متفرقه

9 مدل بهترین کرم روشن کننده بیکینی ❤️【فوق‌قوی و فوری】


فرقی نمی‌کند که به چه دلیل ناحیه بیکینی شما دچار تیرگی شده است، مهم این است که شما برای رفع این مشکل چه اقدامی انجام می‌دهید. معمولاً دو راه بیشتر برای رفع این مشکل وجود ندارد، راه اول مراجعه به کلینیک‌های زیبایی و کمک گرفتن از تکنولوژی‌هایی همانند لیزر که هزینه و عوارض زیاد برای شما در پی دارد، و راه دوم استفاده از کرم روشن کننده بیکینی، که به عنوان یک راه‌حل ارزان و موثر در دنیا شناخته می‌شود.

اما مشکل اصلی پیدا کردن کرم های روشن کننده بیکینی واقعاً کارآمد و موثر است، چرا که همانطور که شما نیز میدانید، همه‌ی کرم‌های روشن کننده بیکینی کار نمی‌کنند و شما با خرید آن‌ها تنها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. حال اگر می‌خواهید با بهترین، موثرترین و کارآمدترین کرم های روشن کننده بیکینی آشنا شوید، تا پایان این مقاله با آرایش ایده‌آل همراه باشید.

9 مدل بهترین کرم روشن کننده بیکینی قوی و تضمینی!

در ادامه لیستی از بهترین کرم های سفید کننده و روشن کننده بیکینی را به شما معرفی خواهیم کرد که حاوی ترکیبات سفید کننده قوی بوده و افراد زیادی از آن‌ها استفاده کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند. توجه داشته باشید که تاثیرات کرم های سفید کننده در دراز مدت نمایان می‌شود و شما باید بصورت مستمر از این کرم‌ها در نواحی دلخواه استفاده کنید تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

1. کرم روشن کننده بدن درمالیفت

کرم روشن کننده بیکینی

اگر قبلاً در مورد کرم سفید کننده واژن و یا ناحیه تناسلی تحقیق کرده باشید، قطعاً نام کرم روشن کننده درمالیفت به گوشتان خورده است، محصولی باکیفیت که توسط هزاران نفر استفاده شده و تقریباً تمام مشتریان قبلی آن از خرید خود راضی بوده‌اند. این کرم یکی از بهترین کرم های روشن کننده بیکینی به حساب می‌آید که با ترکیبات فوق‌قوی خود و فرمولاسیون پیشرفته‌اش، باعث روشن شدن ناحیه بیکینی می‌‌شود.

مشاهده قیمت و خرید

2. کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body

کرم سفید کننده بیکینی

کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body یکی دیگر از محبوب ترین کرم های روشن کننده بیکینی است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. این کرم علاوه بر خاصیت روشن کنندگی بیکینی به رفع لک‌های بیکینی و سایر نقاط پوست بدن نیز کمک کرده و حاوی مواد موثر ضد پیری و ضد چروک نیز می‌باشد. این کرم فاقد هیدروکینون بوده و حاوی ترکیباتی نظیر: آلفا آربوتین طبیعی ، مخلوطی از پپتید های متعدد،گلوتاتیون و ویتامین C می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید

3. کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150

کرم های روشن کننده بیکینی

کرم روشن کننده گاتیاو یکی از کرم‌های روشن کننده قوی و موثر خارجی برای بیکینی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته محبوبیت بسیاری بدست بیاورد. این کرم به طور کاملاً خاص و ویژه‌ای باعث سفید شدن ناحیه بیکینی شده و حتی شما می‌توانید برای رفع تیرگی سایر نقاط پوست بدن خود نیز از این کرم استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به خاصیت نرم کنندگی پوست اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید

4. ژل روشن کننده لافارر مدل Groin & Armpit

بهترین کرم برای رفع تیرگی بیکینی

ژل روشن کننده لافارر یکی محصول فوق‌العاده از برند محبوب ایرانی لافارر است. این محصول برای کسانیکه که می‌خواهد پوست ناحیه بیکینی خود را روشن کرده و پوست بدنی یکنواخت داشته باشند، عالی است. ژل روشن کننده لافارر تیرگی‌ها و لک‌های تیره پوست بدن و بیکینی را از بین برده و پوستی یکدست به شما هدیه می‌دهد.

مشاهده قیمت و خرید

5. ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مدل Normal

کرم برای سفیدی بیکینی

سروینا از دیگر برندهای ایرانی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و یا کرم سفید کننده صورت و بدن زبانزد است. در ترکیبات این ژل از مواد همچون: صمغ درخت تارا، بنداوش آفریقایی، عصاره گیاه شیرین بیان، بیدسفید و بابونه استفاده شده است که به رفع تدریجی و دائمی تیرگی‌ها و لک‌های سطح پوست کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به خاصیت ضد التهابی آن اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید

6. کرم روشن کننده بدن هیدرودرم سری Lady

بهترین کرم روشن کننده بیکینی

یکی از کرم‌هایی که خانم‌های برای روشن کردن بیکینی از آن استفاده می‌کنند، کرم روشن کننده بدن هیدرودرم سری Lady است، این کرم طبق گفته مشتریان قبلی تاثیر گذاری سریعی داشته و بود ندارد و می‌تواند پوست ناحیه بیکینی شما را چند درجه روشن‌تر کند. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به نرم کردن پوست، جلوگیری از ایجاد جوش رو پوست و جلوگیری از عرق سوز شدن پوست اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید

7. کرم روشن کننده مدیلن مدل Hydroquinone

روشن کننده بیکینی

کرم روشن کننده مدیلن مدل Hydroquinone در حجم 50 میلی‌لیتری تولید شده و علاوه بر روشن کردن بیکینی، برای روشن کردن سایر نقاط پوست بدن همانند زیر بغل و کشاله ران نیز کاربرد دارد. این کرم حاوی AHA و مقادیری زیادی ویتامین C است که یک لایه برداری ملایم و موثر روی پوست انجام داده و پوست را روشن و شفاف می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید

8. لوسیون روشن کننده بدن پریم مدل Corpex

کرم رفع تیرگی بیکینی

لوسیون روشن کننده بدن پریم یک محصول فوق‌العاده موثر و کاربردی است که ترکیبات اصلی آن را عصاره‌ی شیرین‌بیان، پنبه‌دانه، روغن نارگیل و شی باتر تشکیل می‌دهند. این لوسیون همانطور که از نامش پیداست وظیفه روشن کردن پوست بدن را به عهده دارد و همچنین لک‌های تیره پوستی را نیز درمان می‌کند و علاوه بر خاصیت روشن کنندگی قوی، یک مرطوب کننده عالی نیز به حساب می‌آید.

مشاهده قیمت و خرید

9. ژل روشن کننده پوست بدن سروینا مدل Lightening

برای سفید شدن بیکینی چه پمادی استفاده کنیم

همانطور که گفتیم سروینا در زمینه تولید محصولات روشن کننده سابقه‌ی طولانی دارد و محصولاتی نظیر: کرم سفید کننده دست و یا کرم سفید کننده بدن زیاد تولید می‌کند. ژل روشن کننده پوست بدن سروینا مدل Lightening نیز یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که هم قیمت فوق‌العاده ارزانی دارد و هم بسیار موثر و کارآمد است، به گونه‌ای که می‌تواند پوست بدن و مخصوصاً ناحیه بیکینی را به طور ویژه‌ای روشن و سفید کند.

مشاهده قیمت و خرید

 

مشخصات کلی کرم های روشن کننده بیکینی
🚨 قیمت  شروع قیمت از 50,000 تومان
⭐ کاربرد‌ها  سفید کننده ناحیه بیکینی
❤️ میزان تاثیر  تضمینی و کارآمد
✅ سرعت تاثیر  تقریبا بین 3 تا 12 ماه
⏪ کیفیت  کیفیت فوق العاده
🎯 نحوه سفارش  از طریق سایت

 

سوالات متداول در مورد کرم سفید کننده بیکینی

در این بخش از مقاله به برخی از پرتکرارترین سوالات مرتبط با کرم های سفید کننده بیکینی پاسخ خواهیم داد.

قیمت کرم روشن کننده بیکینی چقدر است؟

کرم های روشن کننده بیکینی در قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند، اما به طور میانگین قیمت کرم های سفید کننده بیکینی از 50 هزارتومان شروع می‌شود تا حدود 500 هزارتومان.

مدت زمان تاثیرگذاری کرم سفید کنند بیکینی چقدر است؟

هیچوقت نمی‌توان زمان دقیقی برای تاثیرگذاری و دیدن نتایج کرم های سفید کنند بیکینی مشخص کرد، چرا که پوست هر شخص متفاوت بوده و زمان تاثیر گذاری به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما بصورت کلی برای دیدن نتایج بین حداقل 3 تا 6 ماه زمان نیاز است.

آیا واقعاً کرم های روشن کننده بیکینی کار می‌کنند؟

بله، ما در این مقاله لیستی شامل 9 مدل بهترین کرم روشن کننده بیکینی به شما معرفی کرده‌ایم که همه‌ی آن‌ها توسط افراد مختلف تست شده و موثر بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا