیبات رتینوئیدی است که به عنوان یکی از قوی‌ترین ترکیبات ضد پیری در جهان شناخته می‌شوند. این محصول حاوی SPF 50 بوده و در ترکیبات خود ویتامین E نیز دارد.

کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50

کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50

مشاهده قیمت و خرید

اگر پوستی بسیار خشک و دهیدراته دارید و می‌خواهید با استفاده از ضد آفتاب خود مشکل خشکی شدید پوست‌تان را نیز حل کنید، کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50 می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد.

این کرم ضد آفتاب حاوی رنگی طبیعی و جذاب است که پوشش خوبی روی پوست ایجاد می‌کند. این کرم همچنین فاقد پارابن و در ترکیبات خود کلاژن دارد که دارای خواص ضد پیری است.

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal که آن را به عنوان بهترین ضد آفتاب فرانسوی نیز می‌شناسند، یک ضد آفتاب و آبرسان خارجی باکیفیت است که به خوبی روی پوست فیکس می‌شود.

این کرم با داشتن فاکتور محافظتی SPF 50 سپری غیر قابل نفوذ برای پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB خورشید بوده و پوست شما را در طول استفاده همواره نرم و مرطوب نگه می‌دارد.

کرم ضد آفتاب لوسل مدل آبرسان و ضد چروک

کرم ضد آفتاب لوسل مدل آبرسان و ضد چروک

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب لوسل مدل آبرسان و ضد چروک محصولی است که پا را فراتر از مرزها گذاشته و یک کرم ضد آفتاب باکیفیت با خاصیت ضد چروک و آبرسانی تولید کرده است.

ضد آفتاب لوسل یک آبرسان قوی است که خیال شما را از بابت خشکی پوست‌تان راحت کرده و همزمان به رفع نشانه‌های پیری پوست همانند چین و چروک و خطوط ریز ایجاد شده روی پویت نیز کمک می‌کند.

کرم ضد آفتاب مدیسان مدل No2

کرم ضد آفتاب مدیسان مدل No2

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب مدیسان مدل No2 یک ضد آفتاب کرم پودری با قدرت پوشانندگی فوق‌العاده است که حاوی ترکیبات مرطوب کننده‌ی موثری است.

کرم ضد آفتاب مدیسان مدل No2 جلوه‌ای مات و زیبا به پوست می‌دهد و با داشتن SPF 40 راهی برای نفوذ اشعه‌های مضر خورشید به پوست باقی نمی‌گذارد.

سوالات متداول در مورد کرم‌های ضد آفتاب و آبرسان

در این قسمت برخی از سوالات متداول مطرح شده توسط شما عزیزان در مورد ضد آفتاب‌های مرطوب کننده و آبرسان را پاسخ خواهیم داد.

آیا کرم‌های ضد آفتاب آبرسان واقعاً پوست را آبرسانی می‌کنند؟

بله، این کرم‌ها علاوه بر اینکه ضد آفتابی استاندارد و مطمئن هستند، حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده‌ی قوی هستند که مشکل خشکی پوست را حل کرده و پوست را نرم و مرطوب نگه می‌دارند.

با استفاده از یک کرم ضد آفتاب و آبرسان دیگر نگران خشک شدن پوستم نباشم؟

با انتخاب یک کرم ضد آفتاب و آبرسان استاندارد دیگر می‌توانید مشکل خشکی پوست خود را با ضد آفتاب‌تان حل کنید و نیازی نیست نگران خشک شدن و دهیدراته شدن پوست‌تان باشید.

کرم ضد آفتاب و آبرسان برای چه نوع پوستی مناسب‌اند؟

کرم‌های ضد آفتاب و آبرسان برای انواع مختلف پوست تولید می‌شوند که شما باید با توجه به نوع پوست خود یک محصول را انتخاب کنید. ما در این مقاله لیستی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب و آبرسان سازگار با انواع پوست را آماده کرده‌ایم که کار شما را برای انتخاب بسیار ساده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا