زیبایی صورت

8 کرم پودر [جادویی] سفید کننده صورت + خرید و قیمت❤️❤️❤️

اگر به دنبال راه حلی برای پوشاندن تیرگی‌ها و لکه‌های پوست خود هستید و می‌خواهید ظاهری روشن و یکدست به پوست خود بدهید، استفاده از کرم پودرهایی با جلوه رنگ روشن با پوشانندگی بالا برای شما بهترین گزینه است.

این کرم پودرها به خوبی سطح پوست را می‌پوشانند و با جلوه‌ای طبیعی پوست را روشن‌تر از حالت عادی کرده و همچنین بافت سبکی نیز دارند که می‌توانید بصورت روزانه نیز از آن‌ها استفاده کنید.

اما شاید پیدا کردن کرم پودرهایی با این ویژگی کمی دشوار باشد، به همین دلیل ما بجای شما اینکار را انجام داده‌ایم و لیستی از بهترین کرم پودرهای سفید کننده صورت را برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 8 مدل بهترین کرم پودر سفید کننده صورت

در این بخش لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین کرم پودرهای روشن کننده پوست صورت را به شما معرفی خواهیم کرد که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

1. کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt از کرم پودرهای پرفروش بازار ایران است که تنها کافی است یکبار آن را خریداری کنید تا برای همیشه عاشق آن شوید.

این کرم پودر می‌تواند پوست‌های تیره را روشن‌تر کرده و نواقص پوست را به خوبی پوشش دهد. این محصول که به عنوان بهترین کرم پودر 24 ساعته نیز شناخته می‌شود، بافت سبکی داشته و جلوه‌ای مات روی پوست دارد.

2. کرم پودر تیوبی مای

کرم پودر تیوبی مای

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر تیوبی مای یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای سفید کننده صورت است که فاقد چربی بوده و دارای فیلترهای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید است.

این محصول همچنین قدرت پوشانندگی بالایی داشته و می‌تواند به خوبی لکه‌ها و تیرگی‌های پوست را پنهان کرده و سطحی یکنواخت روی پوست ایجاد کند.

3. کرم پودر BB درماتیپیک مدل s20

کرم پودر BB درماتیپیک مدل s20

مشاهده قیمت و خرید

بی بی کرم‌ها برای کسانیکه به سلامت پوست خود بیشتر اهمیت می‌دهند گزینه‌ای مناسب‌تری هستند. چرا که هم یک نوع لوازم آرایش بوده و هم خواص مراقبت از پوست دارند.

کرم پودر BB درماتیپیک مدل s20 که به عنوان بهترین بی بی کرم نیز شناخته می‌شود، پوست را به بصورت طبیعی سفیدتر کرده و منافذ را به خوبی می‌پوشاند. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به داشتن SPF اشاره کرد.

4. کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Velvet Makeup

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Velvet Makeup

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودرهای مخملی این روزها بسیار محبوب شده‌اند، کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Velvet Makeup یکی از بهترین کرم پودرهای مخملی است که پوششی روشن به پوست می‌دهد.

این کرم کیفیت رنگ بسیاری بالایی داشته و سطحی صاف و یکدست روی پوست ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های خوب کرم پودر مخملی مای این است که برای انواع پوست مناسب بوده و از پوشانندگی و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

5. کرم پودر این لی مدل Invory

کرم پودر این لی مدل Invory

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر این لی مدل Invory محصولی باکیفیت از برند ایرانی این لی است که وقتی از آن استفاده می‌کنید پوست را شفاف‌تر و روشن‌تر می‌کند.

این کرم پودر جلوه‌ای مات به پوست می‌دهد و ماندگاری قابل قبولی دارد. کرم پودر این لی مدل Invory کاملاً روی پوست می‌نشیند و بافت سبکی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین کرم پودرهای سبک برای مصرف روزانه کرده است.

6. کرم پودر فشرده گریم پارس پلادیس سری Matte Mousse

کرم پودر فشرده گریم پارس پلادیس سری Matte Mousse

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودرهای گریم همیشه برای سفید کردن پوست صورت گزینه‌ای ایده‌آل هستند، این کرم گریم محصولی از پارس پلادیس است که با آبرسانی از خشکی پوست جلوگیری کرده و همچنین SPF دارد.

کرم پودر فشرده گریم پارس پلادیس سری Matte Mousse که آن را به عنوان بهترین کرم پودر گریم برای مجالس نیز می‌شناسند، پوشش دهی بی‌نقصی داشته و ترکیبات آن فاقد مواد مضری همچون پارابن و مواد حساسیت‌زا است.

7. کرم پودر فشرده لالاتاپ

کرم پودر فشرده لالاتاپ

مشاهده قیمت و خرید

کرم پودر فشرده لالاتاپ یکی از بهترین کرم پودرها از نظر پوشانندگی است که می‌توانید از آن برای مهمانی‌ها و مجالس مهم نیز استفاده کنید.

کرم پودر فشرده لالاتاپ روی پوست اکسیده نمی‌شود و ماندگاری بالایی دارد. از ویژگی‌های متمایز کننده این کرم آن است که باعث ایجاد جوش روی پوست نمی‌شود.

8. کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt oil free

کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt oil free

مشاهده قیمت و خرید

اگر طرفداری کرم پودرهای مات با جلوه طبیعی و رنگ روشن هستید، کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt oil free را حتماً در گزینه‌های خود در نظر داشته باشید.

این کرم پودر تمام ویژگی‌های یک کرم پودر خوب همانند: ماندگاری بالا، بافت سبک، جلوه‌ی مخملی و مات، پوشانندگی بالا و غیره را دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به خاصیت مرطوب کنندگی آن اشاره کرد.

سوالات متداول در مورد کرم پودرهای سفید کننده صورت

در این بخش به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در مورد کرم پودرهای سفید کننده و روشن کننده پوست صورت پاسخ خواهیم داد.

آیا کرم پودرهای سفید کننده صورت واقعاً پوست را سفید می‌کنند؟

بله، این کرم پودرها رنگی روشن دارند که پوست شما را روشن کرده و می‌توانند رنگ دلخواه را به پوست شما بدهند.

کرم پودرهای روشن کننده پوشانندگی و ماندگاری خوبی دارند؟

بله، کرم پودرهایی که در این مقاله معرفی شدند همگی کاور و پوشانندگی بالایی داشته و ماندگاری خوبی نیز دارند. برخی از کرم پودرهای معرفی شده در این مقاله دارای ماندگاری 24 ساعته هستند.

آیا کرم پودرهای سفید کننده صورت باعث ایجاد جوش نمی‌شوند؟

اگر پوستی چرب، مختلط و مستعد آکنه دارید، بهتر از یک کرم پودر سفید کننده سازگار با نوع پوست خود استفاده کنید تا باعث ایجاد جوش روی پوست شما نشود. در این مقاله می‌توانید کرم پودرهایی را پیدا کنید که ضد جوش بوده و مانع از ایجاد جوش و آکنه پوستی می‌شوند.

آیا می‌توانم هر روز از کرم پودرهای سفید کننده پوست استفاده کنم؟

بله، تقریباً تمام کرم پودرهای سفید کننده‌‌ای که بالاتر به شما معرفی شدند، بافتی سبک و نرم داشته که آن‌ها را برای استفاده روزانه و مستمر نیز مناسب می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا