زیبایی چشم و ابرو

12 بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال فوق‌العاده قوی خارجی❤️❤️❤️

پوست دور چشم انسان به دلیل حساسیتی که دارد بیشتر مستعد آسیب بوده و به همین دلیل باید در مراقبت از آن بیشتر دقت کنیم.

تیرگی، خطوط پنجه کلاغی و پف از رایج‌ترین مشکلات مربوط به پوست زیر چشم هستند که معمولاً از سن 40 به بعد روی پوست ظاهر می‌شوند.

البته دلایل دیگری به جز افزایش سن نیز باعث ایجاد مشکلات مرطوب به پوست دور چشم می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از داروهای خاص، مشکلات کبدی و غیره اشاره کرد.

اما راه حل چیست؟ چطور از پوست دور چشم خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنیم؟ چطور تیرگی‌های، پف و خطوط پنجه کلاغی پوست دور چشم را رفع کنیم؟

استفاده از سرم‌ها و کرم‌هایی که به صورت اختصاصی برای اینکار ساخته شده‌اند بهترین راه حل است، اما همه‌ی کرم‌های دور چشم کار نمی‌کنند!

بنابراین شما باید به دنبال محصولی واقعاً موثر باشید که به بهبود ظاهر پوست دور چشم شما کمک کند. ما در ادامه لیستی از بهترین کرم‌های دور چشم خارجی و ایرانی باکیفیت برای سن 20 تا بالای 40 را برای شما آماده کرده‌ایم، که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

12 بهترین کرم دور چشم برای بالای 40 سال با کیفیت عالی!

در ادامه با برخی از بهترین کرم‌های دور چشم خارجی و ایرانی موثر آشنا خواهید شد که افراد بسیاری از آن‌ها نتیجه گرفته‌اند. توجه داشته باشید که محصولاتی که معرفی می‌شوند برای افراد با سن زیر 40 سال نیز مناسب هستند.

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف قوی کافئین اوردینری

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف قوی کافئین اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

اگر مشکل اصلی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید، تیرگی و پف زیر چشم است، گزینه‌ای بهتر از سرم کافئین اوردینری نمی‌توانید پیدا کنید.

سرم کافئین اوردینری محصولی فوق‌العاده باکیفیت، با فرمولاسیونی بسیار قوی بوده که تقریباً همه‌ی خریداران از تاثیرات آن شگفت‌زده شده و آن را برای همیشه در روتین پوستی خود قرار داده‌اند.

سرم دور چشم اوردینری همچنین باعث افزایش گردش خود بین سلولی در پوست زیر چشم شده، دارای خاصیت ضد آفتاب بوده و در کاهش چین و چروک‌های دور چشم نیز موثر است.

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

مشاهده قیمت و خرید

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره یکی از بهترین کرم هیا دور چشم برای بالای 40 سال است که به صورت اختصاصی برای بهبود وضعیت پوست حساس دور چشم فرموله شده است.

کرم دور چشم سینره حاوی ترکیباتی است که علاوه بر سفت کردن، و کاهش تیرگی‌ها و پف دور چشم، پوست این ناحیه را تغذیه کرده و شادابی خاصی به آن می‌دهد.

سرم شبه بوتاکس آرژیرلین اوردینری

سرم شبه بوتاکس آرژیرلین اوردینری

مشاهده قیمت و خرید

سرم آرژنین اوردینری یا آرژیرلین اوردینری یک ضد چروک خارجی فوق‌العاده کاربردی است که برای پوست زیر چشم نیز قابل استفاده است.

این سرم همانند بوتاکس خطوط و چین و چروک‌های پوست را پاک می‌کند و پوست را صاف و یکدست می‌کند.

آرژیرلین اوردینری تنها برای پوست زیر چشم نبوده و می‌توانید برای پر کردن چین و چروک‌ها و خطوط پوست صورت‌تان نیز از این سرم استفاده کنید.


بخوانید: معرفی قویترین کرم‌های دور چشم خارجی!


کرم دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark

کرم دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark

مشاهده قیمت و خرید

همه‌ی ما درمالیفت را با کرم سفید کننده صورت آن می‌شناسیم، اما این برند در سایر زمینه‌های نیز محصولات باکیفیتی دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به کرم دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark اشاره کرد.

کرم دور چشم درمالیفت بیشتر با هدف رفع تیرگی‌ها و دایره‌های تیره پوست دور چشم تولید شده و بسیار هم موثر عمل می‌کند. از ویژگی‌های خوب این کرم داشتن ترکیبات مرطوب کننده در آن است.

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل Agvest

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل Agvest

مشاهده قیمت و خرید

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل Agvest از پر فروش‌ترین کرم‌های دور چشم در ایران است که قیمتی مقرون بصرفه و کارایی مطلوب دارد.

این کرم دارای خاصیت شبه بوتاکس و ماده‌ای به نام رتینول است که در بهبود تمام نگرانی‌های پوست دور چشم همانند: تیرگی، چروک، خطوط پنجه کلاغی و پف موثر است.

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1

مشاهده قیمت و خرید

اگر در اثر افزایش سن احساس می‌کنید پوست اطراف چشم‌تان شل شده افتاده شده است، ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1 می‌تواند راه حلی برای حل مشکل شما باشد.

این کرم دور چشم با فرمولاسیون قوی خود باعث افزایش استحکام پوست دور چشم شده و به دلیل داشت ویتامین C و سایر ترکیبات موثر، در کاهش تیرگی‌های دور چشم نیز خوب عمل می‌کند.

کرم دور چشم فیس دوکس مدل Hydrasome

کرم دور چشم فیس دوکس مدل Hydrasome

مشاهده قیمت و خرید

کرم دور چشم فیس دوکس مدل Hydrasome از کرم‌های دور چشم پرفروشی است که ویژگی‌های متمایز کننده‌ای به نسبت سایر محصولات معرفی شده در این لیست دارد.

این کرم علاوه بر اینکه در جوانسازی و رفع تیرگی و پف زیر چشم موثر است، یک ترمیم کننده خوب برای پوست زیر چشم است که التهابات، قرمزی‌های پوست این ناحیه را رفع کرده و پوست دور چشم را التیام می‌بخشد.

کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار

کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار

مشاهده قیمت و خرید

کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار از دیگر کرم‌های دور چشم مناسب برای افراد بالای 40 سال است که تقریباً برای تمام مشکلات رایج پوست زیر چشم کاربرد دارد.

این کرم می‌تواند تیرگی‌ها، چروک‌ها، پف و گودی زیر چشم را کاهش بدهد و به صورت کلی پوست زیر چشم را جوان و باطراوت کند.

کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول

کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول

مشاهده قیمت و خرید

کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول یکی از بهترین کرم‌های رتینول ایرانی است که به صورت اختصاصی برای پوست دور چشم طراحی شده است.

این کرم دارای رتینول 0.2 درصد بوده که خواص بیشماری برای پوست دارد، از کاهش تیرگی تا جوانسازی. از طرفی این کرم در کنار رتینول، هیالورونیک اسید و نیاسینامید هم دارد که آن را تبدیل به یکی از غنی‌ترین و موثر ترین کرم‌های دور چشم برای تمام افراد مخصوصاً افراد بالای 40 سال می‌کند.

کرم ژل دور چشم بایومارین مدل کلاژن و جلبک دریایی

کرم ژل دور چشم بایومارین مدل کلاژن و جلبک دریایی

مشاهده قیمت و خرید

کرم ژل دور چشم بایومارین مدل کلاژن و جلبک دریایی یک کرم دور چشم ایرانی باکیفیت و مرغوب است که افراد بالای چهل سال و کمتر از چهل سال نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

این کرم با ترکیباتی نظیر: کافئین، آلوئه ور، جلبک دریایی و ویتامین E، عملکردی عالی در رفع تیرگی و چین و چروک دور چشم داشته و پوست زیر چشم را تقویت می‌کند.

کرم دور چشم بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp

کرم دور چشم بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp

مشاهده قیمت و خرید

کرم دور چشم بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp یکی از ارزانترین کرم‌های دور چشم آبرسان برای افراد بالای 40 سال است که از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است.

این کرم بافتی سبک داشته و خیلی سریع جذب پوست می‌شود. بعد از استفاده از این محصول به وضوح شاهد نرم شدن و افزایش لطافت پوست دور چشم خود خواهید بود.

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost

مشاهده قیمت و خرید

شاید شما نوتروژینا را با ژل شستشوی صورت آن به یاد بیاورید، اما این برند خوب فرانسوی محصولات دیگر نیز دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها کرم دور چشم نوتروژینا است.

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost غنی شده از هیالورونیک اسید خالص است که از خشک شدن پوست دور چشم جلوگیری کرده و این ناحیه را شفاف و شاداب می‌کند.

سخن نهایی: مراقبت از پوست دور چشم باید از اولویت‌های شما باشد مخصوصاً اگر به سن 40 و یا بالاتر رسیده‌اید. استفاده از یک کرم دور چشم یکی از اولین کارهایی که باید انجام بدهید. کرم‌های دور چشم دارای ترکیبات مختلفی هستند که از روش‌های مختلف پوست دور چشم را بهبود می‌دهند و آن را زیباتر می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا