زیبایی صورت

6 مدل بهترین کرم ضد آفتاب و سفید کننده [فوق‌العاده قوی]❤️❤️

امروزه می‌توانید ضد آفتاب‌هایی با ویژگی‌هایی خاص پیدا کنید، از ضد آفتاب‌های ضد لک خارجی گرفته تا ضد آفتاب‌های ضد چروک و غیره.

اما یکی از پرطرفدارترین انواع ضد آفتاب، ضد آفتاب‌های روشن کننده پوست هستند. این نوع ضد آفتاب همانطور که احتمالاً حدس می‌زنید، همزمان با محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، پوست را روشن کرده و تیرگی‌های آن را کاهش می‌دهد.

اما پیدا کردن یک کرم ضد آفتاب و سفید کننده پوست کمی دشوار است. به همین دلیل ما اینکار را بجای شما انجام داده‌ایم و لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های روشن کننده را جمع‌آوری کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 6 مدل موثرترین و  بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

 

کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف

کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف

مشاهده قیمت و خرید

اولین محصول از لیست ما یک ضد آفتاب و روشن کننده عالی از برند محبوب سان سیف است که برای انواع پوست مناسب بوده و از قیمت مقرون بصرفه‌ای نیز برخوردار است.

ضد آفتاب و روشن کننده سان سیفت با داشتن SPF 50 راهی برای نفوذ اشعه‌های مضر خورشید به پوست باقی نمی‌گذارد و به خوبی از پوست محافظت می‌کند.

این کرم حاوی ترکیبات روشن کننده بسیار موثری است که در اثر استفاده مستمر می‌تواند به وضوح پوست شما را روشن کرده و تیرگی‌های آن را کاهش دهد.

کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium

کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک ضد آفتاب اختصاصی برای پوست چرب هستید که در کاهش لک و تیرگی پوست نیز موثر عمل کند، کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium انتخاب مناسبی برای شما است.

همانطور که می‌دانید لکه‌های تیره یکی از رایج‌ترین عوامل تیرگی و کدر شدن پوست هستند، این ضد آفتاب می‌تواند با کاهش ظاهر لکه‌ها و سایر تیرگی‌ها پوست، پوست را روشن کرده و رنگ اصلی پوست را احیا کند.

این ضد آفتاب دارای SPF 40 بوده و به عنوان یک ضد آفتاب رنگی نیز شناخته می‌شود که کیفیت رنگ بالایی داشته و بعد از استفاده ظاهری مات و مخملی به پوست می‌دهد.

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES یک ضد آفتاب خارجی با خاصیت روشن کنندگی پوست است که برای پیشگیری و ایجاد لکه‌های جدید نیز کاربرد دارد.

این ضد آفتاب دارای فاکتور محافظتی SPF 50 است که آن را تبدیل به محافظی تمام عیار برای پوست در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش خورشید می‌کند.

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل BIO TACHES علاوه بر اینکه یک روشن کننده و ضد لک قوی است، در ترکیبات خود دارای مواد مرطوب کننده و التیام بخش است که از خشکی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند.

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50 یکی از پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های لافارر است که باز هم بصورت اختصاصی برای پوست چرب فرموله شده است.

این ضد آفتاب بافتی سبک و باعث ایجاد جوش نمی‌شود. این کرم با از بین بردن انواع لکه‌های تیره ایجاد شده روی پوست، پوشت را روشن و شفاف می‌کند.

اما روشن کنندگی تنها ویژگی این ضد آفتاب نیست. ضد آفتاب بی رنگ لافارر با ترکیبات موثر خود علائم پیری پوست را کاهش داده و روند پیری پوست را نیز کندتر می‌کند.

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل CB

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل CB

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل CB یک ضد آفتاب و روشن کننده ایرانی است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و تمام اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند.

این ضد آفتاب دارای SPF 50 است، و این یعنی تمام استاندارهای لازم یک ضد آفتاب ایده‌آل را دارد. وجود ویتامین سی در این کرم علاوه بر خواص ضد پیری پوست، پوست را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و وضعیت کلی پوست را بهبود می‌بخشد.

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل CB یکی ضد آفتاب رنگی است که بافت سبک داشته و جلوه‌ای مخملی و جذاب به پوست می‌دهد.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل یکی از پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های ایرانی بازار ایران است که تقریباً تمام خریداران آن از انتخاب خود راضی بوده‌اند.

این ضد آفتاب رنگی بخاطر رنگ بسیار باکیفیتش مشهور است. بعد از استفاده این ضد آفتاب رنگ آن پوست را به صورت طبیعی روشن می‌کند.

ضد آفتاب رنگی سی گل حاوی SPF 60 بوده و در ترکیبات خود مرطوب کننده، ویتامین E و مواد موثر در پیشگیری از پیری زودرس پوست دارد.

نکات مهم برای تاثیرگذاری بیشتر ضد آفتاب‌های سفید کننده پوست

در این بخش می‌خواهیم کمی در مورد روش‌های موثر و تقویت کننده برای سرعت بخشیدن به رفع تیرگی و روشن شدن پوست صحبت کنیم.

اگر شما بتوانید در کنار ضد آفتاب که بخش ثابتی از روتین مراقبت از پوست‌تان است، از یک لایه بردار ملایم همانند سرم لاکتیک اسید اوردینری نیز استفاده کنید، می‌توانید روند روشن شدن پوست‌تان را سرعت ببخشید.

همچنین استفاده از محصولاتی که در ترکیبات خود آربوتین و یا رتینول دارند، در کاهش لک و تیرگی بسیار موثر عمل می‌کنند، که می‌توانید این محصولات را نیز در روتین پوستی خود بگنجانید.

نکته: استفاده از چند محصول بصورت همزان در روتین پوستی نیازمند صحبت با یک دکتر پوست است، بنابراین نکاتی که در این بخش گفته شد صرفاً یک پیشنهاد بود و قبل از اضافه کردن هر محصولی به روتین پوسی خود با پزشک مربوطه صحبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا