زیبایی صورت

16 کرم پودر جادویی برای پوشاندن لک صورت ❤️❤️❤️

وجود لک در صورت جلوه‌ی ناخوشایندی به چهره داده و باعث کاهش اعتماد بنفس در فرد می‌شود، اما واقعاً راه حل چیست؟ راه حل اول پیگیری درمان لک‌های صورت است که وقت و هزینه‌ی داشته و در آخر مشخص نیست که نتیجه بخش باشد یا خیر، اما راه حل سریعتر و کم هزینه‌تر استفاده از یک کرم پودر مناسب برای پوشش لک های صورت است.

شما با استفاده از یک کرم پودر با پوشانندگی بالا می‌توانید در کمترین زمان ممکن لک ها و یا حتی چین و چروک های پوست را پنهان کرده و پوستی صاف و بی‌نقص داشته باشید، اما همیشه انتخاب بهترین کرم پودر برای پوشاندن لک صورت کار دشواری است، به همین دلیل ما بجای شما تمام تحقیقات قبل از خرید را انجام داده‌ایم و با بررسی کرم پودرهای مختلف و نظرات خریداران قبلی آن‌ها، لیستی از بهترین کرم پودرها مخصوص پوشاندن انواع لک را برای شما آماده کرده‌ایم.

معرفی 16 مدل بهترین کرم پودر برای پوشاندن لک صورت

کرم پودرهایی که در ادامه به شما معرفی می‌شوند توسط افراد بسیاری خریداری شده‌اند و توانسته‌اند رضایت خریداران را جلب کرده و کارایی خوبی به آن‌ها ارائه دهند.

1. کرم BB گارنیر

بی بی کرم گارنیر

مشاهده قیمت و خرید

بی بی کرم گارنیر محصولی است که همزمان هم از پوست شما مراقبت می‌کند و هم با پوشانندگی بالایی که دارد به خوبی لکه‌ها پوست را می‌پوشاند.

این کرم فوق‌العاده فاقد چربی بوده و باعث ایجاد جوش روی پوست نمی‌شود. بافت سبک این کرم و ماندگاری بالای آن، بی بی کرم گارنیر را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای همه‌ی افراد کرده است.

اما صبر کنید، هنوز تمام نشده است! بی بی کرم گارنیر یک آبرسان عالی نیز بوده که وظیفه آبرسانی به پوست را انجام می‌دهد و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

2. کرم پودر شون سری Smoothing Matt

بهترین کرم پودر برای پوشش لک پوست

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر شون سری Smoothing Matt یک کرم پودر استثنایی است. به این دلیل که این کرم پودر در عین حال که پوشانندگی فوق‌العاده‌ای داشته و تمام عیوب پوست از جمله لک‌ها را می‌پوشاند، بافت بسیار سبکی نیز داشته دارد.

پوشش بالا و بافت سبک این کرم پودر را تبدیل به یک کرم پودر سبک برای مصرف روزانه کرده است. این کرم در طول استفاده همیشه مات می‌ماند و جلوه خود را روی پوست از دست نمی‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قیمت مقرون بصرفه آن اشاره کرد.

3. کرم پودر آکنه تیوبی مای مدل Acneline A02

کرم پودر برای پوشاندن لک صورت

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر آکنه تیوبی مای مدل Acneline A02 رنگی عالی داشته و بسیار خوب روی پوست مینشیند و به داشتن بافتی نرم و سبک برای استفاده روزانه نیز مناسب می‌باشد.

یکی از ویژگی‌ها منحصر به فرد این کرم پودر این است که دارای خاصیت ضد آکنه است که آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه می‌کند.

4. کرم پودر بورژوا سری Bourjois Air Mat

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر بورژوا سری Bourjois Air Mat یک از بهترین کرم پودرهای خارجی است که توسط برند معروف فرانسوی بورژوآ تولید و عرضه شده است. این کرم پودر در عین حال که پوشانندگی خوبی داشته و می‌تواند به خوبی لک‌ها و سایر عیوب پوست را پوشش دهد، بافت بسیار سبکی نیز دارد و به عنوان یک کرم پودر خوب برای استفاده روزانه نیز شناخته می‌شود.

از دیگر ویژگی‌هیای این مصحول می‌توان به : ماندگاری 24 ساعته، حاوی رنگدانه های کپسولی برای ایجاد رنگ پایدار در طی روز، فاقد چربی های اشباع شده، چهره ای طبیعی، مناسب برای پوست های چرب و ایجاد احساس سبکی به پوست،  امکان ایجاد تنفس پوست و رایحه مطبوع اشاره کرد.


بخوانید: 10 مدل بهترین کرم پودر خارجی


5. کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

بهترین کرم پودر برای پوشش لک صورت

مشاهده قیمت و خرید

این محصول از کالیستا یکی از بهترین کرم پودرهای ایرانی از نظر پوشش دهی و ماندگاری است که تمام افرادی که آن را خریداری کرده‌اند تبدیل به مشتریان دائمی آن شده‌اند.

این محصول تمام خصوصیات یک کرم پودر ایده‌آل را دارد. کیفیت رنگ خوب، جلوه مات و بافت سبک از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

6. کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

پوشاندن لک صورت

مشاهده قیمت و خرید

این کرم پودر نیز همانطور که احتمالاً حدس میزنید، یک BB کرم یا همان بالم زیبایی است که علاوه بر پوشش نواقص پوست به سلامت پوست نیز کمک می‌کند.

بی بی کرم ساین اسکین علاوه بر پوشانندگی مناسب و ماندگاری قابل قبول، حاوی ترکیبات ضد آفتاب، ضد چروک، ضد التهاب و مرطوب کننده است.

7. کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

بهترین کرم برای پوشاندن لک صورت

مشاهده قیمت و خرید

یک محصول دیگر از بورژوآ که از کیفیت رنگ بسیار بالیی برخوردار بوده و تا 16 ساعت روی پوست ماندگاری دارد. این کرم پودر قدرت پوشش خوبی داشته و به قدری سبک است که می‌توانید بصورت روزانه و مستمر از آن استفاده کنید.

کرم پودر هلثی میکس بورژوآ جلوه‌ی نهایی طبیعی به پوست می‌دهد و حاوی ترکیبات مفیدی همانند ویتامین C, E و B5 است که به افزایش شفافیت و تغذیه بافت پوست کمک می‌کنند.


بخوانید: 11 مدل بهترین کرم ضد لک


8. کرم پودر جویل مدل چای سبز

بهترین کرم پوشاننده لک و پیس

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر جویل مدل چای سبز ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد که برای سلامت پوست و تغذیه بافت پوست نیز موثر است.

این کرم پودر حاوی ویتامین‌های مفید و عصاره چای سبز است و تا 12 ساعت روی پوست ماندگاری دارد. از نکات قوت این کرم پودر پوشانندگی بالای آن است که برای پوشاندن لک‌های پوستی بسیار مناسب است.

9. کرم پودر این لی مدل Creamy Coral

کرم پودر ضد لک

مشاهده قیمت و خرید

این کرم پودر یکی از معروف‌ترین و بهترین کرم پودرهای موجود در بازار ایران است که فاقد چربی بوده و جلوه‌ای مات و طبیعی روی پوست دارد.

کرم پودر این لی مدل Creamy Coral با پوشش بی‌نقص لک‌ها و ایجاد سطحی یکدست روی پوست زیرسازی عالی برای آرایش به حساب می‌آید.

10. کرم پودر BB فارماسی

چگونه لک صورت را با کرم پودر بپوشانیم

مشاهده قیمت و خرید

اگر طرفدار حوزه زیبایی باشید، قطعاً نام بی بی کرم فارماسی را شنیده‌اید، محصولی ایده‌آل و سلامت محور که به عنوان بهترین بی بی کرم نیز شناخته می‌شود.

این کرم پوششی قوی، طبیعی و سبک روی پوست ایجاد می‌کند. همچنین این محصول حاوی ویتامین B، روغن آرگان، SPF15 و کلاژن است که از پوست محافظت کرده و نیازهای آن را تامین می‌کنند.


بخوانید: ۱۲ مدل بهترین کرم پودر ایرانی باکیفیت


11. کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H یک محصول باکیفیت و مرغوب از لورآل فرانسه است و به دلیل قدرت کاور بالا، به عنوان یکی از بهترین کرم پودرهای پوشاننده لک صورت شناخته می‌شود.

از ویژگی‌های اصلی این کرم پودر ماندگاری و دوام 24 ساعته آن و تامین رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست است که به سلامت پوست کمک می‌کند. این کرم پودر برای افرادی با رنگ پوست تیره، گندمی و متوسط مناسب بوده و با پوست‌های مختلط و چرب نیز کاملاً سازگار است.

12. کرم پودر لاکچری کوین

کرم پوشاننده لک بدن

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک کرم پودر با بافت سبک و پوشانندگی بالا هستید، کرم پودر لاکچری کوین می‌تواند گزینه‌ی انتخابی مناسب برای شما باشد.

این کرم پودر ضد آب می‌باشد و بر پایه سیلیکون ساخته شده است. کرم پودر لاکچری کوین نیز حاوی SPF25 است که شما را از استفاده از یک ضد آفتاب بصورت جداگانه بی نیاز می‌کند.

13. کرم پودر ایزادورا مدل ISADORA Natural Matt oil free

کرم پوشاننده لک صورت

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک کرم پودر سبک و نرم با قدرت پوشانندگی لک های صورت می‌گردید، کرم پودر و کانسیلر ایزادورا می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. بافت سبک این کرم پودر به گونه‌ای است که هیچگونه سنگینی روی پوست خود احساس نکرده و در دراز مدت به هیچ عنوان پوست را اذیت نمی‌کند.

از ویژگی‌های خوب این کرم پودر کاور بالای آن است که تمام لک ها و خطوط صورت را پوشانده و سطحی صاف و یکدست روی پوست ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استفاده از ترکیبات مرطوب کننده در ترکیبات آن اشاره کرد که وظیفه آبرسانی به پوست را انجام می‌دهد.

14. کرم پودر نوت مدل NOTE Extreme Mattifying

کرم محو کننده لک صورت

مشاهده قیمت و خرید

اگر همزمان با پوشش لک محافظت از پوست برابر اشعه‌های مضر خورشید را نیز می‌خواهید، این کرم پودر نوت می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

این محصول کاور فوق‌العاده‌ای دارد و به گونه‌ای بی‌نقص تمام لک‌های پوستی را می‌پوشاند و تا حدود 6 ساعت ماندگاری روی پوست دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این کرم پودر باکیفیت می‌توان به عدم اکسیده شدن آن روی پوست اشاره کرد.

15. کرم پودر لورآل مدل Rose Beige

بهترین کرم پوشاننده لک صورت-کرم پودر لورآل مدل Rose Beige

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر سری Infallible 24H Matte Rose Natural کرم پودری مایع و مات بوده که در حجم 35 میلی‌لیتر تولید شده است. این محصول یکی دیگر از بهترین کرم پودرها برای پوشاندن لک صورت بوده و یک سطح صاف و یکدست روی پوست ایجاد می‌کند.

کرم پودر مایع لورآل خاصیت ضدآب بودن آن باعث می‌شود در برابر تعریق هم مقاوم باشد. این کرم پودر برای پوست‌های چرب مناسب است و چربی پوست را کنترل و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ماندگاری 24 ساعته آن اشاره کرد.

16. کرم پودر میبلین مدل MAYBELLINE FIT ME

بهترین کرم پودر برای پوشاندن لک صورت

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر میبلین محصولی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال جلوه‌ی نهایی طبیعی و مات روی پوست خود هستند. این کرم پودر به طرز فوق‌العاده‌ای با رنگ پوست شما هماهنگ می‌شود و جلوه‌ای عالی به پوست می‌دهد.

فرمولاسیون این کرم پودر به گونه‌ای است که تمام افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند. این کرم پودر باکیفیت پوششی یکدست روی پوست ایجاد کرده و منافذ بزرک و لک‌های پوستی را به خوبی می‌پوشاند.

 

لطفا نظر خود را در مورد این مطلب در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا