زیبایی صورت

10 مدل قویترین ضد جوش‌های “فوری” خارجی [100%تضمینی] ❤️✔️❤️

به جرئت می‌توان گفت همه‌ی انسان‌ها حداقل برای یکبار هم که شده تجربه سر و کله زدن با جوش‌های ایجاد شده روی نواحی مختف بدن از جمله صورت را داشته‌اند.

این جوش‌ها معمولاً بی‌ضرر هستند، اما ظاهر بدی به پوست می‌دهند، مخصوصاً اگر یک مراسم و رویداد مهم در پیش داشته باشید.

خیلی از افراد با فشار دادن ناحیه جوش زده سعی در از بین بردن آن دارند، اما نمی‌دانند که اینکار وضع را از اینی که هست نیز بدتر می‌کند، پس بنابراین راه حل چیست؟

بهترین راه حل استفاده از محصولاتی است که به عنوان محصولات ضد جوش صورت شناخته می‌شوند. محصولات ضد جوش توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند که بهترین آن‌ها ضد جوش‌های خارجی هستند که توسط برندهایی نظیر: دی اوردینری،‌ ام کیو و غیره تولید می‌شوند.

حال اگر شما برای محو کردن جوش‌های خود به دنبال راه حلی موثر هستید، تا پایان این مقاله با آرایش ایده‌آل همراه باشید تا موثرترین و بهترین محصولات ضد جوش خارجی را به شما معرفی کنیم.

معرفی قوی‌ترین و بهترین ضد جوش‌های خارجی

 

1. سرم ضد جوش نیاسینامید دی اوردینری

سرم ضد جوش نیاسینامید دی اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

اگر از هر متخصص زیبایی سوال کنید که بهترین ضد جوش صورت در دنیا چیست؟ قطعاً اولین محصولی که به شما معرفی می‌کند سرم نیاسینامید اوردینری است.

این سرم در تمام دنیا زبانزد بوده به عنوان پرفروش‌ترین و برترین سرم‌های ضد جوش شناخته می‌شود. ضد جوش اوردینری علاوه بر محوسازی انواع جوش، در کاهش لک و از بین بردن جای جوش نیز موثر بوده و از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند.

از دیگر خواص نیاسینامید می‌توان به نقش موثر آن در ساخت سرامید به واسطه سلول‌های پوستی اشاره کرد. سرامید‌ها به عنوان زنجیره‌ای از اسید‌های چرب شناخته می‌شوند که مانع از بین رفتن رطوبت و ایجاد خشکی در پوست می‌شوند.

همچنین از لایه خارجی پوست در مقابل بروز پیری و چین‌و‌چروک‌های مختلف جلوگیری می‌کنند. مطالعات انجام شده در سال‌های اخیر اثبات می‌کنند که نیاسینامید، توانایی جلوگیری از ایجاد سرطان‌های پوستی مختلف را دارا بوده و در واقع به همین دلیل، به عنوان یکی از مهم‌ترین مواد مراقبت پوستی شناخته می‌شود.

2. ژل ضد جوش ام کیو مدل ANTI-ACNE

ژل ضد جوش ام کیو مدل ANTI-ACNE

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک ضد جوش خارجی موثر و ارزان هستید، ژل ضد جوش ام کیو مدل ANTI-ACNE می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

این ژل ضد جوش عالی با استفاده ترکیباتی موثر و باکیفیت ساخته شده که در درمان انواع جوش‌های سر سفید و سر سیاه کاربرد دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل ترشح چربی پوست اشاره کرد.

3. سوسپانسیون (کرم) ضد جوش آزلائیک اسید دی اوردینری

سوسپانسیون (کرم) ضد جوش آزلائیک اسید دی اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

کرم آزلائیک اسید اوردینری یکی دیگر از بهترین کرم‌های ضد جوش خارجی است تقریباً تمام کسانیکه از آن استفاده کرده‌اند، نتیجه دلخواه خود را دریافت کرده‌اند.

آزلائیک اسید اوردینری علاوه بر اینکه یک ضد جوش فوق‌العاده است، به عنوان یک سفید کننده و روشن کننده بسیار موثر نیز شناخته می‌شود و به طور خاصی توانایی روشن کردن و از بین بردن تیرگی‌های پوست را دارد.

4. ژل ضد جوش مای سری سبوفارما

ژل ضد جوش مای سری سبوفارما

مشاهده قیمت و خرید

ژل ضد جوش مای سری سبوفارما محصولی مقرون بصرفه و کاربردی است که حاوی ترکیبات مفیدی همچون آزلائیک اسید است که برای از بین بردن جوش بسیار ایده‌آل است.

طبق گفته سازنده این ژل ضد جوش خارجی، این محصول قادر است لکه‌ها و تیرگی‌های ایجاد شده در اثر جوش را نیز کمرنگ کرده و از بین ببرد و ظاهری خوب به پوست بدهد.

5. سرم رتینول اوردینری دی اوردینری

سرم رتینول اوردینری دی اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک محصول موثر هستید که همزمان هم جوش‌های شما را از بین ببرد و هم علائم پیری همچون چین و چروک و خطوط پوست صورت را کاهش دهد، بهتر از سرم رتینول اوردینری پیدا نخواهید کرد.

رتینول اوردینری حاوی درصد‌های مختلفی از رتینول است که شما با توجه به سابقه قبلی مصرف رتینول می‌توانید یک درصد مناسب را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این سرم می‌توان به توانایی کاهش لکه‌های صورت توسط آن اشاره کرد.

6. سرم سالیسیلیک اسید دی اوردینری

سرم سالیسیلیک اسید دی اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

سالیسیلیک اسید اوردینری یکی دیگر از بهترین‌های برند کانادایی دی اوردینری برای رفع جوش، لک و یکدست سازی بافت پوست است.

این سرم در دسته لایه بردارهای اوردینری قرار می‌گیرد که با از بین بردن سلول‌های مرده پوست، باعث پاکسازی و کوچک شدن منافذ پوست می‌شود.

7. ژل ضد جوش نوتروژینا مدل rapid

ژل ضد جوش نوتروژینا مدل rapid

مشاهده قیمت و خرید

نوتروژینا یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم مراقبت از پوست خارجی در ایران است که بیشتر مردم بخاطر شوینده‌های صورت باکیفیت تولید شده توسط این برند، آن را می‌شناسند.

نوتروژینا می‌گوید این ژل ضد جوش می‌تواند در کمترین زمان ممکن جوش‌های ایجاد شد روی پوست را خشک کرده و قرمزی‌های ناشی از جوش را نیز رفع می‌کند.

8. لوسیون ضد جوش سسدرما مدل آزلاک

لوسیون ضد جوش سسدرما مدل آزلاک

مشاهده قیمت و خرید

لوسیون ضد جوش سسدرما مدل آزلاک محصولی است با حجم زیاد که می‌توانید از آن برای از بین بردن جوش‌ها و التهابات پوست صورت و سایر نواحی بدن و حتی پوست کف سر استفاده کنید.

این لوسیون برای پوست‌های نرمال، حساس و چرب مناسب است و علاوه بر درمان جوش، از ایجاد جوش‌های جدید نیز جلوگیری می‌کند و همچنین علائم ایجاد شده در اثر جوش همچون قرمزی و التهاب را نیز کاهش می‌دهد.

9. ژل ضد جوش دوتینی مدل روغن درخت چای

ژل ضد جوش دوتینی مدل روغن درخت چای

مشاهده قیمت و خرید

اگر طرفدار استفاده از محصولاتی با ترکیباتی گیاهی و ارگانیک هستید، ژل ضد جوش دوتینی مدل روغن درخت چای می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

این محصول یک ضد جوش گیاهی است که ماده اصلی آن روغن درخت چای است که خواص آن در از بین بردن جوش ثابت شده است. این ژل چربی را در پوست‌های چرب کنترل کرده و ظاهری مات به پوست می‌دهد.

10. ژل ضد جوش دلانو مدل Smoothinf و Repairing

ژل ضد جوش دلانو مدل Smoothinf و Repairing

مشاهده قیمت و خرید

آخرین محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم ژل ضد جوش دلانو است. یک ضد جوش باکیفیت که می‌تواند بصورت موضعی جوش‌های صورت را بهبود ببخشد.

با استفاده مستمر از این محصول می‌توانید از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری کنید و جوش‌های از قبل ایجاد شده را از بین برده و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

 

جمع‌بندی: با توجه به اهمیت درمان جوش و تاثیر آن در زیبایی، تصمیم گرفتیم لیستی از موثرترین و بهترین ضد جوش‌های خارجی دنیا را معرفی کنیم. ما در این مقاله کرم‌ها، سرم‌ها و ژل‌های ضد جوش باکیفیتی را معرفی کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان جوش‌های صورت‌تان را رفع کرده و آثار بجای مانده از آن را نیز از بین ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا