زیبایی صورت

12 بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست [قوی و فوری]❤️

اگر علاقه‌ای به استفاده از یک کرم آبرسان و روشن کننده بصورت جداگانه ندارید، بهترین گزینه برای شما استفاده از کرم‌های دوکاره‌ای است که به عنوان کرم آبرسان و روشن کننده شناخته می‌شوند.

کرم‌های آبرسان و روشن کننده پوست همانطور که از نامشان مشخص است، هم آبرسان هستند و هم پوست را روشن و شفاف کرده و تیرگی‌های آن را محو می‌کنند.

اما همیشه پیدا کردن یک آبرسان و روشن کننده خوب و واقعاً موثر همانند سرم هیالورونیک اسید اوردینری کاری دشوار است، به همین دلیل ما اینکار را بجای شما انجام داده‌ایم و با تحقیق‌های فراوان و بررسی نظرات سایر کاربرانی که از این کرم‌ها استفاده کرده‌اند، بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده موجود در ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.

پس اگر می‌خواهید با بهترین کرم‌های آبرسان و روشن کننده پوست صورت آشنا شوید، تا پایان این مقاله با آرایش ایده‌آل همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌آموزید! نمایش سر فصل‌ها

معرفی 12 مدل بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست عالی

در ادامه لیستی شامل بهترین و موثرترین کرم های آبرسان و سفید کننده پوست خارجی و ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد. دقت داشته باشید که برای دیدن تاثیر روشن کنندگی کرم‌های معرفی شده باید چند دوره بصورت مستمر از آن‌ها استفاده کنید.

1. کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

مشاهده قیمت و خرید

این کرم مقرون بصرفه به دلیل کارایی بالا در مدت زمان کوتاهی توانسته محبوبیت بسیاری بدست بیاورد. کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز با استفاده از ترکیباتی نظیر شیر گاو و لاکتیک اسید به طور چشمگیری و در لحظه پوست صورت را سفید می‌کند و اگر پوست خشکی دارید رطوبت مورد نیاز آن را نیز تامین می‌کند.

2. کرم آبرسان و روشن کننده کلیون مدل Pomegranate Juice Face Cream

ابرسان روشن کننده پوست

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک آبرسان و روشن کننده قوی از یک برند معروف هستید، کرم روشن کننده و آبرسان کلیون انتخابی مناسب برای شما است. این محصول ساخت برند معتبر فرانسوی کلیون بوده و به عنوان یکی از بهترین کرم‌های آبرسان و روشن کننده در دنیا شناخته می‌شود که با استفاده از بروزترین فناوری‌ها ساخته شده است.

3. کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C

کرم ابرسان و روشن کننده پوست

مشاهده قیمت و خرید

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل ویتامین سی یک محصول ایرانی باکیفیت است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. ترکیبات استفاده شده در این کرم پوست را نرم و مخملی کرده و به مرور زمان شما شاهد روشن شدن پوست خود نیز خواهید بود.


بخوانید: قوی‌ترین و بهترین کرم سفید کننده صورت


4. کرم روشن کننده بایو آکوا مدل Horse Ointment

بهترین کرم مرطوب کننده و روشن کننده پوست صورت

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده بایو آکوا مدل Horse Ointment همانطور که از نامش پیداست حاوی ارگانیک اسب است. این محصول ارگانیک علاوه بر اینکه پوست را نرم و مرطوب کرده و باعث روشن و شفاف شدن پوست می‌شود، روند تولید کلاژن در پوست را افزایش داده تا پوستی سالم‌تر و جوان‌تر داشته باشید.

5. کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن

کرم آبرسان و روشن کننده صورت

مشاهده قیمت و خرید

کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن یک محصول فوق‌العاده دیگر از بایو آکو است که برای تمام انواع پوست مناسب است. هیالورونیک اسید استفاده شده در این کرم آبرسانی وظیفه آبرسانی و شفاف‌کنندگی پوست را به عهده دارد. این کرم علاوه بر آبرسانی و سفید کنندگی پوست را احیا کرده و به عنوان یک کرم ضد چروک نیز شناخته می‌شود.

6. کرم مرطوب کننده و روشن کننده روز کلیون مدل Natural Protection

آبرسان سفید کننده

مشاهده قیمت و خرید

محصولی فوق‌‌العاده باکیفیت و ساخت کشور ایتالیا که همه کار برای پوست شما می‌کند! این کرم فراتر از یک مرطوب کننده و روشن کننده بوده و به طور خاصی پوست را تقویت کرده و تمام نیازهای آن را برطرف می‌کند. این محصول همچنین دارای خاصیت ضد آفتاب است که از بافت پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز محافظت می‌کند.


بخوانید: قوی‌ترین و بهترین کرم سفید کننده واژن


7. کرم روشن کننده سینره مدل ویتامین C

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست خارجی

مشاهده قیمت و خرید

ویتامین سی همیشه معجزه می‌کند! کرم روشن کننده ویتامین سی سینره با نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست مانع از تجزیه کلاژن در پوست شده و به کاهش چین چروک بسیار کمک می‌کند. این کرم حاوی ترکیبات روشن کننده ویژه‌ای است که پوست را روشن می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول خاصیت آبرسانی آن است.

8. کرم روشن کننده بایو آکوا مدل ویتامینه V7

بهترین ابرسان سفید کننده

مشاهده قیمت و خرید

روشن کننده ویتامینه بایو آکو به عنوان یک کرم روشن کننده قوی شناخته می‌شود که بدون تست حیوانی ساخته شده و در ساخت آن از ترکیبات مضر نیز استفاده نشده است. این محصول حاوی ویتامین‌های H, B, B2, B3, B6 که همه‌ی آن‌ها به روشن و شفاف شدن پوست کمک می‌کند. این کرم حاوی ترکیبات آبرسان نیز بوده و به صورت عمقی پوست را آبرسانی می‌کند.

9. کرم روشن کننده آردن مدل ویتامین C

بهترین کرم مرطوب کننده و سفید کننده پوست

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک آبرسان و روشن کننده موثر و با قیمت ارزان هستید، کرم روشن کننده ویتامین C آردن می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. این کرم حاوی ویتامین‌های بسیاری است که مهم‌ترین آن‌ها ویتامین سی می‌باشد که نقش مهمی در افزایش شفافیت و روشن شدن پوست ایفا می‌کند. این کرم یک مرطوب کننده خوب نیز می‌باشد و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.


بخوانید: بهترین کرم پودر برای پوست خشک کدامند؟


10. کرم آبرسان و روشن کننده سورفین مدل ویتامین سی

پرفروش ترین کرم روشن کننده و آبرسان پوست

مشاهده قیمت و خرید

کرم آبرسان و روشن کننده ویتامین سی سورفین یکی دیگر از گزینه‌های ارزان و مقرون بصرفه برای آبرسانی و روشن کردن پوست است. ویتامین سی موجود در این کرم از تولید ملانین در پوست جلوگیری می‌کند که باعث روشن شدن پوست می‌شود. این محصول به عنوان یک آبرسان و نرم کننده خوب نیز شناخته می‌شود و با انواع پوست سازگار است.

11. ژل آبرسان نوتروژینا مدل hydro boost

بهترین کرم مرطوب کننده و روشن کننده صورت خارجی

مشاهده قیمت و خرید

نوتروژینا برند فرانسوی است که در تمام دنیا شهرت بسیار دارد و محصولات آن همواره جزو بهترین‌ها قرار دارند. ژل آبرسان نوتروژینا با استفاده فرمولاسیون خاص و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ساخته شده و تا 24 ساعت پوست رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. این ژل همچنین پوست را روشن، شفاف و شاداب می‌کند.

12. کرم روشن کننده آدرا مدل Hydra Solution

سفید کننده و آبرسان قوی پوست

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده آدرا مدل Hydra Solution برای استفاده انواع پوست مناسب بوده و شما می‌توان روی پوست صورت و بدن از این کرم روشن کننده و آبرسان استفاده کنید. این محصول رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و بعد از مدتی شما شاهد روشن شدن پوست خود خواهید بود. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به افزایش خاصیت الاستیسیته و ترمیم‌کنندگی این محصول اشاره کرد.

 

سوالات متداول در مورد کرم‌های آبرسان و روشن کننده

در ادامه برخی از رایج‌ترین سوالات در مورد کرم‌های آبرسان و روشن کننده را بررسی خواهیم کرد.

آیا کرم آبرسان و روشن کننده واقعاً پوست را روشن می‌کند؟

بله، این کرم‌ها همانطور که از نامشان نیز مشخص است علاوه بر اینکه رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کنند و پوست را نرم و لطیف می‌کنند، به دلیل داشتن ترکیبات روشن کننده قوی، پوست را روشن، شفاف و سفید می‌کنند.

بعد از چند مدت استفاده از کرم آبرسان و روشن کننده پوست روشن می‌شود؟

زمان دقیق نمی‌توان برای روشن شدن پوست بعد از استفاده از کرم های آبرسان و روشن کننده مشخص کرد اما به صورت کلی شما باید چند دوره به صورت مستمر از یک محصول استفاده کنید تا آرام آرام شاهد تغییر رنگ پوست خود باشید.

آیا استفاده از کرم آبرسان و روشن کننده خوب است؟

بله، این کرم‌ها کار آبرسان و روشن کننده را یکجا برای شما انجام می‌دهند و برخی از آن‌ها پا را فراتر گذاشته و دارای خاصیت ضد آفتاب و یا ضد چین و چروک نیز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا