زیبایی صورت

4 مدل بهترین کرم رتینول ایرانی برای داشتن پوستی بی‌نقص!

رتینول، ماده‌ای جادویی که این روزها بسیار محبوب شده و بیشتر مردم آن را به خاطر خاصیت جوانسازی و ضد پیری آن می‌شناسند.

رتینول‌های خارجی همانند سرم رتینول اوردینری مزایای بسیاری برای پوست دارند، و جزو پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست به حساب می‌آیند، اما قیمت آن‌ها برای همه‌ی افراد مناسب نیست.

به همین دلیل شرکت‌های ایرانی نیز اقدام به تولید محصولاتی حاوی رتینول کرده‌اند که قیمتی مقرون بصرفه داشته و تقریباً تمام افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

ما با تحقیق، بررسی و مقایسه محصولات مختلف در نهایت لیستی از بهترین کرم‌های رتینول ایرانی را جمع‌آوری کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 4 بهترین کرم رتینول ایرانی فوق‌العاده موثر!

 

کرم ضد چروک اسکین وان مدل اکتیو رتینول

کرم ضد چروک اسکین وان مدل اکتیو رتینول

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد چروک اسکین وان مدل اکتیو رتینول یکی از بهترین کرم‌های ایرانی حاوی رتینول است که غلظت رتینول استفاده شده در آن 0.5 درصد می‌باشد.

این کرم با ترکیبات موثر خود که در رأس آن‌ها رتینول قرار دارد، در دراز مدت چین و چروک‌ها و خطوط ریز پوست را کاهش داده و پوست را سفت می‌کند.

از طرفی این ضد چروک به دلیل داشتن درصد قابل قبولی از رتینول، در کوچک سازی منافذ پوست و کاهش لکه‌های تیره پوستی نیز بسیار موثر عمل می‌کند.

سرم ضد چروک و روشن کننده مدیلن مدل vtC

سرم ضد چروک و روشن کننده مدیلن مدل vtC

مشاهده قیمت و خرید

سرم ضد چروک و روشن کننده مدیلن مدل vtC یکی از پرفروش‌ترین و موثرترین ضد چروک‌ها و روشن کننده‌های موجود در بازار ایران است که در ترکیبات خود از رتینول استفاده می‌کند.

این سرم خیلی سریع به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کرده و با تحریک تولید کلاژن در پوست، علائم پیری پوست را کاهش داده و پوست را جوان و شاداب می‌کند.

روشن کننده و ضد چروک مدیلن همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و پوست لیفت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به قدرت این سرم در از بین بردن تیرگی‌ها و روشن کرده پوست اشاره کرد.

کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول

کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال راه‌حلی واقعاً موثر و کاربردی برای رفع خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک‌های پوست اطراف چشم خود هستید، کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

این محصول همانطور که از نامش مشخص است یک کرم رتینولی مخصوص پوست زیر چشم است که تقریباً تمام کسانیکه از آن استفاده کرده‌اند نتیجه مطولب دریافت کرده‌اند.

از دیگر ترکیبات اصلی این کرم می‌توان به هیالورونیک اسید اشاره کرده که به حفظ رطوبت در ناحیه زیر چشم کمک می‌کند و شادابی و طراوت خاصی به پوست می‌دهد.

کرم ضد چروک سی گل مدل ویتامین C

کرم ضد چروک سی گل مدل ویتامین C

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد چروک سی گل مدل ویتامین C یکی دیگر از کرم‌های ایرانی باکیفیت و مقرون‌بصرفه است که در ساخت آن از رتینول نیز استفاده شده است.

این کرم حاوی فرمولاسیونی خاص است که علاوه بر کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست، تیرگی‌ها و لکه‌های تیره پوست را نیز کمرنگ کرده و در نهایت پوست را روشن، شفاف و باطراوت می‌کند.

ویتامین سی استفاده شده در کرم ضد چروک سی گل خواص ضد پیری زیادی داشته و استفاده از هیالورونیک در این محصول وظیفه آبرسانی و جلوگیری از خشک شدن پوست را به دنبال دارد.

برخی سوالات متداول در مورد رتینول

در این بخش به برخی از سوالات رایج مردم در مورد رتینول پاسخ خواهیم داد.

برای تاثیرگذاری بیشتر رتینول چه کار کنیم؟

یکی از نکات ضروری که همیشه باید آن را رعایت کنید این است که هنگامی که از یک محصول حاوی رتینول استفاده می‌کنید، در طول روز از یک ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید.

رتینول باعث می‌شود پوست شما در برابر اشعه‌های آفتاب حساس‌تر شود، به همین دلیل مادامی که از رتینول استفاده می‌کنید، استفاده از ضد آفتاب را نیز در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید.

مهم‌ترین فواید رتینول چیست؟

رتینول خواص مختلفی دارد و قادر است بصورت همزمان چند مشکل پوستی را حل کند.

رتینول می‌تواند همزمان با کاهش علائم پیری پوست همانند چین و چروک و خطوط ریز، روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد.

این ماده جادویی همچنین می‌تواند پوست را روشن و شفاف کرده و لکه‌های پوست را کمرنگ کرده و یا بصورت کامل محو کند.

از دیگر ویژگی‌های اصلی رتینول می‌توان به توانایی ویژه این ماده در کوچک کردن ظاهر منافذ پوست اشاره کرد.

آیا رتینول برای درمان جوش و آکنه نیز موثر است؟

بله، رتینول برای از بین بردن و مقابله با جوش و جای جوش نیز موثر بوده و می‌تواند بسیار به شما کمک کند.

آیا رتینول پوست را لایه بردار می‌کند؟

بله، رتینول یک لایه بردار خوب و موثر روی پوست انجام می‌دهد، منافذ پوست را تمیز می‌کند و تیرگی‌های پوست، اختلاف‌های رنگدانه‌های و ناهمواری‌های پوست را درمان می‌کند.

عوارض رتینول برای پوست چیست؟

رتینول ماده‌ای است که شما با هر نوع پوستی می‌توانید از آن استفاده کنید. اما اگر پوستی به شدت حساس دارید، ممکن است علائمی همچون: خارش، قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست را تجربه کنید.

توصیه می‌شود اگر قصد استفاده از یک محصول حاوی رتینول را دارید، در ابتدا از محصولاتی که حاوی غلظت‌های پایین رتینول هستند استفاده کنید و سپس به مرور درصد رتینول را افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا