زیبایی چشم و ابرو

۱۲ مورد بهترین مارک سایه چشم باکیفیت و ارزان

یک سایه چشم بد می‌تواند تمام آرایش شما را خراب کند، و مقابل انتخاب بهترین سایه چشم می‌تواند چهره شما را به کلی دگرگون سازد. برای همین پیدا کردن بهترین مارک سایه چشم مهم‌ترین وظیفه شما می‌باشد.

امروز تمام شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی حداقل یک یا چند محصول مرتبط با سایه چشم یا پالت سایه چشم در بین محصولات خود دارند، اما آیا همه آن‌ها محصولاتی باکیفیت و مرغوب تولید می‌کنند؟ قطعاً نه. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین مارک‌های سایه چشم را به شما معرفی کنیم.

ما محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مارک‌های سایه چشم را بررسی و مقایسه کرده، و در نهایت لیستی شامل ۱۲ مورد بهترین مارک سایه چشم موجود در بازار را برای شما تهیه کرده‌ایم که امیدواریم از استفاده کنید.

۱۲ مورد بهترین مارک پالت سایه چشم

 

۱.پالت سایه چشم حرفه ای نوت

 پالت سایه چشم حرفه ای نوت  ترکیبی متفاوت از 5 تناژ رنگی متفاوت سایه در یک بسته می باشد.. وجود ویتامین ایی در فرمولاسیون ‫ سایه چشم گریم 5 تایی نوت از پوست حساس پلک در مقابل آسیب رادیکال های آزاد محیط محافظت می نماید. بافت این سایه سبک و ابریشمی بوده و به راحتی بر روی پوست می نشیند همچنین بر روی پوست پلک پخش نمی گردد. سایه چشم گریم نوت فاقد رایحه و پارابن می باشد و برای تمامی افراد حتی کسانی که چشمان حساس دارند مناسب می باشد‫

ویژگی های اصلی:

-رنگ دانه های بسیار قوی

-دارای استاندارد وگان

-دارای 5رنگ متفاوت در یک بسته

-دارای ویتامین ای

-محافظ پوست

-رنگ بندی متفاوت و مناسب با هر سلیقه

-دارای بافت نرم و ابریشمی

 

۲. سایه چشم مای

بهترین مارک سایه چشم-۲. سایه چشم مای

مای یک دیگر از برندهای ایرانی پیشرو در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت است که محصولاتی در رده جهانی تولید می‌کند.  سایه چشم مای، یک از محصولات پر فروش مای می‌باشد که در عین حال که تمام انتظارات شما را از یک سایه چشم برآورده می‌کند، قیمت بسیار ارزانی داشته و اکثر خانم می‌توانند آن را تهیه کنند. سایه چشم مای یک جلوه بسیار زیبا را روی پلک ایجاد کرده و از ماندگاری بسیار خوبی نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های آن طراحی جمع و جور آن می‌باشد که به راحتی در کیف جا می‌شود.

ویژگی های این محصول

  • قیمت ارزان و به‌صرفه
  • جلوه رنگ مناسب
  • ماندگاری و دوام مطلوب
  • طراحی نوآورانه
  • جلوه رنگ مات
  • بافت نرم و سبک
  • ارزش خرید بالا به نسبت قیمت
  • مناسب برای استفاده روزانه

۳.پالت سایه چشم فلورمار

پالت سایه 5 رنگ فلورمار، یک محصول بی نظیر برای خانم هایی است که خواهان رنگ بندی متنوع سایه هستند. این محصول با بافت سبک، نرم و مخملی خود، حاوی رنگدانه های انعکاس دهنده ی نور بوده و جذابیتی بی مانند به چشم های شما می دهد. در این پالت 5 رنگ متنوع سایه با تناژهای همگون موجود است که ترکیب آنها با یکدیگر، آرایشی ملایم و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های اصلی:

-پوشش مخملی و سبک

– ماندگاری بالا

– تنوع در رنگ بندی

– حاوی رنگدانه های انعکاس دهنده نور

– بدون ایجاد ماسیدگی و پوسته پوسته شدن

۴.سایه چشم چهار رنگ بادوام هین

سایه چشم چهار رنگ بادوام هین، پلک ها را نرم و ابریشمی می سازد و به چشم ها ظاهری زیبا و جذاب می دهد که توجه همه را به شما جلب می کند.سایه چشم چهار رنگ بادوام هین دارای بافتی نرم و سبک است که به خوبی روی پوست می نشیند و پوست را اذیت نمی کند.سایه چشم چهار رنگ بادوام هین در بسته بندی آن 4 رنگ زیبا و متمایز وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید هم به صورت جداگانه از آن ها استفاده کنید و هم می توانید دو یا چند رنگ را ترکیب کنید.

ویژگی های اصلی:

– ماندگاری بالا

– دارای رنگدانه های قوی

– قدرت پوشانندگی بالا

– دارای بافتی نرم و سبک

– دارای 4 رنگ گوناگون

– استفاده آسان

 

 

مطالب پیشنهادی:


۲۰ مدل بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده در سال ۹۹


10 خط چشم ماژیکی برتر در سال 2020


 

۵.پالت سايه 18 تايي مدل ايکس سبيل نايت تو نايت رولوشن

پالت سایه رولوشن سبیل نایت تو نایت Revolution X Sebile Night 2 Night Shadow Palette در همکاری با اینستاگرمر و یوتیوبر معروف Sebile Olmez طراحی و تولید شده است. در طی این همکاری 5 محصول تولید شده که دو تا از آنها پالت سایه هستند. سه محصول دیگر رژلب‌هایی مایع مات با رنگ‌های جذاب و گیرا هستند. پالت‌ها در دو نسخه شب و روز عرضه شده‌اند. این پالت سایه چشم رولوشن برای آرایش‌های شبانه و غلیظ که نیاز به درخشندگی بیشتری دارند، گزینه بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود. با این حال حتی برای آرایش‌های ملایم و روزمره نیز انتخاب خوبی به شمار می‌رود.

۶. سایه چشم این لی مدل Black Amber

بهترین مارک سایه چشم-۶. سایه چشم این لی مدل Black Amber

یک محصول باکیفیت دیگر از این لی، سایه چشم این مدل Black Amber، یک پوشش کاملاً یکدست و زیبا بر روی پلک ایجاد کرده و به دلیل ماندگاری بالا، تا ساعت‌های طولانی بدون تغییر روی پلک باقی می‌ماند. این محصول بافتی بسیار سبک و مخملی داشته و بعد از استفاده هیچگونه سنگینی روی پلک خود احساس نخواهید کرد. این محصول دارای برس با دو سری متفاوت و آینه است که استفاده از آن را برای هر خانمی راحت کرده است.

ویژگی های این محصول

  • دارای بافت سبک و مخملی
  • ماندگاری طولانی
  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی و جعبه زیبا
  • جلوه رنگ بسیار زیبا
  • ایجاد جلوه ایی کاملاً طبیعی
  • پوششی یکدست در سطح پلک
  • دارای برس دو سری مختلف
  • ارزش خرید بالا به نسبت قیمت
  • با 4 رنگ اصلی دودی، طوسی، خاکستری و سفید

۷.پالت سایه چشم 4 عددی نوت

پالت سایه چشم 4 عددی نوت محصولی با طراحی کاربردی و غنی شده با ویتامین ای جهت ایجاد آرایش های جذاب و گیرا در چهره می باشد. وجود ویتامین ایی در فرمولاسیون پالت سایه چشم 4 عددی نوت از پوست حساس پلک در مقابل آسیب رادیکال های آزاد محیط محافظت می نماید. بافت این سایه سبک و ابریشمی بوده و به راحتی بر روی پوست می نشیند همچنین بر روی پوست پلک پخش نمی گردد.

ویژگی های اصلی:

–دارای  استاندارد  وگان

-حاوی 4 رنگ سایه در یک بسته

-دارای ویتامین ای

-محافظ پوست

-دارای بافت نرم و ابریشمی

حاوی براش دو سر

-قابل استفاده برای چشم های حساس

۸.پالت سايه 16تايي مدل New Trals Vs Neutrals رولوشن

پالت سایه چشم رولوشن نیو ترالز Revolution New-Trals Vs Neutrals Eyeshadow Palette حاوی شانزده رنگ متنوع با میزان رنگدانه بسیار زیاد است. این سایه‌ها پایان مات و براق خنثی و متفاوتی دارند. قابلیت ترکیب بسیار بالایی دارند و فرمولاسیون نرم و کرمی دارند. با کمک سایه‌های این پالت سایه رولوشن اصل می‌توان سایه‌های جذابی روی چشم زد که دوام و ماندگاری زیادی داشته باشند. پالت سایه رولوشن حاوی نسل جدیدی از سایه‌های کلاسیک روزانه است. آنها را می‌توان برای استفاده روزانه و همینطور سایه‌های غلیظ مراسم شبانه و جشن‌های مهم به کار برد.

 

۹.پالت سایه Velvete Rose رولوشن

پالت سایه Nude رولوشن دارای بافتی سبک با رنگدانه‌های قوی و اثر طولانی است که به سرعت روی پوست نشسته و علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و آرایشی حرفه‌ای، سلامت پوست را حفظ می‌کند. پالت سایه ولوت رز رولوشن تنوع رنگ بالایی داشته و شامل رنگ‌های براق، مات، تیره و روشن می‌باشد تا بتوانید در هر زمان بدون نیاز به تهیه تعداد زیادی سایه تک رنگ، آرایش مورد نظرتان را انجام دهید.

ویژگی‌های اصلی:

-دارای رنگدانه‌های قوی

-قدرت پوشانندگی بالا

-تنوع رنگ بالا

-مناسب آرایش‌های حرفه‌ای و گریم

۱۰.پالت سایه 10 رنگ Color Icon وت اند وایلد

پالت سایه 10 رنگ Color Icon وت اند وایلد شامل 10 رنگ براق، مات، روشن و تیره می‌باشد که به سرعت جذب پوست شده و علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و آرایشی حرفه‌ای، پوست را رطوبت‌رسانی کرده و سلامت پوست را حفظ می‌کند. پالت سایه 10 رنگ Color Icon وت اند وایلد دارای بافتی نرم و ابریشمی و رنگدانه‌های قوی می‌باشد که به واسطه داشتن ماندگاری و دوام بالا، با مرور زمان کم‌رنگ نمی‌شود، پخش نشده و دوام بالایی در برابر تعریق و رطوبت دارد. رنگ‌های متنوع این محصول، شما را از تهیه تعداد زیادی سایه تک‌رنگ بی‌نیاز کرده و به شما اجازه می‌دهد به راحتی آرایش مورد نظرتان را انجام دهید.

 

ویژگی‌های اصلی:

-دارای رنگدانه‌های قوی

-جذب سریع

-رطوبت رسان پوست

-بدون پخش شدن روی پوست

-تنوع رنگ بالا

۱۱.سایه چشم دو رنگ نیومیدول

  • ایجاد پوششی زیبا و مخملی بر روی چشم
  • بافت نرم و ابریشمی
  • دو رنگ
  • ماندگاری بالا
  • ایجاد نمایی درخشان بر روی پلک
  • ایجاد آرایشی بی عیب و زیبا

۱۲.پالت سایه چشم فلورمار مدل Smoky شماره 02 فلورمار

پالت سایه چشم اسموکی فلورمار با دارا بودن ١٠ رنگ متفاوت و هارمونیک در یک بسته، امکان ایجاد سایه ای زیبا و بی نظیر را برای شما ایجاد می کند. بافت سایه های این پالت ابریشمی و نرم است و به راحتی بر پشت پلک می نشیند و ظاهری زیبا به آرایش می بخشد.

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این مطلب در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا