زیبایی صورت

7 کرم سفید کننده دائمی صورت خارجی فوق‌العاده قوی❤️❤️❤️

اگر بخواهیم واقعاً صادق باشیم کرم‌های سفید کننده خارجی به نسبت سفید کننده‌های ایرانی کیفیت بالاتری داشته و بسیار موثرترند. و آن هم به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و فرمولاسیون‌های قوی آن‌ها است.

روشن کننده‌های خارجی علاوه بر اینکه واقعاً موثرند، ترکیبات باکیفیت‌تری داشته و در خیلی از آن‌ها از ترکیبات مضر و آسیب زننده استفاده نشده است. بنابراین می‌توان گفت باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نیز نمی‌شوند و پوست شما را آزاد نمی‌دهند.

اما سفید کننده های خارجی نیز طیف وسیعی داشته و قطعاً همه‌ی آن‌ها باکیفیت و کارآمد نبوده و برخی از آن‌ها نیز قیمت فوق‌العاده زیادی دارند و تقریباً هیچکس قدرت خرید آن‌ها را ندارد. ما لیستی از موثرترین و کارآمدترین سفید کننده‌های صورت دائمی را جمع آوری کرده‌ایم که از قیمت نسبتاً مناسبی نیز برخوردارند که تا پایان این مقاله شما با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 7 کرم سفید کننده دائمی صورت خارجی

 

1. سرم ویتامین C گارنیر

روشن کننده فوق قوی ویتامین سی گارنیر

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک سفید کننده خارجی فوق‌العاده قوی هستید که از قیمت مقرون بصرفه‌ای برخوردار باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن پوست شما را روشن کند، سرم ویتامین سی گارنیر بهترین گزینه برای شما است.

این سرم ساخت برند فرانسوی گارنیر بوده و در حال حاضر به عنوان پرفروش‌ترین و موثرترین محصول روشن کننده خارجی در ایران شناخته می‌شود.

ویتامین سی این سرم 30 برابر از ویتامین سی‌های عادی قوی‌تر بوده و چیزی که این سرم را متمایز می‌کند این است که اکثر افراد بعد از سومین روز استفاده از این محصول به وضوح شاهد روشن شدن پوست خود بوده‌اند.

2. ویتامین سی اوردینری ORDINARY

1. ویتامین سی اوردینری ORDINARY

مشاهده قیمت و خرید

بی شک ویتامین سی اوردینری جزو 3 سفید کننده برتر در دنیا قرار دارد! این سرم که توسط فوق‌العاده مشهور اوردینری ساخته شده است که با استفاده از فرمولاسیون فوق پیشرفته خود رنگدانه‌های پوست را یکدست می‌کند و به وضوح پوست را روشن و سفید می‌کند.

این محصول علاوه خاصیت سفید کنندگی فوق‌العاده، لکه‌های تیره پوست را نیز از روی پوست محو می‌کند و همچنین علائم پیری پوست همچون خطوط و چین و چروک‌ها را نیز کاهش می‌دهد. ویتامین سی اوردینری کاملاً وگان بودن و فاقد هر گونه ماده‌ی مضری است.

3. کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز

2. کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک روشن کننده پوست صورت خارجی مقرون بصرفه و باکیفیت مناسب هستید، کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز احتمالاً گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

عمده ترکیبات این کرم شیر گاو است که خواص بسیاری برای پوست دارد. این محصول همانطور که از نامش پیداست یک کرم روشن کننده و آبرسان پوست است که هم به روشن شدن و شفافیت پوست کمک می‌کند و هم وظیفه آبرسانی را به خوبی انجام می‌دهد.

بخوانید: معرفی پمادی قوی برای روشن شدن پوست صورت!

4. کرم آزلائیک اسید اوردینری ORDINARY

3. کرم آزلائیک اسید اوردینری ORDINARY

مشاهده قیمت و خرید

باز هم یک سفید کننده بسیار موثر از برند اوردینری. آزلائیک اسید اوردینری یک سفید کننده اختصاصی برای پوست صورت است که هدف اصلی آن روشن کردن پوست است.

این کرم حاوی آزلائیک اسید است که به گونه‌ای بی‌سابقه پوست را روشن می‌کند و لکه‌ها و تیرگی‌های آن را از بین می‌برد. از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به خاصیت ضد جوش و شفاف‌کنندگی پوست اشاره کرد.

5. کرم روشن کننده و ضد لک روبو بیوتی

4. کرم روشن کننده و ضد لک روبو بیوتی

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده و ضد لک روبو بیوتی یک روشن کننده خارجی با قیمتی متوسط است که تقریباً تمام افراد جامعه توانایی خرید آن را دارند.

این سفید کننده خارجی برای روشن کردن پوست و از بین بردن انواع تیرگی‌های ایجاد شده در اثر زخم، جوش، حاملگی، نور آفتاب و غیره بسیار موثر است. این کرم همانطور که از نامش پیداست یک ضد لک باکیفیت نیز می‌باشد.

6. کرم روشن کننده ناندل مدل AHA10%

5. کرم روشن کننده ناندل مدل AHA10%

مشاهده قیمت و خرید

این کرم حاوی ماده‌ای با نام AHA یا همان آلفا هیدروکسی اسید است که که دارای خواص روشن کنندگی، ضد لک و ضد پیری است.

این سفید کننده خارجی ساخت برندی فرانسوی با نام ناندل است که محصولات آن در ایران طرفداران خاص خود را دارند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به افزایش ساخت کلاژن و افزایش درخشندگی و شفافیت پوست اشاره کرد.

7. کرم روشن کننده روبو بیوتی مدل Vitamin C

6. کرم روشن کننده روبو بیوتی مدل Vitamin C

مشاهده قیمت و خرید

ویتامین سی یکی از ترکیبات است که برای پوست معجزه می‌کند! روشن کننده روبو بیوتی یک کرم سفید کننده است که همانطور که از نامش پیداست حاوی مقادیر زیادی ویتامین C می‌باشد.

این کرم سفید کننده صورت با استفاده از ویتامین سی باکیفیت خود و سایر ترکیبات مفیدش علائم پیری را از روی پوست محو کرده و با از بین بردن تیرگی‌ها، باعث روشن شدن چند درجه‌ای پوست می‌شود.

 

جمع‌بندی: در این مقاله لیستی از برترین و موثرترین کرم‌های سفید کننده خارجی را به شما معرفی کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید انواع تیرگی‌های ایجاد شده روی پوست‌تان را از برده و پوست‌تان را روشن و شفاف کنید. در این لیست هم محصولات با قیمت نسبتا زیاد و هم محصولات مقرون بصرفه و ارزان معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا