زیبایی مو

8 مدل بهترین مارک رنگ مو خارجی جذاب و حرفه‌ای❤️❤️❤️

اگر به زیبایی و سلامت موهایتان اهمیت می‌دهید، باید از رنگ موهایی استفاده کنید که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به بافت موهای شما آسیب نزنند.

به همین دلیل همیشه توصیه می‌شود از رنگ موهای خارجی تولید شده توسط برندهای معتبر و شناخته شده استفاده کنید.

اما بهترین مارک رنگ موهای خارجی کدامند؟ کدام رنگ موی خارجی را بخرم؟ اینها سوالاتی هستند که تا پایان این مقاله پاسخ آن‌ها را دریافت خواهید کرد.

معرفی 8 مورد بهترین مارک رنگ مو خارجی حرفه‌ای!

در ادامه شما با لیستی از بهترین مارک‌های رنگ خارجی آشنا خواهید شد که در دنیا زبانزد بوده و علاوه بر کیفیت ساخت بالا، سلامت موهای شما را نیز تضمین می‌کنند.

کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR

کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR

مشاهده قیمت و خرید

فیتو یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی و مراقبت از مو در دنیا است که خیلی از افراد آن را بخاطر قرص فیتو که یک قرص ضد ریزش مو جادویی است می‌شناسند.

کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR یکی از بهترین مارک رنگ موهای خارجی است که سلامت محور بوده و به عنوان یک رنگ موی گیاهی شناخته می‌شود.

این رنگ مو کیفیت رنگ بسیار خوبی داشته و در ترکیبات ویتامین C دارد که ساختمان مو را تغذیه می‌کند و به تقویت مو کمک می‌کند.

کیت رنگ مو لورآل سری Excellence

کیت رنگ مو لورآل سری Excellence

مشاهده قیمت و خرید

لورال از دیگر برندهای خارجی فعال در تولید رنگ مو است که در ایران نیز بسیار پرطرفدار است. کیت رنگ مو لورآل سری Excellence محصولی است که خیلی از افراد آن را به عنوان بهترین مارک رنگ مو می‌شناسند.

رنگ موی‌های لورال معمولاً بصورت کیت تولید می‌شوند که کار شما را راحت کرده و هر آنچه برای رنگ کردن موهایتان نیاز دارید را به شما می‌دهند. از ویژگی‌های خوب این رنگ می‌توان به ماندگاری و کیفیت رنگ عالی آن اشاره کرد.

کیت رنگ مو بیگن سری Speedy Colour

کیت رنگ مو بیگن سری Speedy Colour

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال یک کیت رنگ موی حرفه‌ای با رنگی بسیار باکیفیت برای آقایان هستید، کیت رنگ مو بیگن سری Speedy Colour می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

این رنگ مو قدرت پوشش خوبی داشته و می‌تواند به خوبی تمام تارهای سفید مو را بپوشاند. از ویژگی‌های خوب رنگ موی اسپیدی کالر بیگن این است که فاقد آمونیاک بوده و خیلی سریع به موها رنگ می‌دهد.

کیت رنگ مو پلت سری Intensive

کیت رنگ مو پلت سری Intensive

مشاهده قیمت و خرید

کیت رنگ مو پلت سری Intensive از دیگر مارک‌های خوب رنگ موهای خارجی است که علاوه بر اینکه یک رنگ موی استاندارد و ایده‌آل است، ویژگی‌های متمایز کننده‌ی بسیاری نیز دارد.

این رنگ مو با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته شده و به گونه‌ای فرموله شده که تقریباً عوارض آن به صفر برسد. کیت رنگ مو پلت سری Intensive بصورت کیت بوده که کار شما را بسیار ساده می‌کند.

رنگ مو اسکالیم

رنگ مو اسکالیم

مشاهده قیمت و خرید

رنگ مو اسکالیم محصولی از برند ایتالیایی است که ماندگاری و پوشانندگی بالایی داشته و به تقویت و تغذیه بافت مو نیز کمک می‌کند.

رنگ مو اسکالیم در ترکیبات خود دارای ویتامین‌های A  و E و عصاره‌هایی همانند عصاره گل نیلوفر، گیاه کتان و روغن آرگان است که موهایی سالم و همیشه باطراوت را به شما هدیه می‌دهد.

کیت رنگ موی گارنیک

کیت رنگ موی گارنیک

مشاهده قیمت و خرید

کیت رنگ موی گارنیک محصولی است که تقریباً تمام خریداران قبلی آن از انتخاب آن ابراز رضایت کرده و خرید خود را بارها تکرار کرده‌اند.

این رنگ مو پوشش دهی بالایی داشته و جلوه‌ای طبیعی به موها می‌دهد. وجود ویتامین C، روغن زیتون و کراتین در این رنگ مو آن را تبدیل به یکی از بهترین رنگ موهای خارجی بازار ایران کرده است.

رنگ مو ریتون سری Biscuit مدل Medium Blonde Biscuit

رنگ مو ریتون سری Biscuit مدل Medium Blonde Biscuit

مشاهده قیمت و خرید

رنگ مو ریتون سری Biscuit مدل Medium Blonde Biscuit دارای کمترین میزان آمونیاک بوده و از دیگر مارک‌های رنگ موی خارجی است که به سلامت موهای شما اهمیت می‌دهد.

این رنگ مو بسیار زیبا و جذاب بوده و به خوبی روی مو‌ها می‌نشیند. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده رنگ موی ریتون این است که موها را وضوح درخشان و براق می‌کند.

کیت رنگ مو گارنیه

کیت رنگ مو گارنیه

مشاهده قیمت و خرید

کیت رنگ مو گارنیه یک رنگ موی تخصصی برای خانم‌ها است که همانطور که از نامش مشخص است یک کیت کامل بوده و شما می‌توانید در خانه موهایتان را با داشتن این کیت رنگ مو رنگ کنید.

کیت رنگ مو گارنیه در ترکیبات خود ویتامین‌های مفیدی دارد که خواص مفیدی برای موها به دنبال دارند. این رنگ موی خارجی همچنین بوی کمی داشته که در نوع خود قابل تحسین است.

جمع‌بندی: در این مقاله با بهترین مارک‌های رنگ موی خارجی آشنا شدیم. رنگ موهایی باکیفیت، با قدرت پوشانندگی و ماندگاری بالا و کیفیت رنگ عالی. محصولی که به شما معرفی شدند اکثرا دارای کمترین عوارض بوده و فاقد ترکیبات مضر هستند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا