زیبایی صورت

نقد محصولات اوردینری + رازهای مخفی اوردینری!

حدود 4 سال پیش تقریباً هیچکس در ایران نامی از اوردینری و محصولاتش نشنیده بود! اما رفته رفته و با افزایش محبوبیت این برند در دنیای زیبایی و مراقبت از پوست، پای محصولات اوردینری به ایران نیز باز شد و بعد از مدت کوتاهی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات حوزه مراقبت از پوست در بین ایرانیان شد.

اما واقعاً چه چیزی باعث موفقیت چشمگیر اوردینری شد؟ دو عامل اصلی باعث موفقیت اوردینری در دنیا شد. اول کیفیت فوق‌العاده محصولات و تاثیرگذاری واقعی، و دوم قیمت مقرون بصرفه. همین دو عامل کافی بود تا اوردینری راه صد ساله را یک شبه طی کند و هم اکنون یکه تاز عرصه زیبایی در دنیا باشد.

حال اگر شما برای حل یک مشکل پوستی و یا برای تکمیل روتین مراقبت از پوست خود تصمیم به خرید محصولات اوردینری گرفته‌اید، ممکن است بخواهید یک نقد و بررسی کوتاه از محصولات اوردینری را مطالعه کنید تا با دید باز خرید خود را انجام دهید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا 5 مورد از بهترین محصولات اوردینری را نقد و بررسی کرده و در نهایت یک نقد کلی روی برند اوردینری داشته باشیم.

نقد و بررسی 5 مورد از پرفروش‌ترین محصولات اوردینری

 

نقد و بررسی سرم هیالورونیک اسید اوردینری

نقد و بررسی سرم هیالورونیک اسید اوردینری

سرم هیالوروینک اسید اوردینری حاوی 2% هیالورونیک اسید و ویتامین B5 محصولی است که برای هر کسی با هر نوع پوستی می‌تواند مفید باشد. در ترکیبات این سرم از 3 نوع هیالورونیک اسید استفاده شده که قدرت آبرسانی آن را چند برابر می‌کند.

با داشتن این سرم در روتین پوستی خود برای همیشه با خشکی پوست خدافظی می‌کنید. این سرم همچنین به طور قابل توجهی پوست‌تان را صاف، شفاف و یکدست می‌کند و بعد از استفاده از آن حس خوبی به شما منتقل می‌کند.

نقد و بررسی سرم پیلینگ اوردینری

نقد و بررسی سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات اوردینری است. این سرم حاوی دو ماده با نام‌های اسید گلیکولیک و اسید لاکتیک است این دو ماده لایه‌های بیرونی پوست را بهترین شکل ممکن لایه بردار می‌کند.

سرم پیلینگ اوردینری یکی از بهترین لایه بردارهای دنیا است که به طور چشمگیری لکه‌ها و تیرگی‌های پوست را از بین برده و به طور کلی باعث روشن شدن و افزایش درخشندگی پوست می‌شود و همچنین سطح پوست را صاف و یکنواخت می‌کند.

نقد و بررسی سرم رتینول اوردینری

نقد و بررسی سرم رتینول اوردینری

سرم رتینول اوردینری یکی سرم ضد چروک و جوان کننده پوست است که در چهار مدل با غلظت‌های مختلف رتینول تولید شده است. رتینول 0.2% ، 0.5% ، 1% و 2% که کسانی که تازه می‌خواهند شروع به استفاده از این سرم کنند باید از درصدهای پایین همانند رتینول 0.5% شروع کرده و بعد از عادت کردن پوست از رتینول‌های با درصد بالاتر برای تاثیر گذاری بیشتر استفاده کنند.

سرم ضد چروک رتینول اوردینری پوست شما را مجبور می‌کند که خود را بازسازی و کند، با اینکار پوست خود را بازسازی کرده و سلول‌های جدید ساخته شده و در نهایت پوست جوان شده و چین و چروک‌ها و خطوط ریز و درشت از بین می‌روند.

نقد و بررسی سرم نیاسینامید اوردینری

نقد و بررسی سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری یکی دیگر از برترین سرم‌های اوردینری در دنیا است که مزایای فراوانی دارد، اما بیشتر مردم آن را به عنوان سرم ضد جوش اوردینری میشناسند. سرم نیاسینامید اوردینری حاوی 10% نیاسینامید و 1% زینک است.

این سرم توانایی از بین بردن جوش‌های صورت را داشته و همچنین با استفاده از آن می‌توانید آثار بجای مانده از جوش را نیز محو کنید. نیاسینامید اوردینری لکه‌های پوست را کاهش داده و پوست را روشن و شفاف می‌کند و همچنین با ترمیم ناهمواری‌های پوست و کوچک کردن منافذ، پوست شما را صاف و یکدست می‌کند.

نقد و بررسی سرم کافئین اوردینری

نقد و بررسی سرم کافئین اوردینری

سرم کافئین اوردینری یک محصول اختصاصی برای حل مشکلات مربوط به پوست زیر چشم است و به همین دلیل خیلی از افراد این سرم را به عنوان سرم دور چشم اوردینری می‌شناسند. این سرم حاوی 5% درصد کافئین و EGCG (عصاره خالص چای سبز) می‌باشد.

سرم دور چشم کافئین اوردینری با ترکیبات ویژه خود به گونه‌ای منحصر به فرد پف و حلقه‌های تیره دور چشم را محو می‌کند و خطوط و چین و چروک‌های ناحیه زیر چشم را از بین می‌برد. با از بین رفتن تیرگی‌های دور چشم توسط سرم دور چشم اوردینری شما به وضوح شاهد روشن شدن پوست زیر چشم خود خواهید بود.

نقد کلی محصولات اوردینری

همانطور که بالاتر نیز گفتیم اوردینری بهترین و موثرترین محصولات رو تولید می‌کند و از نظر کیفیت و کارایی محصولات آن نمی‌توان نقدی بر آن وارد کرد.

اما اگر بخواهیم یک نقد به برند اوردینری بکنیم می‌توانیم به محدود بودن نمایندگی‌های اوردینری اشاره کرد که همین علت باعث تولید محصولات اوردینری فراوان شده است.

اگر اوردینری در هر کشور و یا ناحیه یک نمایندگی فعال داشته باشد که مردم بتوانند محصولات مورد نظر خود را از آن جا خریداری کنند، دیگر علاقه‌مندان به محصولات اوردینری نیاز نیست نگران استفاده از محصولات فیک باشند.

محدودیت نمایندگی‌های اوردینری در دنیا و محدود بودن محصولات این برند عرصه را برای سودجویانی که محصولات فیک اوردینری تولید می‌کنند باز کرده و این کاملاً به ضرر برند اوردینری است.

ویژگی‌های اصلی و مشترک محصولات اوردینری

همه‌ی محصولات تولید توسط اوردینری یکسری ویژگی‌های خاص دارند. ویژگی‌هایی که باعث شده است اوردینری از همه نظر مورد تحسین قرار گیرد.

اولین ویژگی محصولات اوردینری این است که تقریباً تمام محصولات این برند فاقد ترکیبات مضر رایج در محصولات آرایشی و بداشتی همانند سولفات، پارابن، گوگرد و غیره است.

عدم استفاده از ترکیبات مضر در محصولات اوردینری باعث شده است تا میزان عوارض محصولات این برند تقریباً صفر شده و تمام افراد با هر نوع پوستی، حتی پوست‌های حساس بتوانند از محصولات اوردینری استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب محصولات اوردینری این است که محصولات اوردینری وگان بوده و روی حیوانات تست نشده است.

شاید در نگاه اول این ویژگی چندان مهم بنظر نرسد، اما اگر نگاه بلند مدت داشته باشیم و آینده را نیز در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که این ویژگی می‌تواند دنیای ما را جای بهترین برای زندگی کند.

از دیگر ویژگی‌های اصلی محصولات اوردینری نیز می‌توان به قیمت مقرون بصرفه محصولات این برند و میزان تاثیرگذاری بالای محصولات تولید شده توسط اوردینری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. سلام خسته نباشین ..میخواستم بدونم محصول اصل
    اوردینری چه فرقی از لحاظ ظاهر با فیکش داره ؟

    1. اگر قبلاً از محصول اصل استفاده کرده باشین تفاوت رو متوجه میشین، فیک اوردینری خیلی خیلی زیاد شده، به همین دلیل پیشنهاد میشه از یک وبسایت معتبر خرید کنید. پیشنهاد ما خرید از فروشگاه ژینورا است که محصولاتش رو مستقیم از انگلیس وارد می‌کنه و به شما ضمانت اصالت 100٪ میده.

  2. برای خرید از فروشگاه ژینورا و اطلاع از قیمت ها ،
    لطفا ” آدرس فروشگاه و شماره تماس فروشگاه . ممنون

    1. آدرس فروشگاه ژینورا: zhinora.com
      برای تماس با پشتیبانی نیز می‌توانید از طریق دکمه واتس اپ با پشتیبان‌های سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا