متفرقه

معرفی 8 پماد [جادویی] برای سفیدی دست + خرید❤️❤️❤️

اگر با مشکل تیرگی پوست دست دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال راه حلی واقعاً موثر برای رفع تیرگی پوست دست خود هستید، استفاده از پمادهایی که برای اینکار ساخته شده‌اند بهترین گزینه برای شما هستند.

پمادهای سفید کننده پوست دست با ترکیبات موثر و فرمولاسیون‌های پیشرفته خود، تیرگی‌ها و لکه‌های تیره پوست دست را کاهش داده و پوست دست را روشن و شفاف می‌کنند.

اما پیدا کردن این پمادهای سفید کننده دست کمی دشوار است، به همین دلیل ما لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین پمادهای سفید کننده پوست دست را برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 8 پماد موثر برای سفیدی دست

 

کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما مدل Spotvest

کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما مدل Spotvest

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده و ضد لک دست پرودرما مدل Spotvest یکی از بهترین پمادهای سفید کننده دست است که برای رفع انواع لکه‌های ایجاد شده در اثر افزایش سن، بارداری، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و غیره موثر عمل می‌کند.

این کرم حاوی ترکیبات موثری همانند ویتامین‌ها و عصاره‌های مفید است که علاوه بر رفع تیرگی‌های پوست دست و روشن کردن آن، در کاهش چین و چروک‌های پوست دست و جوانسازی آن نیز موثر می‌کند.

سرم روشن کننده و سفت کننده پریم مدل C-Prime

سرم روشن کننده و سفت کننده پریم مدل C-Prime

مشاهده قیمت و خرید

سرم‌های ویتامین سی یکی از موثرترین محصولات برای روشن کردن پوست، جوانسازی و رفع تیرگی‌های پوست هستند و سرم روشن کننده ویتامین C پریم پرفروش‌ترین سرم ویتامین سی ایرانی است.

این سرم به قدری خوب عمل کرده که تقریباً تمام خریداران قبلی آن از خرید خود راضی بوده و این سرم را عضوی ثابت از روتین مراقبت از پوست خود قرار داده‌اند. با استفاده از سرم روشن کننده پریم می‌توانید به مرور تیرگی‌های پوست دست و یا صورت‌تان را رفع کرده و پوست‌تان را دوباره احیا کنید.

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال محصولی هستید که هم مشکل خشکی پوست دست شما را حل کرده و هم در از بین بردن تیرگی‌های آن موثر عمل کند، کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

این کرم به عنوان بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست نیز شناخته می‌شود حاوی ویتامین سی خالص بوده و رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تامین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به افزایش شادابی پوست، خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد پیری آن اشاره کرد.

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل Melalift

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل Melalift

مشاهده قیمت و خرید

درمالیفت یکی از برترین برندهای ایرانی است که همه آن را بخاطر تولید بهترین کرم سفید کننده صورت می‌شناسند و این بار محصولی را تولید کرده است که به صورت اختصاصی برای روشن کردن پوست بدن و دست استفاده می‌شود.

این کرم از فرمولاسیونی بسیار قوی برای از بین بردن لکه‌ها و تیرگی‌های پوست دست استفاده می‌کند که حتی در هفته‌های اول نیز می‌توان تاثیر آن را مشاهده کرد. از این کرم می‌توانید برای روشن کردن واژن، روشن کردن کشاله ران و سایر نقاط بدن همانند زیر بغل نیز استفاده کنید.

کرم روشن کننده راکوتن

کرم روشن کننده راکوتن

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده راکوتن از دیگر پمادهای برتر برای سفید کردن پوست دست است. این کرم علاوه بر روشن کنندگی فوق‌العاده خواص دیگری نیز برای پوست به دنبال دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آبرسانی اشاره کرد.

کرم روشن کننده راکوتن همچنین بافت پوست را مستحکم کرده و از این طریق از بروز چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کند. این کرم حاوی AHA، ویتامین‌های C و A بوده که به وضوح پوست را روشن، شفاف و درخشان می‌کند.

کرم روشن کننده گاتیاو مدل Fade Dark Spots

کرم روشن کننده گاتیاو مدل Fade Dark Spots

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده گاتیاو مدل Fade Dark Spots از مشهورترین کرم‌های سفید کننده در بازار ایران است که شهرت آن بخاطر رضایت بالای خریداران قبلی آن است.

روشن کنند گاتیاو برای انواع پوست مناسب بوده و علاوه بر از بین بردن لکه‌های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف، بصورت کلی رنگ پوست را نیز یکنواخت می‌کند و به اصطلاح پوست دست را صاف و یکدست می‌کند.

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز

مشاهده قیمت و خرید

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز محصولی خارجی و موثر برای سفید کردن پوست دست است که قیمت بسیار مناسبی داشته و حتی از بسیاری از محصولات ایرانی نیز ارزان‌تر است.

این کرم تنها یک روشن کننده و ضد تیرگی نبوده و وظیفه آبرسانی و جلوگیری از خشک شدن پوست شما را نیز به عهده می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز می‌توان به تغذیه بافت پوست، تنظیم چربی پوست و نرم کنندگی فوق‌العاده آن اشاره کرد.

کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body

کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body

مشاهده قیمت و خرید

روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body از دیگر پمادهای ایرانی موثر و مقرون‌بصرفه برای روشن کردن پوست دست که فاقد ترکیبات مضری همانند هیدروکینون است.

کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body در ترکیبات خود آلفا آربوتین دارد که ماده‌ای بسیار موثر و جایگزین برای هیدروکینون شناخته می‌شود. آلفا آربوتین مضرات هیدروکینون را نداشته و در کاهش لک و تیرگی بسیار موثر عمل می‌کند.

سوالات متداول در مورد پمادهای روشن کننده پوست دست

در این بخش پرتکرارترین سوالات مطرح شده در مورد پمادهای سفید کننده پوست را پاسخ خواهیم داد.

بعد از چند وقت تاثیر پمادهای سفید کننده دست مشخص می‌شود؟

تاثیر پمادها و کرم‌های سفید کننده در دراز مدت خود را نشان می‌دهند و شما باید حداقل 6 ماه تا 2 سال از یک محصول بصورت مستمر استفاده کنید تا نتایج را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که به دنبال محصولاتی با تاثیر فوری نباشید، چرا آن محصولات ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد کنند.

آیا می‌توانم از پمادهای سفید کننده دست برای سفید کردن صورت نیز استفاده کنم؟

برخی از پمادهای سفید کننده دست معرفی شده در این مقاله برای پوست صورت نیز مناسب بوده و می‌توانید از آن‌ها برای رفع لکه‌ها و تیرگی‌های پوست صورت‌تان نیز استفاده کنید.

آیا پمادهای روشن کننده دست در کاهش لکه‌های دست نیز موثر هستند؟

بله، این کرم‌ها حاوی ترکیباتی هستند که از طریق روشن‌های مختلف به کاهش تیرگی‌های پوست دست کمک کرده و پوست دست را روشن و شفاف می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا