متفرقه

10 پماد [فوق قوی] برای تیرگی کشاله ران + خرید❤️❤️❤️

تیرگی در ناحیه کشاله ران یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال پیدا کردن راه حلی مناسب و موثر برای رفع آن هستند.

اما واقعاً راه حل چیست؟ چگونه تیرگی‌های کشاله ران را کاهش داده و یا بصورت کامل از بین ببریم؟

پیشنهاد ما استفاده از کرم‌هایی موثر است که حاوی قوی‌ترین ترکیبات روشن کننده و ضد تیرگی بوده و می‌توانند پوست کشاله ران شما را روشن کرده و تیرگی‌های آن را رفع کنند.

اما یک مسئله مهم دیگر آن است که پیدا کردن کرم‌هایی که واقعاً برای رفع تیرگی کشاله ران موثر باشند کار چندان راحتی نبوده و ممکن است حتی هفته‌ها از شما وقت بگیرد.

به همین دلیل ما بجای شما تمام تحقیقات قبل از خرید را انجام داده‌ایم و امروز لیستی شامل بهترین پمادها برای تیرگی کشاله ران را برای شما آماده کرده‌ایم که تا پایان این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی 10 پماد برای تیرگی کشاله ران با تاثیرگذاری عالی

در این بخش از مقاله شما با بهترین و پرفروش‌ترین کرم‌های رفع تیرگی و روشن کننده کشاله ران آشنا خواهید شد، محصولات معرفی شده در بازه قیمتی مناسبی بوده و تقریباً همه افراد می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مدل Normal

ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مدل Normal

مشاهده قیمت و خرید

ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مدل Normal محصولی است که همانطور که از نامش پیداست به صورت اختصاصی برای رفع تیرگی‌های ایجاد شده در ناحیه کشاله ران تولید شده است.

این کرم از یک فرمولاسیون گیاهی پیروی می‌کند و فاقد ترکیبات مضری همانند هیدروکینو و اسید کوژیک است. روشن کننده کشاله ران سروینا با مهار تولید ملانین در کشاله ران، به مرور این بخش از بدن را روشن و شفاف می‌کند و تیرگی‌های آن را رفع می‌کند.

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل Melalift

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل Melalift

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل Melalift یکی از پرفروش‌ترین محصولات درمالیفت است که خیلی از افراد آن را به عنوان بهترین کرم سفید کننده واژن نیز می‌شناسند.

فرقی نمی‌کند که به چه دلیل پوست بدن به خصوص کشاله ران شما دچار تیرگی شده است، این پماد حاوی قوی‌ترین ترکیبات سفید کننده است که رنگ اصلی پوست کشاله ران شما را دوباره بازمی‌گرداند.

کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body

کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده فیس دوکس مدل Pigmasome Body از دیگر پمادهای موثر برای رفع تیرگی کشاله ران است که علاوه بر خواص روشن کنندگی، دارای خواص جوانسازی و ضد پیری نیز است.

این کرم با ترکیباتی نظیر آلفا آربوتین، پپتاید‌های موثر، گلوتاتیون و ویتامین سی، به نبرد نقاط تیره پوست از جمله کشاله ران رفته و در نهایت پوست این ناحیه از بدن را روشن، صاف و یکدست می‌کند.

کرم روشن کننده گاتیاو مدل Fade Dark Spots

کرم روشن کننده گاتیاو مدل Fade Dark Spots

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده گاتیاو مدل Fade Dark Spots نه تنها یک روشن کننده موثر برای کشاله ران است، بلکه به عنوان یکی از بهترین کرم‌های سفید کننده صورت نیز شناخته می‌شود.

با استفاده از روشن کننده گاتیاو می‌توانید انواع تیرگی‌ها، لکه‌ها و اختلاف‌های رنگدانه‌ای پوست تمام بدن خود از جمله کشاله ران را به وضوح کاهش داده و یا بصورت کامل حل کنید.

کرم روشن کننده راکوتن

کرم روشن کننده راکوتن

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده راکوتن حاوی AHA یا همان آلفا هیدروکسی اسید است که با لایه بردار موثر، به رفع تیرگی‌های پوست شما کمک می‌کند.

این کرم علاوه بر تاثیر در کاهش لک و تیرگی، برای جلوگیری از ایجاد لکه‌ها و تیرگی‌های جدید نیز موثر است. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به خواص آبرسانی و جوانسازی آن اشاره کرد.

اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز

اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز

مشاهده قیمت و خرید

اگر به دنبال محصولی با تاثیر فوری و آنی برای سفید کردن کشاله ران خود و سایر نقاط بدن‌تان هستید، اسپری روشن کننده صورت و بدن ایمجز اینکار را برای شما انجام می‌دهد.

تنها کاری که شما باید بکنید این است که اسپری را کمی تکان دهید و سپس به ناحیه مد نظر بزنید و منتظر تاثیر گذاری این اسپری جادویی باشید. از ویژگی‌های خوب این اسپری می‌توان به وجود ترکیبات مغذی و تقویت کننده برای پوست اشاره کرد.

ژل روشن کننده پوست بدن سروینا مدل Lightening

ژل روشن کننده پوست بدن سروینا مدل Lightening

مشاهده قیمت و خرید

ژل روشن کننده پوست بدن سروینا مدل Lightening محصولی دیگر از برند ایرانی سروینا است که باز هم بیشتر ترکیبات آن را عصاره‌های گیاهی مفید و تاثیرگذاری تشکیل می‌دهند.

این پماد روشن کننده کشاله ران آنزیم تیروزیناز را مهار کرده و تولید ملانین را متوقف می‌کند که از این طریق باعث از بین رفتن تیرگی‌ها ایجاد شده در قسمت کشاله ران می‌شود. این ژل نیز فاقد هیدروکینون و برخی دیگر از ترکیبات مضر است.

کرم روشن کننده بدن هیدرودرم سری Lady

کرم روشن کننده بدن هیدرودرم سری Lady

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده بدن هیدرودرم سری Lady از دیگر محصولات ایرانی برای روشن کردن پوست کشاله ران و سایر نقاط بدن است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

این پماد در ترکیبات خود ویتامین C و E داشته و همچنین دارای خواص مرطوب کنندگی است که از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. روشن کننده بدن هیدرودرم حاوی گلیسیرین بوده و برای رفع تیرگی‌های نایحه زانو و آرنج نیز مناسب است.

لوسیون مرطوب کننده و روشن کننده بدن آردن اکسپرت ایج

لوسیون مرطوب کننده و روشن کننده بدن آردن اکسپرت ایج

مشاهده قیمت و خرید

اگر پوست خشکی دارید و به دنبال محصولی هستید که همزمان با رفع تیرگی‌های بدن، رطوبت مورد نیاز پوست‌تان را نیز تامین کند، لوسیون مرطوب کننده و روشن کننده بدن آردن اکسپرت ایج را حتماً در گزینه‌های خود در نظر داشته باشید.

این لوسیون به مرور زمان با کاهش تیرگی‌های کشاله ران پوست این ناحیه را روشن‌تر می‌کند. همچنین به دلیل داشتن ترکیبات ضد پیری، خاصیت ارتجاعی پوست را احیا کرده و پوست را جوان و شاداب می‌کند.

کرم روشن کننده زیربغل و کشاله ران ناپلار مدل AG

کرم روشن کننده زیربغل و کشاله ران ناپلار مدل AG

مشاهده قیمت و خرید

کرم روشن کننده زیربغل و کشاله ران ناپلار مدل AG یکی دیگر از بهترین پمادها برای رفع تیرگی کشاله ران است که تولید کلاژن را نیز در پوست بهبود بخشیده و از این طریق به رفع نشانه‌های پیری پوست نیز کمک می‌کند.

این کرم حاوی آربوتین، ویتامین K و C است که این سه ماده در کنار هم ترکیبی جادویی برای رفع تیرگی‌های کشاله ران و زیر بغل را تشکیل می‌دهند.

سوالات متداول در مورد پمادهای رفع تیرگی کشاله ران

در این قسمت برخی از مهم‌ترین سوالات مطرح شده در مورد کرم‌های رفع کننده تیرگی کشاله را پاسخ خواهیم داد.

مدت زمان تاثیرگذاری پمادهای رفع تیرگی کشاله ران چقدر است؟

به صورت کلی تاثیر محصولات رفع تیرگی و سفید کننده در دراز مدت مشخص می‌شود. یعنی شما باید بصورت میانگین حداقل 6 ماه از محصول مد نظر استفاده کنید تا نتایج برای شما کم کم نمایان شوند.

البته فاکتورهای دیگری همانند محصولی که استفاده می‌کنید، نوع پوست شما، میزان تیرگی و غیره نیز در زمان تاثیرگذاری این کرم‌ها موثر است.

آیا کرم‌های رفع تیرگی کشاله ران واقعاً کار می‌کنند؟

بله، کرم‌های رفع کننده تیرگی کشاله ران محصولاتی هستند که به صورت تخصصی برای برای از بین بردن تیرگی‌های این ناحیه از بدن فرموله شدند و در دراز مدت به مرور تیرگی‌های بدن و کشاله ران را کمرنگ کرده و یا بصورت کامل محو می‌کنند.

عوارض پمادهای سفید کننده کشاله ران چیست؟

پمادهایی که ما در این مقاله به شما معرفی کردیم اکثر با انواع مختلف پوست سازگاری داشته و تا به امروز گزارش خاصی از عوارض آن‌ها دریافت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا