زیبایی مو

8 شامپو بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده ارزان و عالی❤️❤️❤️

اگر به تازگی موهای خود را کراتینه کرده‌اید، احتمالاً می‌دانید که موهایتان نیاز به مراقبت‌های خاصی که یکی از آن‌ها استفاده از یک شامپو ملایم بدون سولفات با ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده است.

استفاده از یک شامپو بدون سولفات در بازه‌ای که موهایتان را کراتینه کرده‌اید ضروری است، چرا که استفاده از شامپوهایی حاوی پاک کننده‌های قوی و خشن ماندگاری کراتینه را کاهش می‌دهد.

اما کدام شامپوهای بدون سولفات برای موهای کراتینه شده مناسب‌اند؟ برندهای خارجی و ایرانی زیادی هستند که اقدام به تولید شامپوهایی بدون سولفات و سازگار با موهای کراتینه می‌کنند.

اما همه‌ی آن‌ها باکیفیت و مرغوب نبوده و انتخاب مناسبی نیستند. از طرفی شامپوهای خارجی بدون سولفات قیمت بالایی داشته و با توجه به اینکه شما باید یک بازه طولانی از آن شامپو استفاده کنید، اصلاً مقرون بصرفه نیست.

به همین دلیل استفاده از شامپوهای بدون سولفات باکیفیت برای موهای کراتینه شده بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند با کمترین هزینه از موهای کراتینه شده خود به خوبی مراقبت کنند.

حال اگر تصمیم به خرید یک شامپو بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده گرفته‌اید، جای درستی آمده‌اید، چرا که ما لیستی از بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده را برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 8 مدل  شامپو بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده

در این بخش از مقاله لیستی از بهترین شامپوهای ایرانی بدون سولفات برای موهای کراتینه شده را به شما معرفی کرده‌ایم که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند.

شامپو مو بدون سولفات باربارا مدل Ultra Soft

شامپو مو بدون سولفات باربارا مدل Ultra Soft

مشاهده قیمت و خرید

شامپو مو بدون سولفات باربارا مدل Ultra Soft یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده است که در ترکیبات خود مواد آبرسان نیز دارد.

این شامپو با ترکیبات موثر خود موها را تقویت کرده و نرمی و لطافت خاصی به موها می‌دهد. از ویژگی‌های خوب شامپو مو بدون سولفات باربارا مدل Ultra Soft می‌توان به توانایی کنترل میزان چربی پوست سر و افزایش درخشندگی و شادابی موها اشاره کرد.

شامپو بدون سولفات لافارر مدل کراتینه مناسب موهای رنگ شده

شامپو بدون سولفات لافارر مدل کراتینه مناسب موهای رنگ شده

مشاهده قیمت و خرید

شامپو بدون سولفات لافارر مدل کراتینه یک شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده است که برای موهای کرتینه شده نیز گزینه‌ای ایده‌آل به حساب می‌آید.

این شامپو همانطور که از نامش مشخص است فاقد سولفات است. در ترکیبات این شامپو می‌توان عصاره‌های دانه انار و چای سبز را یافت که برای تغذیه مو موثر عمل می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های خوب این شامپو می‌توان به خاصیت آبرسانی و ترمیم کنندگی آن اشاره که این شامپو را همه چیز تمام می‌کند.

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو لروکس مدل کراتینه و کلاژن

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو لروکس مدل کراتینه و کلاژن

مشاهده قیمت و خرید

شامپو بدون سولفات لروکس مدل کراتینه و کلاژن که خیلی از افراد آن را به عنوان بهترین شامپوی بدون سولفات ایرانی نیز می‌شناسند، توانسته تقریباً تمام خریداران قبلی خود را راضی کند.

این محصول همانطور که از نامش پیداست حاوی کراتین و کلاژن است که دو ماده بسیار مهم برای داشتن موهایی سالم به حساب می‌آیند. شامپو بدون سولفات لروکس محصولی مقرون‌بصرفه و ملایم است که برای موهای کراتینه شده بسیار مناسب است.

شامپو اکوآلایزر استار لیدی مدل Argan

شامپو اکوآلایزر استار لیدی مدل Argan

مشاهده قیمت و خرید

شامپو اکوآلایزر استار لیدی مدل Argan از دیگر شامپوهای ایرانی فاقد سولفات است که برای موهای کراتینه شده می‌توان از آن استفاده کرد.

این شامپو با انواع مختلف مو سازگار بوده و دارای خواص ترمیم کنندگی است که آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی کرده است که می خواهند موهای آسیب دیده خود را نیز  ترمیم کنند.

شامپو تقویت کننده مو بیونیج مدل Miracle

شامپو تقویت کننده مو بیونیج مدل Miracle

مشاهده قیمت و خرید

این روزها استفاده از محصولاتی با ترکیبات گیاهی بسیار رایج شده و شامپو تقویت کننده مو بیونیج مدل Miracle یکی از آن محصولات است که در ترکیبات آن از مواد گیاهی استفاده شده است.

این شامپو ایرانی برای موهای کراتینه شده بسیار مناسب است به این دلیل که حاوی مواد مرطوب کننده بوده، موها را تغذیه کرده و زیبایی و سلامت کلی موها را بهبود می‌بخشد.

شامپو مو جولیتا اُستی مدل موی کراتین شده

شامپو مو جولیتا اُستی مدل موی کراتین شده

مشاهده قیمت و خرید

شامپو مو جولیتا اُستی مدل موی کراتین شده محصولی است که علاوه بر سولفات، فاقد پارابن، فسفات، نمک و سایر ترکیبات آسیب زننده است.

این شامپو یکی از بهترین‌ها برای موهای کراتینه شده است که موهایتان را نرم کرده و اثر کراتینه موها را ماندگارتر می‌کند. شامپو مو جولیتا اُستی حاوی ویتامین‌های B5 و E و عصاره‌ها و ترکیبات مفیدی است که موهای شما را به خوبی تغذیه می‌کند.

شامپو مو رومینا مدل بدون سولفات

شامپو مو رومینا مدل بدون سولفات

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک شامپوی ایرانی ارزان قیمت و ملایم برای موهای کراتیه شده خود هستید، شامپو مو رومینا مدل بدون سولفات از دیگر گزینه‌هایی است که می‌تواند شما را راضی کند.

این شامپو فاقد سولفات و پارابن بوده و برای موهای کراتینه شده و یا موهایی که حساس و آسیب دیده هستند بسیار مناسب است. این شامپو در ترکیبات خود روغن آرگان و عصاره آلوئه‌ورا دارد که در حفظ سلامت موها موثراند.

شامپو ضد ریزش مو وچه مدل CYSTEINE B6

شامپو ضد ریزش مو وچه مدل CYSTEINE B6

مشاهده قیمت و خرید

شامپو ضد ریزش مو وچه مدل CYSTEINE B6 بدون پارابن، کلر، سولفات و سلیکون بوده و بدون تست روی حیوانات است.

شامپو ضد ریزش مو وچه مدل CYSTEINE B6 با ترکیبات مفید و فرمولاسیون پیشرفته خود چربی پوست سر را کنترل کرده، موها را بازسازی می‌کند و در کاهش ریزش مو نیز موثر عمل می‌کند.

سوالات متداول در مورد شامپو بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده

در این قسمت برخی از رایج‌ترین سوالات مطرح شده در مورد شامپوهای بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده را پاسخ خواهیم داد.

آیا شامپوهای بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده کیفیت خوبی دارند؟

بله، برندهای ایرانی تولید کننده‌های شامپوهای بدون سولفات در سال‌های اخیر پیشرفته‌های قابل قبولی داشته‌اند و توانسته‌اند میلیون‌ها مشتری در سراسر ایران را راضی نگه دارند و محصولی باکیفیت و مقرون‌بصرفه به مردم عرضه کنند.

ویژگی‌های یک شامپو بدون سولفات ایران مناسب موهای کراتینه شده چیست؟

یک شامپوی ایرانی مناسب برای موهای کرتینه شده باید بدون سولفات باشد، در ساخت آن از پاک کننده‌های قوی و خشن استفاده نشده باشد، دارای ترکیبات نرم کننده و آبرسان باشد و به صورت کلی یک شامپوی ملایم باشد.

قیمت شامپوهای بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده چقدر است؟

قیمت شامپوهای بدون سولفات ایرانی مناسب برای موهای کراتینه شده به نسبت مدل‌های خارجی بسیار ارزانتر بوده و به صورت کلی قیمت این شامپوها بین 50 تا 120 هزارتومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا