زیبایی صورت

15 پماد [جادویی] برای روشن شدن پوست صورت ❤️❤️❤️

امروزه خیلی از افراد نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا دوست دارند پوستی سفید، شفاف و درخشان داشته باشند. همین موضوع باعث شده است آن‌ها به دنبال راه حلی برای سفید شدن پوست صورت خود باشند.

اما چگونه می‌توان پوست صورت را سفید کرد؟ یکی ار راهکارهای موثر برای سفید کردن پوست صورت استفاده از کرم‌ها، پمادها و یا سرم‌هایی است که با نفوذ به عمق پوست باعث سفید شدن تدریجی پوست صورت شده و تیرگی‌های آن را از بین می‌برند.

اما وقتی صحبت از پمادهای سفید کننده صورت می‌شود گزینه‌های زیادی روبروی شما قرار می‌گیرد که همه‌ی آن محصولات موثر نبوه و کار نمی‌کنند! ما برترین پمادهای روشن کننده پوست صورت را جدا کرده و تا پایان این مقاله شما با آن‌ها آشنا خواهید شد.

آنچه در این مقاله می‌آموزید! نمایش سر فصل‌ها

معرفی 15 پماد قوی برای روشن شدن پوست صورت

 

1. سرم ویتامین سی گارنیر حجم 30 میلی‌لیتر

روشن کننده فوق قوی ویتامین سی گارنیر

مشاهده قیمت و خرید

سرم ویتامین سی گارنیر پر تقاضاترین محصول سفید کننده در بازار ایران است، و این محبوبیت نیز فقط بخاطر تاثیرگذاری فوق‌العاده این سرم برای روشن کردن پوست است.

این سرم فرانسوی روشن کننده‌ای بی‌نظیر بوده و تقریباً هر کسی از آن استفاده کرده حتی در روزهای اول نتایج را به وضوح دیده است.

ویتامین C گارنیر علاوه بر روشن کردن و رفع تیرگی‌های پوست، به صورت کلی پوست را یکدست و صاف کرده و لکه‌ها را نیز به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

2. کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز مدل 01 حجم 80 میلی لیتر

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز مدل 01 حجم 80 میلی لیتر

اگر به دنبال بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست هستید، این محصول می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد. این کرم آبرسانی بی‌نقص روی پوست انجام داده و به رنگ پوست را تغییر داده و روشن‌تر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قیمت مناسب و کوچک سازی ظاهر منافذ پوست اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید

3. کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift Cream حجم 40 میلی لیتر

کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift Cream حجم 40 میلی لیتر

این کرم یکی از معروف‌ترین کرم‌های سفید کننده است که خیلی از افراد آن را به عنوان بهترین کرم سفید کننده صورت میشناسند. روشن کننده درمالیفت با از بین بردن تیرگی‌های پوست، به وضوح باعث روشن شدن پوست صورت می‌شود و لکه‌های پوستی را نیز از بین می‌برد.

مشاهده قیمت و خرید

4. سرم روشن کننده پریم مدل C_Pme حجم 30 میلی لیتر

سرم روشن کننده پریم مدل C_Pme حجم 30 میلی لیتر

سرم روشن کننده پریم با نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوستی به صورت عمقی تیرگی‌های پوست را از بین برده پوست را روشن و شفاف می‌کند. همانطور که از نام این سرم مشخص است، در ترکیبات آن از مقادیر زیادی ویتامین C خالص استفاده شده است که به عنوان یکی از بهترین روشن کننده‌ها شناخته می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید

5. کرم روشن کننده نئودرم مدل Vitamin C Plus حجم 50 میلی لیتر

کرم روشن کننده نئودرم مدل Vitamin C Plus حجم 50 میلی لیتر

روشن کننده ویتامین سی نئودرم یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های روشن کننده ایرانی در بازار است. این کرم حاوی ویتامین‌های C و A و E است که به خوبی پوست را تغذیه می‌کنند. با بررسی نظرات خریداران قبلی این کرم متوجه می‌شویم که اکثر افراد بعد از استفاده مستمر از این کرم شاهد روشن شدن حداقل یه درجه‌ای پوست صورت خود بوده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید

6. اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز مدل 01 حجم 150 میلی لیتر

اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز مدل 01 حجم 150 میلی لیتر

اگر وقت استفاده از محصولات سفید کننده با عملکرد تدریجی را ندارید و می‌خواهید بصورت فوری پوست خود را روشن کنید، اسپری روشن کننده ایمجز گزینه‌ای مناسب برای شما است. بعد از استفاده از این اسپری پوست شما به وضوح روشن‌تر شده و لک‌ها و تیرگی‌های آن کمرنگ می‌شوند. لازم به ذکر است که این محصول یک سفید کننده بدن نیز می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید

7. کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 حجم 150 میلی لیتر

کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 حجم 150 میلی لیتر

روشن کننده بدن گاتیاو محصولی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و افراد زیادی از آن نتیجه گرفته‌اند. پوست شما ممکن است به علت‌های مختلف تیره شده و رنگ اصلی خود را از دست داده باشد، روشن کننده گاتیاو آن تیرگی‌ها و لک‌ها را از بین برده و رنگ اصلی پوست شما را دوباره احیا می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید

8. کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 حجم 150 میلی لیتر

کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 حجم 150 میلی لیتر

کرم روشن کننده راکوتن محصولی است که علاوه بر اینکه پوست را روشن کرده و از تیرگی پوست جلوگیر می‌کند. لک‌های پوست را کاهش داده و از خشکی پوست نیز جلوگیری می‌کند. این کرم عالی دارای خواص ضد پیری بود و با تحریک ساخت کلاژن در پوست، باعث جوانسازی سلول‌های پوستی می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید

9. کرم روشن کننده سینره مدل ویتامین C حجم 40 میلی لیتر

کرم روشن کننده سینره مدل ویتامین C حجم 40 میلی لیتر

سینره برندی است که محال است نام آن را نشنیده باشید! برند ایرانی معروف فعال در حوزه زیبایی. روشن کننده ویتامین سی سینره سرشار از ویتامین سی است که به جوانسازی پوست کمک کرده و تیرگی‌های آن را به طور خاصی از بین می‌برد. طبق بررسی نظرات قبلی خریداران این محصول بعد از مدتی استفاده از این محصول پوست‌تان چند درجه روشن‌تر می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید

10. کرم روشن کننده پریم مدل Intensive حجم 30 میلی لیتر

کرم روشن کننده پریم مدل Intensive حجم 30 میلی لیتر

کرم روشن کننده پریم مدل Intensive محصولی دیگر از برند ایرانی پریم است که برای روشن کردن پوست صورت ساخته شده است. این محصول پوست صورت را نرم و باطراوت کرده و تیرگی‌های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف را از بین می‌برد و در نهایت جلوه‌ای عالی به پوست می‌دهد.

مشاهده قیمت و خرید

11. کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C حجم 30 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C حجم 30 میلی لیتر

روشن کنند مدیلن یکی دیگر از بهترین درمان‌ها برای روشن کردن پوست صورت است که افراد بسیاری از آن استفاده کرده و نتیجه گرفته‌اند. این کرم علاوه بر روشن کردن پوست، چروک‌ها و خطوط ریز صورت را کاهش می‌دهد و انواع لک‌ها پوستی را نیز کمرنگ می‌کند و همچنین پوست را مرطوب نگه می‌دارد.

مشاهده قیمت و خرید

12. اسپری روشن کننده بایو آکوا مدل فوری حجم 150 میلی لیتر

اسپری روشن کننده بایو آکوا مدل فوری حجم 150 میلی لیتر

اسپری روشن کننده بایو آکوا مدل فوری همانطور که از نامش پیداست به صورت آنی و فوری پوست صورت و بدن را سفید می‌کند و شما نیاز نیست ماه‌ها برای روشن شدن پوست‌تان صبر کنید. شما به محض استفاده از این اسپری شاهد سفید شدن چشمگیری پوست خود خواهید بود.

مشاهده قیمت و خرید

13. کرم روشن کننده درماتیپیک مدل ECLAIRCISSANTE حجم 30 میلی لیتر

کرم روشن کننده درماتیپیک مدل ECLAIRCISSANTE حجم 30 میلی لیتر

کرم روشن کننده درماتیپیک مدل ECLAIRCISSANTE یک محصول سبک و زود جذب است که به تدریج با از بین بردن لک‌ها و تیرگی‌های پوست، باعث روشن و شفاف شدن پوست شما می‌شود. این کرم حاوی عصاره‌های فراوانی همچون شی باتر و آلوئه ورا است که بسیار برای پوست مفید می‌باشند.

مشاهده قیمت و خرید

14. کرم روشن کننده شب ژیناژن مدل 01 حجم 40 میلی لیتر

کرم روشن کننده شب ژیناژن مدل 01 حجم 40 میلی لیتر

کرم‌های روشن کننده شب یکی از قوی‌ترین روشن کننده‌های صورت به حساب می‌آیند. روشن کننده شب ژیناژن با کنترل تولید رنگدانه در پوست، جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید و لایه بردار بی‌‌نقص روی پوست، باعث سفید شدن پوست صورت می‌شود و پوست را شاداب و باطراوت می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید

15. کرم روشن کننده گارنیه مدل Sakura White حجم 50 میلی لیتر

کرم روشن کننده گارنیه مدل Sakura White حجم 50 میلی لیتر

این کرم فوق‌العاده باکیفیت متخصص روشن کردن پوست صورت است. این محصول تولید ملانین را کاهش می‌دهد و از این طریق باعث روشن شدن پوست می‌شود. ترکیبات مفید استفاده شده در این کرم پوست را تغذیه کرده و وجود SPF30 در این کرم شما را از استفاده از یک ضد آفتاب بصورت جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا