زیبایی صورت

پرفروش‌ترین کرم‌های سفید کننده بازار ایران کدامند؟

پرفروش‌ترین و موثرترین کرم‌های سفید کننده و روشن کننده در بازار ایران کدامند؟ کرم‌های سفید کننده زیادی در بازار ایران وجود دارد، اما اگر بخواهیم صادق باشیم، همه‌ی آن‌ها کیفیت خوبی نداشته و واقعاً موثر نیستند.

اما محصولات موثری نیز هستند که هزاران تعداد از آن‌ها به فروش رسیده و خریداران آن محصولات از خرید خود ابراز رضایت کرده‌اند، ما در این مقاله قصد داریم لیستی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کرم‌های سفید کننده پوست را به شما معرفی کنیم که افراد بسیاری از آن‌ها نتیجه گرفته‌اند و امیدواریم برای شما نیز مفید باشد.

1. کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift Cream

کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift Cream

مشاهده قیمت و خرید

اگر نگاهی به آمار سایت‌های بزرگی همانند دیجی کالا و انجمن‌های معروفی همانند نی نی سایت بیندازیم، می‌بینیم که یکی از پر فروش‌ترین و پر بحث‌ترین محصولات سفید کننده، کرم روشن کننده درمالیفت است.

کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift Cream محصولی است که رتبه اول را در بین روشن کننده‌های بازار ایران دارد و بالای 90 درصد از خریداران آن از خرید خود ابراز رضایت کرده و حتی این محصول را به دیگران نیز پیشنهاده داده‌اند.

روشن کننده درمالیفت برای انواع پوست مناسب بوده و از قیمت مقرون بصرفه‌ای نیز برخوردار است. این کرم حاوی قوی‌ترین ترکیبات ضد تیرگی، لک و روشن کننده پوست است و می‌تواند انواع تیرگی‌ها و لک‌های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف را از بین برده و پوستی فوق‌العاده روشن، شفاف و شاداب به شما هدیه دهد.

2. کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز

کرم سفید کننده صورت مارک خوب

مشاهده قیمت و خرید

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز با اینکه مدت زمان کوتاهی است وارد بازار ایران شده اما سرعت محبوبیت آن بالا بوده و میزان رضایت کاربران نیز نشان از کیفیت و موثر بودن این محصول می‌دهد.

این محصول که به عنوان بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست نیز شناخته می‌شود، در واقع دو کار را همزمان برای شما انجام می‌دهد. یعنی هم کار آبرسان را می‌کند، و هم با ترکیبات ضد تیرگی قوی خود، پوست را به وضوح روشن می‌کند.

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز برای انواع پوست مناسب بوده و با اینکه یک محصول خارجی است، اما قیمت بسیار مقرون بصرفه‌ای داشته و تقریباً همه‌ی افراد با هر وضعیت مالی می‌توانند آن را خریداری کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به: درخشان کنندگی پوست، تنظیم چربی پوست، تغذیه پوست و غیره اشاره کرد.

3. سرم روشن کننده و سفت کننده پریم مدل C-Prime

سرم روشن کننده و سفت کننده پریم مدل C-Prime

مشاهده قیمت و خرید

سرم روشن کننده و سفت کننده پریم مدل C-Prime یکی دیگر از محصولات سفید کننده پرفروش در بازار ایران است که که به نسبت روشن کننده درمالیفت و ایمجز قیمت بالاتری داشته اما واقعاً موثر عمل می‌کند.

این سرم با نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست با کمک ترکیبات موثر خود همانند ویتامین C، E و غیره پسوت را روشن کرده و شفافیت خاصی به پوست می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های خوب این سرم این است که خاصیت جوانسازی و ضد پیری داشته و با افزایش تولید کلاژن و جلوگیری از پیری زودرس پوست، باعث کاهش علائم پیری در پوست شده و شما می‌توانید با این محصول با یک تیر دو نشان بزنید.

4. کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150

کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 برای رفع تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی که در اثر عوامل مختلف همانند: آفتاب سوختگی، بارداری، تغییرات هورمونی و غیره به وجود آمده‌اند بسیار خوب عمل می‌کند.

این کرم روشن کننده نیز دارای خاصیت‌های ضد پیری است و با افزایش تولید کلاژن در پوست و داشتن خاصیت ضد رادیکال‌های آزاد و همچنین داشتن ویتامین‌های مفیدی همچون ویتامین سی، روند پیری پوست را کاهش می‌هد

از ویژگی‌های متمایز کننده این کرم این است که می‌توانید از آن برای روشن کردن تیرگی‌های پوست تمام بدن استفاده کنید و فقط مختص صورت نیست. این کرم نیز برای استفاده انواع پوست مناسب است.

5. اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز

اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز

مشاهده قیمت و خرید

اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز مدل از دیگر محصولات جدید برند تازه وارد ایمجز است که برای روشن کردن فوری پوست بدن و صورت کاربرد دارد.

شما تنها کافی است این اسپری را روی پوست خود زده و کمی پوست‌تان را ماساژ دهید تا جذب شود، سپس شاهد روشن شدن پوست خود به طور واضح خواهید بود.

اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز با انواع مختلف پوست سازگار بوده و علاوه بر سفید کردن پوست، بافت پوست را تغذیه و تقویت کرده و بافت سبکی نیز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا